Makelaar, vastgoedadviseur, makelaarskantoor, vastgoedmakelaardij

5 Beoordelingen

25 Beoordelingen op ProvenExpert.com

4,99 van 5
Aanbeveling
We werden uitzonderlijk goed verzorgd, kochten een prachtige woning en kunnen mevrouw Hübner en de heer Römke van harte aanbevelen.
Als u op zoek bent naar iets speciaals aan het meer, neem dan contact op met een van hen.
U zult begrijpen wat we bedoelen.
05.04.2024Anoniem
VON POLL IMMOBILIEN Konstanz Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Konstanz :
Ganz herzlichen Dank für Ihre positive Bewertung und für Ihr entgegengebrachtes Vertrauen. Es hat uns sehr große Freude bereitet, den Verkauf dieser traumhaften Immobilie mit Ihnen erfolgreich durchzuführen. Die Zusammenarbeit mit Ihnen und dem Verkäufer verlief ausgesprochen sympatisch, angenehm und in kürzester Zeit. Wir wünschen Ihnen in Ihrem neuen Zuhause nicht nur unendlich viele Augenblicke der traumhaften See - und Alpensicht, sondern auch unzählig viele Sonnenstunden sowie eine wunderschöne Zeit direkt am See.

Herzliche Grüße,
Aanbeveling
De verkoop van mijn appartement in Konstanz via mevrouw Hübner was zeer aangenaam en vlot.
Mevrouw Hübner heeft een zeer vriendelijke en uiterst competente manier van doen.
Alles bij elkaar perfect. De volgende aankoop of verkoop zal zeker weer met mevrouw Hübner zijn.
M.K.
04.11.2023M.K.
Sehr geehrter Herr M. K.

vielen Dank für Ihre positive Bewertung. Die Zusammenarbeit mit Ihnen hat mir sehr viel Freude bereitet und es freut mich sehr, dass wir die passenden Käufer für Ihre schöne Immobilie gefunden haben.
Ich danke Ihnen für Ihr Vertrauen in Von Poll Immobilien Konstanz und wünsche Ihnen für die Zukunft alles Gute.

Ihr Von Poll Team Konstanz
Geachte mevrouw Hübner,
Nu de verkoop van onze flat is afgerond, willen we graag van de gelegenheid gebruik maken om u nogmaals te bedanken voor de uitstekende samenwerking. We waren erg onder de indruk van uw vriendelijkheid en positief verrast door uw beschikbaarheid en punctualiteit. We voelden ons de hele tijd zeer goed door u verzorgd en waarderen het feit dat u niet alleen de flat in zeer korte tijd en volgens de afgesproken voorwaarden hebt verkocht, maar dat we ons tijdens de verkoopfase nergens zorgen over hoefden te maken totdat de sleutels werden overhandigd.
Concluderend kunnen we alleen maar zeggen dat we de aardigste en meest bekwame makelaar in Constance hebben gehad en we zullen jullie te allen tijde aanbevelen.
01.11.2023Familie Räth
Sehr geehrte Familie Räth,

ganz herzlichen Dank für diese excellente Bewertung. Es hat mir sehr große Freude bereitet, für Ihre schöne Wohnung in bester Lage von Konstanz so perfekt passende Käufer zu finden. Die Zusammenarbeit mit Ihnen und den Käufern war nicht nur ausgesprochen sympatisch und angenehm, sondern verlief auch in allen Punkten reibungslos und sehr schnell.
Ich möchte mich nochmals ganz herzlich für Ihr Vertrauen in Von Poll Immobilien Konstanz bedanken und wünsche Ihnen für die kommende Zeit alles erdenklich Gute.

Aanbeveling
Mevrouw Hubner is een echte professional in elke zin van het woord. Dat wordt zeer gewaardeerd in een sector met vaak nogal dubieuze figuren. Het is dus heel belangrijk om op iemand als zij te kunnen rekenen.
Absoluut vastberaden in haar beslissingen.
Nooit compromissen sluiten.
Ze is zelf een voorbeeld van uitmuntendheid en past hetzelfde toe op haar beroep.

Je kunt erop vertrouwen dat ze de beste prijzen en kwaliteit biedt voor wat je hoopt te krijgen.

Tay beng lian
14.06.2023Lian
Geachte mevrouw Tay beng lian

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Ik ben erg blij dat u zo tevreden was met Von Poll Immobilien Konstanz. Het was een groot genoegen om met u samen te werken en ik wens u een goede tijd in Konstanz.

Met vriendelijke groeten
Uw team van Von Poll Immobilien Konstanz
Aanbeveling
Zeer vriendelijk en competent advies en ondersteuning van mevrouw Hübner in Konstanz. Alles verliep zeer goed in de communicatie en realisatie van de aankoop van het condominium.
14.06.2023Uwe Leising
Lieber Herr Leising,

vielen Dank für Ihre positve Bewertung. Es freut mich sehr, dass Sie mit unserem Service so zufrieden waren und ich wünsche Ihnen viel Freude mit Ihrer schönen Immobilie.

Aanbeveling
Ik heb mevrouw Raphaela Hübner leren kennen in het kader van een door VON POLL IMMOBILIEN aangeboden project.
Zij was voor mij een betrouwbare en competente contactpersoon voor alle zaken die betrekking hadden op het betreffende onroerend goed. Ik vond het prettig om met haar om te gaan en had het gevoel dat ik in goede handen was.
Ik wil in het bijzonder benadrukken dat mevrouw Hübner zeer vriendelijk en begripvol reageerde, zelfs toen de aankoop van de woning uiteindelijk niet doorging. Ik werk graag weer met haar samen en kan contact met mevrouw Hübner ten zeerste aanbevelen.

Christine Hofmann, Konstanz, juni 2023
09.06.2023Christine Hofmann
Liebe Frau Hofmann,

herzlichen Dank für Ihre positive Bewertung.
Es freut mich sehr, dass Sie mit VON POLL IMMOBILIEN zufrieden waren und ich wünsche Ihnen für die Zukunft alles Gute.

Ihr Team VON POLL IMMOBILIEN Konstanz
Aanbeveling
Ik kan het filiaal von Poll in Konstanz uit eigen ervaring van harte aanbevelen. Mevrouw Hübner is een zeer aangename, competente, betrouwbare en ervaren makelaar. Ze heeft de nodige gevoeligheid in de onderhandelingen tussen kopers en verkopers van een woning om beide partijen het gevoel te geven een ",good deal" te hebben gesloten. Er zijn dus alleen maar gelukkige winnaars van een aan- of verkoop van een woning.
06.06.2023M. v. W.
van Poll Immobilien GmbH
Aanbeveling
Een eerlijke marktprijs, discretie, professionaliteit en een betrouwbare contactpersoon waren voor mij belangrijke criteria bij de verkoop van mijn woning. Mevrouw Hübner overtuigde mij niet alleen met overtuigende argumenten van mijn lichtelijk overdreven vraagprijs en verkocht mijn woning dienovereenkomstig aangenaam en succesvol, maar voldeed ook aan alle andere belangrijke criteria tot mijn volle tevredenheid. Hartelijk dank en absoluut aan te bevelen!
05.06.2023Sabine K
Liebe Frau Sabine K.,

vielen Dank für Ihre positive Bewertung. Es freut mich sehr, dass Sie mit unserer Arbeit so zufrieden waren und wir Ihre Immobilie in so kurzer Zeit verkaufen konnten. Vielen Dank für Ihren Auftrag und das damit entgegengebrachte Vertrauen in Von Poll Immobilien Konstanz.

4,84 van 5
Aanbeveling
De samenwerking met Peter Römke was zeer aangenaam. Hij maakt indruk met zijn grote deskundigheid en straalt een opmerkelijke ernst en kalmte uit dankzij zijn uitgebreide ervaring. Hij stelt realistische verwachtingen, die hij kan waarmaken. Zijn sterke punten zijn ook flexibiliteit en reactiesnelheid.
28.09.2022Anoniem
VON POLL IMMOBILIEN Konstanz Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Konstanz :
Vielen Dank für die positive Bewertung. Es freut mich sehr, dass Sie mit meinem lieben Kollegen Herrn Römke so zufrieden sind.
Aanbeveling
Ik ben echt zeer positief onder de indruk van het deskundige advies, de professionele taxatie met glossy brochure, de verkooppresentatie en de respectvolle, vriendelijke en winnende manier van omgaan met mij als verkoper en met de potentiële kopers. Peter Römke is echt een heel goede makelaar met een geweldig gevoel voor humor. Hij slaagt erin vertrouwen te wekken, zelfs in moeilijke verkoopsituaties.
27.09.2022Rupf
Sehr geehrtre Herr Rupf,

vielen Dank für Ihre positive Bewertung. Es freut mich sehr, dass Sie mit meinem lieben Kollegen Herrn Römke so zufrieden sind.
Aanbeveling
Een echte aanrader, competent, serieus en vriendelijk
23.09.2022Anoniem
VON POLL IMMOBILIEN Konstanz Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Konstanz :
Vielen Dank für diese erfreuliche Bewertung. Es freut mich sehr, dass Sie zufrieden waren.
Aanbeveling
Punctueel, competent, goed voorbereid, realistisch en persoonlijk. Helaas is het deze keer niet gelukt, maar ik kom graag terug.
23.09.2022Herr Florian Sauter
Liebe Familie Sauter,
vielen Dank für die positive Bewertung. Ich würde mich freuen, Sie bald wiederzusehen um Ihnen Ihre Traumimmobilie zu präsentieren. Bis dahin wünsche ich Ihnen eine gute und gesunde Zeit.
Aanbeveling
Mevrouw Hübner is een zeer betrouwbare en competente partner gebleken! De organisatie en het advies waren zeer behulpzaam en informatief. Hartelijk dank voor uw geweldige ondersteuning!
16.09.2022Anoniem
VON POLL IMMOBILIEN Konstanz Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Konstanz :
Es freut mich sehr, dass Sie zufrieden waren. Vielen Dank für Ihre positive Bewertung.
Aanbeveling
Von Poll Immobilien in eigen persoon mevrouw Hübner brengt vertrouwen, competentie en is gericht op de individuele
individuele wensen bij het zoeken naar onroerend goed.
Het portfolio en de ervaring van VP Immobilien zijn zeer aan te bevelen.
13.09.2022C.Contius
Lieber Herr Contius,
es freut mich sehr, dass Sie mit Von Poll Immobilien so zufrieden waren. Vielen Dank für Ihre positive Bewertung.
Aanbeveling
Mevrouw Raphaela Hübner is een uiterst empathische collega die haar hart en ziel in haar job legt !!!! Ik heb nog nooit zo'n ruimdenkend, vastberaden, eerlijk en authentiek persoon ontmoet in deze branche! Je kunt absoluut trots zijn op deze collega!!!!
12.09.2022G. A.
Lieber Herr G.A.

vielen Dank für Ihre überwältigende Bewertung. Es hat mir grosse Freude bereitet Ihnen mit professionellem Rat und voller Tat zur Seite zu stehen um Sie bei Ihrem Vorhaben zu unterstützen.
Aanbeveling
We hebben ons huis gekocht bij Von Poll Immobilien en waren aangenaam verrast door het vlotte proces. Mevrouw Hübner in het bijzonder ondersteunde ons met haar persoonlijke betrokkenheid en
en haar expertise in vele details en zorgde voor individuele taken. Dit maakte het hele proces zeer stressvrij en snel. Een echte aanrader!
08.09.2022Thorsten Punke
Liebe Familie Punke,
es freut mich sehr, dass Sie zufrieden waren. Vielen Dank für Ihre positive Bewertung.
Aanbeveling
Ik ben zeer tevreden over de uitstekende samenwerking en de professionele verkoop van mijn eigendom. Ik ken mevrouw Hübner al van het filiaal "von Poll Immobilien" in Singen. Ik ben zeer verheugd dat mevrouw Hübner in het filiaal in Konstanz mij nu adviseert op het gebied van onroerend goed.
Een echte aanrader. Betrokkenheid en betrouwbaarheid met het oog op de behoeften van de klant staan voorop, wat mevrouw Hübner vakkundig uitvoert. Hartelijk dank
07.09.2022S. Edinger
Liebe Frau Edinger,
vielen Dank für Ihre positive Bewertung. Es freut mich sehr, dass Sie zufrieden waren.
Aanbeveling
Mevrouw Hübner heeft ons enorm geholpen om alle uitdagingen van de aankoop onder de knie te krijgen, heel erg bedankt!
07.09.2022Raphael van Buren
Lieber Herr von Beuren,
Aanbeveling
De klantenservice van mevrouw Hübner was erg prettig. Ze adviseerde ons professioneel in 2021 en 2022 en regelde alles van het begin tot de afronding van onze verkoop. We waren in zeer goede handen. Hartelijk dank.
07.09.2022Beate Lewis
Liebe Frau Lewis,
vielen Dank für Ihre positive Bewertung. Es freut mich sehr, dass Sie zufrieden waren und mir nach dem erfolgreichen Verkauf Ihrer ersten Immobilie auch das Vertrauen zum Verkauf Ihrer zweiten Immobilie entgegengebracht haben.
Aanbeveling
Ik had het gevoel dat ik in goede handen was bij mevrouw Hübner van Von Poll Immobilien! Ze is niet alleen onvergelijkbaar vriendelijk en bekwaam, ze heeft me ook uitstekend ondersteund bij de marketing van mijn woning 😃👍.
06.09.2022Alexandra von Schmeling
Sehr geehrte Frau von Schmeling,
vielen Dank für Ihre positive Bewertung. Es freut mich sehr, dass Sie zufrieden waren und ich für Sie nach dem erfolgreichen Verkauf Ihrer Immobilie auch noch eine wunderschöne neue Wohnung für Sie finden konnte.
108 Recensies van

20.04.2024
Een beoordeling indienen
Neem contact op

Uw bericht aan VON POLL IMMOBILIEN Konstanz

Vul het rood gemarkeerde veld in.
Vul het rood gemarkeerde veld in.
Ongeldig e-mailadres
* verplichte velden
Ongeldige tekens. Alleen cijfers en spaties zijn mogelijk.

Ik accepteer het privacybeleid van .

Alle beoordelingen en ervaringen over VON POLL IMMOBILIEN Konstanz zijn de subjectieve meningen van degenen die ze schrijven en indienen.  |  De eigenaar van het profiel is verantwoordelijk voor de inhoud van deze pagina  |   Profiel actief sinds 30.08.2022  |  Laatst bijgewerkt: 01.05.2024   |  Verslag profiel

Meer transparantie en veiligheid bij het zoeken naar competente professionals

Authentieke meningen van klanten
Effectieve feedback van klanten
Onafhankelijke beoordelingen

Een goede reputatie is 's werelds
beste vorm van reclame!