Makelaar, vastgoedadviseur, makelaarskantoor, vastgoedmakelaardij

Creatieve impuls

Klanttevredenheid

12 Beoordelingen op ProvenExpert.com

Aanbeveling
We willen onze makelaar mevrouw Carola Jovy en het hele "von Poll Immobilien" team in Wolfratshausen bedanken voor hun uitstekende inzet, hoge niveau van expertise en onvermoeibare inspanningen.

Wat mevrouw Jovy in de afgelopen weken heeft bereikt, heeft onze verwachtingen van een goede makelaar ver overtroffen. Alleen zij heeft de succesvolle verkoop van onze woning mogelijk gemaakt.

Het is jammer dat we mevrouw Jovy niet meer eigendommen te koop kunnen aanbieden.
10.12.2023Markus Straßer
VON POLL IMMOBILIEN Landkreis Bad Tölz-Wolfratshausen Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Landkreis Bad Tölz-Wolfratshausen :
Sehr geehrter Herr Strasser,
das gesamte VON POLL IMMOBILIEN Team bedankt sich sehr herzlich, auch im Namen von Frau Jovy, für Ihre exzellente Bewertung! Es freut uns sehr zu lesen, dass Sie solch gute Erfahrungen gemacht haben. Wir bemühen uns stets um bestmöglichen Kundenservice und vollste Zufriedenheit. Dass wir Ihre Erwartungen übertreffen konnten, macht uns besonders glücklich. Wir möchten uns auch bei Ihnen als Kunde bedanken, denn durch den gemeinsamen regen Informations- und Kommunikationsaustausch in alle Richtungen, war es uns möglich, Sie so erfolgreich aufs Professionellste vollumfänglich beraten zu können. Wir haben Sie sehr gerne bei Ihrem Immobilienanliegen unterstützt und sind auch in Zukunft jederzeit für Sie da.
Herzliche Grüße
Ihr VON POLL IMMOBILIEN Team Bad Tölz-Wolfratshausen
Aanbeveling
We willen graag het Poll team bedanken, in het bijzonder mevrouw Jovy, voor de succesvolle marketing van onze woning. Ondanks de huidige malaise op de vastgoedmarkt, hebben de onvermoeibare inspanningen van mevrouw Jovy ons in staat gesteld een koper te vinden aan wie we ons huis graag toevertrouwen. De voorbereiding van de woning in de exposé en op de internetportalen, evenals de voorbereiding van het notariële contract, getuigden van een hoog niveau van professionaliteit. Vanaf het eerste contact hadden we het gevoel dat we met mevrouw Jovy op dezelfde golflengte communiceerden. Onze speciale dank hiervoor.
24.09.2023Anoniem
Lieber Kunde, vielen Dank für Ihre äußerst positive Bewertung. Wir wissen Ihre lobenden Worte sehr zu schätzen, denn jedes positive Feedback treibt uns weiter an, alles in unserer Macht stehende für die Zufriedenheit unserer Kunden zu tun. Es freut uns besonders zu lesen, dass wir Sie mit unserer Dienstleistung von der Einwertung Ihrer Immobilie über die Erstellung aller relevanten Verkaufsunterlagen bis zur Vermarktung und anschließendem Verkauf vollumfänglich unterstützen konnten. Wir wünschen Ihnen für Ihre Zukunft alles Gute.
Aanbeveling
We willen graag van deze gelegenheid gebruik maken om mevrouw Stich en haar hele team nogmaals te bedanken voor de zeer professionele marketing van onze woning.
Vanaf het eerste contact, de taxatie van het onroerend goed, de presentatie van het onroerend goed, regelmatige statusrapporten etc. tot aan de notarisafspraak, alles is naar onze volle tevredenheid verlopen. Het hele proces werd verder benadrukt door de open en hartelijke manier waarop u met ons als klanten omging. We kunnen mevrouw Stich en haar team met een gerust hart aanbevelen, want ze zijn niet slechts één stap, maar minstens twee stappen voor op andere makelaars die we kennen! Hartelijk dank
05.07.2023Gabi & Thomas Huber
Wir bedanken uns ganz herzlich für Ihr großartiges Feedback, liebe Familie Huber. Wir verstehen es als unsere vorrangige Aufgabe, unsere Kunden über alle Hürden und bürokratischen Hindernisse hinweg mit viel Fingerspitzengefühl zu begleiten. Ihre Bewertung ist eine Bestätigung, dass wir mit unserer Politik der Transparenz und stetigen Kommunikation unsere Kunden immer auf dem Laufenden halten können.
Aanbeveling
Mevrouw Jovy begeleidde ons als gezin tijdens de verkoop van het huis zeer gevoelig en geduldig en adviseerde ons zeer goed.
22.03.2023Anoniem
Lieben Dank für Ihre nette Empfehlung.
Unser ständiger Austausch, das offene und positive Miteinander und die gute Zusammenarbeit
hat dieses Teamwork möglich gemacht.
Aanbeveling
Ik voelde me erg goed verzorgd door mevrouw Jovy. Ze was altijd aanspreekbaar, gaf geduldig advies en was zeer competent. Ik kan haar alleen maar aanraden!
21.03.2023Anoniem
Herzlichen Dank für das nette Feedback.
Wir freuen uns sehr, dass wir Sie auf den Weg in Ihr neues Zuhause begleiten durften.
Aanbeveling
VON POLL IMMOBILIEN Landkreis Bad Tölz - Wolfratshausen, in het bijzonder mevrouw Bianca Stich, heeft ons onroerend goed in Wolfratshausen met succes op de markt gebracht. Deze prestatie werd mogelijk gemaakt door het onvermoeibare werk van mevrouw Stich en haar vriendelijke en meegaande benadering van geïnteresseerde partijen. Vanaf de eerste ontmoeting voelden we dat we bij haar in de beste handen waren. De voorbereiding van de woning in de exposé en het internetportaal was onberispelijk, mevrouw Stich hield ons regelmatig op de hoogte van de marketingstatus tijdens het marketingproces en beantwoordde al onze vragen vanaf het begin van de marketing tot aan de notarisafspraak. En we zijn blij dat onze woning nu in goede nieuwe handen is dankzij VON POLL IMMOBILIEN.
16.03.2023Anoniem
Wir möchten uns für dieses Feedback sehr bedanken. Die gute Zusammenarbeit mit Ihnen und dem neuen Eigentümer hat uns viel Freude gemacht. Ihre Zeilen sind ein Antrieb und eine Bestätigung für uns, dass wir mit unserem Engagement erreichen, was uns antreibt. Glückliche und zufriedene Verkäufer und glückliche und zufriedene Eigentümer.
Aanbeveling
Ik heb altijd zeer deskundig en professioneel advies gekregen van von Poll Immobilien. Vooral mevrouw Stich was en is altijd zeer vriendelijk, eerlijk en uiterst professioneel als ik vragen heb. Ik kan von Poll Immobilien te allen tijde zonder voorbehoud aanbevelen.
11.01.2023Andreas Weinfurtner
Vielen Dank für Ihr ehrliches Feedback, sehr geehrter Herr Weinfurtner. Wir freuen uns sehr darüber, dass Sie mit unserer Dienstleistung so zufrieden sind.
Aanbeveling
We willen het Poll-team in Wolfratshausen bedanken dat we als gezin na zo'n lange zoektocht eindelijk een huis hebben gevonden dat aan onze verwachtingen voldoet. We kunnen het werk alleen maar aanbevelen, vooral de warme service en beschikbaarheid van het team.
26.10.2022Sven Störch
Herzlichen Dank. Es freut uns, dass wir Ihnen helfen konnten, für Ihre Familie ein neues Zuhause zu finden. Immer wieder gerne!
Aanbeveling
We wilden het huis van mijn oma verkopen en waren in eerste instantie volledig overweldigd. Met de hulp van mevrouw Stich en haar team werden we vol vertrouwen door het verkoopproces geloodst.
21.10.2022Birte Wenner
Liebe Frau Wenner, wir haben sehr gerne das Haus Ihrer Oma vermittelt. Herzlichen Dank für Ihre Bewertung. Es freut uns, dass Sie sich bei uns aufgehoben gefühlt haben.
Aanbeveling
Het beste advies en de beste ondersteuning in marketing ooit
22.09.2022Anoniem
Herzlichen Dank für Ihre Bewertung!
Es freut uns, dass Sie zufrieden waren.
Waardering voor:
18.10.2022Anoniem
Herzlichen Dank für Ihr gutes Feedback!
Waardering voor:

10.02.2024
Een beoordeling indienen
Neem contact op

Uw bericht aan VON POLL IMMOBILIEN Landkreis Bad Tölz-Wolfratshausen

Vul het rood gemarkeerde veld in.
Vul het rood gemarkeerde veld in.
Ongeldig e-mailadres
* verplichte velden
Ongeldige tekens. Alleen cijfers en spaties zijn mogelijk.

Ik accepteer het privacybeleid van .

Alle beoordelingen en ervaringen over VON POLL IMMOBILIEN Landkreis Bad Tölz-Wolfratshausen zijn de subjectieve meningen van degenen die ze schrijven en indienen.  |  De eigenaar van het profiel is verantwoordelijk voor de inhoud van deze pagina  |   Profiel actief sinds 16.08.2021  |  Laatst bijgewerkt: 04.05.2024   |  Verslag profiel

Meer transparantie en veiligheid bij het zoeken naar competente professionals

Authentieke meningen van klanten
Effectieve feedback van klanten
Onafhankelijke beoordelingen

Een goede reputatie is 's werelds
beste vorm van reclame!