Makelaar, vastgoedadviseur, makelaarskantoor, vastgoedmakelaardij

Vertrouwensband

42 Beoordelingen op ProvenExpert.com

4,93 van 5
Aanbeveling
Vriendelijk, competent, professioneel en efficiënt
25.04.2024Anoniem
4,00 van 5
Goed
Aanbeveling
Mijn zoon verkocht een flat via hun eigendom, wij verkochten een flat en nu een huis. Alles verliep prima.
03.03.2024Alexander Olech
Aanbeveling
Vakkundige en uiterst hoffelijke ondersteuning op alle gebieden van de verkoop van onroerend goed en, bovenal, betrouwbaarheid over de gemaakte afspraken met de makelaar. Kan alleen maar worden aanbevolen!
20.02.2024Manfred Weiß
Aanbeveling
Onze persoonlijke contactpersoon, de heer Christian Kartmann, heeft alles vanaf het begin goed ingeschat en ons eerlijk advies gegeven. Hartelijk dank voor deze professionele ondersteuning! GO
17.02.2024Anoniem
4,60 van 5
Aanbeveling
Was zeer tevreden. Nog steeds goed geïmplementeerd voor de huidige eigendomssituatie.
Hartelijk dank
08.02.2024Anoniem
Aanbeveling
Ik werd opgevangen door Christian Kartmann. Hij is een zeer bekwaam contactpersoon en had dankzij zijn professionaliteit precies de juiste manier van omgaan met mijn huurder, maar ook met de nieuwe eigenaren. Hij is uiterst betrouwbaar en altijd beschikbaar. Ik kan me geen betere makelaar voorstellen en zijn manier van doen is heel persoonlijk. Ik zou hem keer op keer gebruiken en kan hem alleen maar aanbevelen aan anderen.
08.02.2024Ulrike Urban
4,80 van 5
Aanbeveling
De heer Kartmann is aangesteld als makelaar. Hij heeft een hoog niveau van sociale competentie, "kan" met klanten en potentiële kopers van onroerend goed en zij met hem. Hij verliest zijn doelen nooit uit het oog en onderhandelt goed voor beide partijen in een vastgoedtransactie. Dit zorgt voor zeer weinig wrijving die de verkoop in gevaar zou kunnen brengen. Aftrek van punten
moet duidelijk gegeven worden aan de assistentie van het kantoor van von Poll. Een gebrek aan controle van ingediende documenten, een gebrek aan kwaliteitsborging en blijkbaar geen vertrouwdheid met de specifieke kenmerken van een eigendom hebben negatieve aandacht getrokken. In plaats van de tweede man of vrouw te zijn achter de verantwoordelijke makelaar, beperkt het kantoor zich tot secretariële taken en telefoonservice. Dit is een verspilling van potentieel dat meetelt in de verkoop.
15.11.2023Anoniem
Aanbeveling
De heer Kelm was altijd aanspreekbaar, zelfs buiten de normale kantooruren, en had altijd een open oor voor onze zorgen.
Hij betrok ons bij het ontwikkelen van de strategie voor het opstellen van de offerte, stond open voor suggesties en was ook bereid om zijn eigen ideeën opzij te zetten als wij andere ideeën hadden.
Het advies en de ondersteuning die we te allen tijde kregen was onberispelijk, we konden gewoon niets bedenken dat beter had gekund.
We kunnen Mr Kelm alleen maar van harte aanbevelen!
Hartelijk dank ...
23.10.2023Gerald Ecker
Aanbeveling
We waren zeer tevreden over het werk van de heer Kelm en zouden hem zo weer inhuren.
24.09.2023Anoniem
Aanbeveling
De heer Kelm was mijn adviseur/makelaar. Deskundig, vriendelijk, betrouwbaar, snelle correspondentie, goede strategie en tips voor verbetering, ik ben helemaal tevreden en zou hem zo weer kiezen. In de huidige markt zeer goede tijdspanne van bestelling tot verkoop, behaalde prijs is duidelijk, was absoluut stressvrij. Lof!!!
19.09.2023Dr Manfred Raber
Aanbeveling
Zeer gedetailleerd advies. Uitstekende expertise. Alles verliep vlot.
16.06.2023Andrej
Aanbeveling
Het ging allemaal heel snel. Dat vond ik erg prettig.
De communicatie is lovenswaardig!
22.05.2023Richard Priller
Aanbeveling
Zeer professionele en vriendelijke ondersteuning van begin tot eind. In korte tijd werden zeer goede huurders gevonden. Ik kan ze alleen maar aanraden!
08.05.2023Anoniem
Aanbeveling
Zeer professioneel en ervaren personeel. Graag weer
22.04.2023Anoniem
Aanbeveling
... erg eenvoudig - erg vriendelijk & professioneel.
09.04.2023Anoniem
Aanbeveling
Ik werd open en eerlijk geadviseerd, alles verliep soepel en super georganiseerd op de achtergrond, een duidelijke aanbeveling van mij.
Vooral de heer Kartmann was altijd zeer behulpzaam en attent. BEDANKT!
29.03.2023Anoniem
Aanbeveling
Bijzonder tevreden over onze makelaar, de heer Patryk Kelm!
27.03.2023Anoniem
Geweldige ondersteuning van Mr Kelm en zijn team. Het allround zorgeloze pakket
16.03.2023Lothar Buss
Aanbeveling
Veel dank aan Mr Kelm voor zijn steun. Hij was altijd beschikbaar voor ons. Zeer vriendelijk, competent en betrouwbaar.
21.02.2023Anoniem
Aanbeveling
De beoordeling zegt alles: zeer goed, zeer tevreden, zeer betrouwbaar.
Hartelijk dank.

08.04.2024
Een beoordeling indienen
Neem contact op

Uw bericht aan VON POLL IMMOBILIEN Landshut

Vul het rood gemarkeerde veld in.
Vul het rood gemarkeerde veld in.
Ongeldig e-mailadres
* verplichte velden
Ongeldige tekens. Alleen cijfers en spaties zijn mogelijk.

Ik accepteer het privacybeleid van .

Alle beoordelingen en ervaringen over VON POLL IMMOBILIEN Landshut zijn de subjectieve meningen van degenen die ze schrijven en indienen.  |  De eigenaar van het profiel is verantwoordelijk voor de inhoud van deze pagina  |   Profiel actief sinds 16.08.2021  |  Laatst bijgewerkt: 29.04.2024   |  Verslag profiel

Meer transparantie en veiligheid bij het zoeken naar competente professionals

Authentieke meningen van klanten
Effectieve feedback van klanten
Onafhankelijke beoordelingen

Een goede reputatie is 's werelds
beste vorm van reclame!