Makelaar, vastgoedadviseur, makelaarskantoor, vastgoedmakelaardij

Klantenloyaliteit

31 Beoordelingen op ProvenExpert.com

4,95 van 5
Aanbeveling
We waren opnieuw zeer tevreden over het werk van de heer Henn van Poll-Immobilien, het kon niet beter! We zouden hem zo weer inhuren en natuurlijk aanbevelen aan anderen.
22.04.2024Ute Greunke
4,86 van 5
Aanbeveling
Wat betreft de zeer vriendelijke en competente ondersteuning door mevrouw Nett, waren we zeer tevreden over het vertrouwenwekkende proces.
11.04.2024Anoniem
Aanbeveling
De samenwerking was erg goed. Zeer aardig en competent team
22.03.2024Nein
Aanbeveling
Het hele verkoopproces verliep perfect! We willen alle vier de betrokken makelaars (de heer Held, mevrouw Luithlen, mevrouw Frisorger en de heer Günther) bedanken! De fantastische expositie en het glanzende fotoalbum dat we kregen, zullen een dierbare herinnering blijven.
19.02.2024Anoniem
Aanbeveling
De makelaar, mevrouw Vivien Nett, nam mijn zorgen altijd op een zeer vriendelijke en charmante manier aan, voerde ze snel uit en realiseerde uiteindelijk zeer succesvol het koopcontract met de koper van mijn woning. Ik ben zeer tevreden over de service van mevrouw Nett. Hartelijk dank voor alles!
10.02.2024Dr. Roland Köhler
Aanbeveling
Ons verhuisbedrijf is voortdurend op zoek naar appartementen en huizen voor onze klanten en Von Poll Immobilien in Koblenz is een betrouwbare partner voor ons. We werken al jaren samen met de heer Henn en wat kan ik zeggen - het is een goede, op vertrouwen en waardering gebaseerde samenwerking. Vragen worden snel beantwoord en alles verloopt altijd soepel als het gaat om het afhandelen van huurcontracten en overnames. Hartelijk dank daarvoor!
17.01.2024Judith Wambach
Aanbeveling
De service van mevrouw Nett, die altijd zeer vriendelijk was en zich met grote deskundigheid inzette voor onze zaak, verdient een speciale vermelding. Het was voor ons een groot genoegen om het project samen tot een succesvol einde te brengen. We kunnen haar van harte aanbevelen en willen haar hartelijk bedanken. 👍
15.01.2024Horst ind Helene
Aanbeveling
Hartelijk dank aan Vivien Nett voor haar absoluut professionele werk. Perfect! Zo hoort een huisverkoop te zijn. De familie Eriksohn
16.12.2023Anoniem
Aanbeveling
Ik had het gevoel dat ik in zeer goede handen was bij mevrouw Nett van Von Poll Immobilien Koblenz. De samenwerking met haar was zowel zeer professioneel als vertrouwensvol. Ik was erg onder de indruk van haar coöperatieve en betrokken benadering bij het vinden van oplossingen. We hadden geen betere makelaar kunnen vinden voor onze behoeften en zijn erg blij dat ze ons heeft kunnen helpen. Hartelijk dank!
07.12.2023Sandra Darau
Aanbeveling
Ik was bijzonder tevreden over het advies en de uitvoering door mevrouw Martina Whyte.
Vanaf de eerste ontmoeting tot de ondertekening van het koopcontract bij de notaris, heeft ze er altijd naar gestreefd om alles op de best mogelijke manier te doen.
Hartelijk dank!
30.11.2023Luminita Stenger
Aanbeveling
Het is altijd een plezier om met Poll te werken.
07.11.2023Anoniem
Aanbeveling
Professioneel advies van A tot Z. Snelle reactietijden, goede communicatie en uiteindelijk een zeer snelle verkoop van de woning tegen de vooraf besproken gewenste prijs.
15.09.2023Anoniem
4,80 van 5
Aanbeveling
Voor mij was het beste de persoonlijke ondersteuning van vp-Immobilien und -Finance en het daaruit voortvloeiende advies op elk mogelijk moment (ik wist te allen tijde wat de actuele status was). Ik heb heel andere ervaringen gehad in de branche en ik ben erg onder de indruk. Ik kan jullie daarom zonder aarzeling aanbevelen.
30.08.2023Erkan
Aanbeveling
Wat en wie we echt willen prijzen is de volledige ondersteuning van mevrouw Nett en de heer Held.
Mevrouw Nett en de heer Held gaven ons uitstekende ondersteuning vanaf de eerste seconde en waren in staat om ons te voorzien van informatie over elke vraag en zorg.
We vonden het kopen van een huis in deze tijd bijzonder uitdagend.
Echter, dankzij de hoge mate van betrokkenheid en de uitstekende expertise van mevrouw Nett en de heer Held, hadden we het gevoel dat we in goede handen waren en dat er rekening werd gehouden met onze wensen en dat deze zo handig mogelijk voor ons werden uitgevoerd.

Zulke professionele en hartelijke ondersteuning moet zeker genoemd worden.
Hartelijk dank voor alles!
24.08.2023Sarah und Eddie
Aanbeveling
Een superteam, zeer bekwaam en ervaren, ik kan ze alleen maar aanbevelen, ik kom altijd graag terug
21.08.2023Anoniem
Aanbeveling
Eersteklas persoonlijk advies en ondersteuning bij het verkopen van een huis.
15.08.2023Anoniem
Aanbeveling
Zeer goed advies. Zeer flexibel. We waren zeer tevreden over de heer Held tijdens de verkoop van onze twee huizen. We kunnen hem ten zeerste aanbevelen
24.07.2023Dr. Rainer Sassmann
VON POLL IMMOBILIEN Koblenz Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Koblenz :
van Poll Immobilien GmbH
4,40 van 5
Aanbeveling
Betrouwbaarheid, openheid, vriendelijk, competent, stimulerend.

We voelden ons te allen tijde goed geadviseerd en hebben onze droomwoning kunnen vinden dankzij de open en deskundige manier van werken van de makelaar.
22.07.2023Andreas
Aanbeveling
We waren erg tevreden over de samenwerking. Mevrouw Nett heeft ons zeer professioneel geadviseerd. Von Poll Immobilien GmbH kan alleen maar worden aanbevolen. Hartelijk dank voor uw steun!
10.07.2023Anoniem
VON POLL IMMOBILIEN Koblenz Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Koblenz :
van Poll Immobilien GmbH
Aanbeveling
We waren zeer tevreden over de service en willen in het bijzonder mevrouw Nett en de heer Weidung nogmaals bedanken voor hun buitengewone inzet. Een vriendelijk, competent team dat ons ook na de aankoop heeft ondersteund en verzorgd.
27.04.2023J. Kattwinkel

20.03.2024
Een beoordeling indienen
Neem contact op

Uw bericht aan VON POLL IMMOBILIEN Koblenz

Vul het rood gemarkeerde veld in.
Vul het rood gemarkeerde veld in.
Ongeldig e-mailadres
* verplichte velden
Ongeldige tekens. Alleen cijfers en spaties zijn mogelijk.

Ik accepteer het privacybeleid van .

Alle beoordelingen en ervaringen over VON POLL IMMOBILIEN Koblenz zijn de subjectieve meningen van degenen die ze schrijven en indienen.  |  De eigenaar van het profiel is verantwoordelijk voor de inhoud van deze pagina  |   Profiel actief sinds 16.08.2021  |  Laatst bijgewerkt: 24.04.2024   |  Verslag profiel

Meer transparantie en veiligheid bij het zoeken naar competente professionals

Authentieke meningen van klanten
Effectieve feedback van klanten
Onafhankelijke beoordelingen

Een goede reputatie is 's werelds
beste vorm van reclame!