Makelaar, vastgoedadviseur, makelaarskantoor, vastgoedmakelaardij

Uitleg

27 Beoordelingen op ProvenExpert.com

4,95 van 5
Aanbeveling
Dat ik in mevrouw Nuzzi een contactpersoon had die de hele tijd voor me zorgde en er was om me te helpen en te adviseren.
25.03.2024Anoniem
Aanbeveling
Ik was helemaal tevreden over het advies en de afhandeling/verkoop van onze flat, ik hoefde me nergens zorgen over te maken. Hartelijk dank, mevrouw Hoyer.
19.02.2024Ursel Kuhnert
Aanbeveling
De heer Koltz heeft ons zeer professioneel begeleid in alle fasen van het verkoopproces. Hij was altijd aanspreekbaar en gaf ons zeer snel feedback over huisbezichtigingen en andere ontwikkelingen. Zijn ervaring in de onroerend goed sector was zeer waardevol voor ons bij het bespreken van mogelijke acties. Von Poll Immobilien Leonberg produceerde een uitstekende 'expose' voor ons huis en voerde een aantal andere zeer effectieve marketingmaatregelen uit. Het persoonlijke contact met de heer Koltz was zeer aangenaam door zijn diplomatieke, rustige en vriendelijke manier van doen. We kunnen de samenwerking met Von Poll Immobilien Leonberg en de heer Koltz alleen maar aanbevelen.
18.09.2023Anoniem
Aanbeveling
De heer Koltz was erg vriendelijk en beantwoordde al onze vragen zo snel mogelijk tijdens het hele proces. Afspraken voor bezichtigingen en ook voor de notaris werden snel gemaakt. Over het algemeen kan ik de heer Koltz alleen maar van harte aanbevelen.
18.06.2023Schäfer
Aanbeveling
Mevrouw Hoyer was altijd beschikbaar voor vragen, heel prettig contact. Super snelle afhandeling, hartelijk dank 🙏🏼
11.06.2023Karin Sikinger
4,60 van 5
Aanbeveling
Mevrouw Hoyer was erg betrokken bij ons. We willen haar bedanken voor haar vertrouwen en eerlijkheid en we voelen ons erg op ons gemak in het huis dat ze voor ons heeft geregeld.
01.05.2023Anoniem
Aanbeveling
Mevrouw Hoyer is zeer toegewijd aan haar werk en maakt indruk met haar vriendelijke, competente manier. Ze houdt je ongevraagd voortdurend op de hoogte van de voortgang van de marketing. Ook eventuele vragen beantwoordt ze onmiddellijk en professioneel. Je kunt op haar steun rekenen, zelfs nadat het koopcontract is ondertekend. Ik kan mevrouw Hoyer met een gerust hart aanbevelen.
21.03.2023Wagner
4,75 van 5
Aanbeveling
De heer Koltz was erg beleefd en deed zijn uiterste best om het huis goed te verkopen.
07.03.2023Martin Proß
Aanbeveling
De presentatie van de flat heeft indruk op ons gemaakt.
De persoonlijke begeleiding tot aan de uiteindelijke verhuur was uitstekend.
We willen het team van VON POLL IMMOBILIEN in Leonberg bedanken en kunnen hen alleen maar aanbevelen.
aanbevelen aan anderen.
C.P.Eisenhardt, Renningen
07.03.2023C.P.Eisenhardt
Aanbeveling
We willen mevrouw Hoyer bedanken voor haar professionele bemiddeling. Ze was altijd beschikbaar en heeft ons zeer goed ondersteund met haar ervaring en betrokkenheid.
07.03.2023Anoniem
Aanbeveling
Wij, de familie Petralia, willen de heer Koltz bedanken voor de uitstekende samenwerking. De heer Koltz stond altijd aan onze zijde met ons onroerend goed.
Hij gaf ons altijd goed advies, was altijd punctueel en beschikbaar. Een zeer prettige ervaring, kunnen we wel zeggen.
07.12.2022Antonino Petralia
Aanbeveling
Omdat ik in het buitenland woon en het verkoopproces in Duitsland niet ken, had ik lokale expertise nodig om me te begeleiden en te adviseren over alles wat te maken had met de verkoop van een huis in Leonberg. Herr Koltz, Frau Hoyer en Team Von Poll Leonberg waren gewoon geweldig vanaf het begin van het proces tot aan de verkoopdatum en zelfs daarna. Alle vragen die ik tijdens het proces had, werden altijd vrijwel onmiddellijk beantwoord, waarbij duidelijk werd uitgelegd wat er werd gedaan. Ze zijn een professioneel one-stop bedrijf dat wat ik dacht dat een moeilijk en tijdrovend proces zou worden, tot een zeer gemakkelijke en ongecompliceerde ervaring maakte. Ik ben ze erg dankbaar voor hun steun en beveel ze ten zeerste aan!
12.11.2022Sylvia Gajewski
Aanbeveling
Onze ervaring met de heer Koltz (kantoor Leonberg) was uitstekend.
Ondanks, of beter gezegd dankzij, de dynamische verandering in de marktsituatie werd er zo snel mogelijk actie ondernomen, maar niet op een hectische en gepaste manier. Vanaf de voorbereiding van het exposé tot aan de notarisafspraak (ca. 12 weken) werden we deskundig en regelmatig (meerdere keren per week) geïnformeerd en geadviseerd over de voortgang van de marketing.
Ik zou heel graag weer voor de heer Koltz/Von Poll kiezen!

J. Krause, Hemmingen
27.10.2022Jörg Krause
Aanbeveling
Zeer professioneel, vriendelijk en snel.
17.05.2022Isabel Skelton
Aanbeveling
Ik was meer dan tevreden over de afhandeling, de informatie en de afspraken. Hartelijk dank aan de heer Koltz.
17.05.2022Anoniem
Aanbeveling
We willen de heer Koltz en mevrouw Dölker bedanken voor hun altijd vriendelijke en zeer deskundige advies en afhandeling. We zullen jullie zeker aanbevelen bij anderen
04.03.2022Anoniem
Aanbeveling
All-round zorgeloos pakket met hoffelijk, gedetailleerd en eerlijk advies. Een door en door positieve ervaring.
01.03.2022Anoniem
Aanbeveling
We waren erg tevreden over de service van Mr. Koltz. Hij is erg vriendelijk, competent en betrouwbaar. Hij is altijd beschikbaar en staat open voor alle vragen.
11.01.2022G.undS. Salowski
4,85 van 5
Aanbeveling
Alles verliep zeer snel en zonder problemen, graag weer op elk gewenst moment
05.12.2021Andreas Häbich
Aanbeveling
Zeer professioneel en competent en punctueel. Doelstelling Zeer nauwkeurig, behulpzaam met alles. Ik zal het zeker aanbevelen aan anderen. Hartelijk dank
Met vriendelijke groet.

26.04.2024
Een beoordeling indienen
Neem contact op

Uw bericht aan VON POLL IMMOBILIEN Leonberg

Vul het rood gemarkeerde veld in.
Vul het rood gemarkeerde veld in.
Ongeldig e-mailadres
* verplichte velden
Ongeldige tekens. Alleen cijfers en spaties zijn mogelijk.

Ik accepteer het privacybeleid van .

Alle beoordelingen en ervaringen over VON POLL IMMOBILIEN Leonberg zijn de subjectieve meningen van degenen die ze schrijven en indienen.  |  De eigenaar van het profiel is verantwoordelijk voor de inhoud van deze pagina  |   Profiel actief sinds 16.08.2021  |  Laatst bijgewerkt: 03.05.2024   |  Verslag profiel

Meer transparantie en veiligheid bij het zoeken naar competente professionals

Authentieke meningen van klanten
Effectieve feedback van klanten
Onafhankelijke beoordelingen

Een goede reputatie is 's werelds
beste vorm van reclame!