Makelaar, vastgoedadviseur, makelaarskantoor, vastgoedmakelaardij

3 Beoordelingen

19 Beoordelingen op ProvenExpert.com

4,98 van 5
Aanbeveling
Een vriendin gaf me deze aanbeveling, en ik zal haar er zeer dankbaar voor blijven en zal Von Poll Immobilien in Limburg graag aanbevelen aan anderen.
Ik heb zoveel meer ervaren op het gebied van service, competentie en empathie dat ik me deze ervaring altijd zeer dierbaar zal blijven herinneren.
17.02.2024Anoniem
Aanbeveling
Het team en in het bijzonder mevrouw Sturmhövel waren van onschatbare waarde voor mijn (bejaarde) ouders - de verkoop van het vakwerkhuis werd uitstekend gepland en uitgevoerd. De taxatie, het exposé, de bezichtigingen en niet te vergeten de persoonlijke ondersteuning bij de notarisafspraak - het had voor ons niet makkelijker kunnen zijn. Zelfs daarna was mevrouw Sturmhövel altijd beschikbaar om onze vragen te beantwoorden en ons advies te geven. Hartelijk dank voor de all-round zorgeloze service en de beste wensen voor de toekomst!
12.02.2024Rosa/Dillmann
Aanbeveling
De heer Luscher en zijn team in samenwerking met de heer Heep uit Frankfurt hebben ons enorm geholpen om het huis van onze ouders, dat niet zo gemakkelijk te verkopen was, op de best mogelijke manier te verkopen.
Hartelijk dank voor uw inzet, uw nuttige tips en suggesties en uw beleefdheid.
We wensen uw bedrijf veel succes in de toekomst.
Met vriendelijke groeten
ASM
24.11.2023Anoniem
Aanbeveling
Snelle en ongecompliceerde afhandeling. De heer Luscher zorgde voor alles en stond altijd voor me klaar. Hartelijk dank!
23.06.2023Kaspar Hilb
Aanbeveling
De heer Luscher was altijd beschikbaar, vragen werden snel beantwoord, afspraken werden goed gecoördineerd
en uitgevoerd in een rustige, aangename sfeer.
We waren vooral blij met zijn vriendelijke manier en zijn competente advies.
23.06.2023Anoniem
Aanbeveling
Ik ben voor de 2e keer zeer tevreden met FA. Poll Immobilien omdat het snel en soepel werkt en altijd met snelle reacties. Bovendien had ik helemaal geen stress meer. Ik ben echt blij om hen aan te bevelen.
23.06.2023Anoniem
Aanbeveling
Onze adviseur, de heer Luscher, heeft onze verkoop zeer professioneel en op een uiterst competente en vriendelijke manier afgehandeld. Bij hem ben je in goede handen.
23.06.2023Möbus
Aanbeveling
De uitstekende, doelgerichte samenwerking tussen de klant en de aannemer.
De goede, vertrouwensvolle en persoonlijke coördinatie van alle stappen in het hele proces.
Hartelijk dank
16.05.2023Anoniem
Aanbeveling
De heer Luscher was competent en altijd beschikbaar. Zijn vriendelijke houding wekt vertrouwen. Je hebt het gevoel dat je volledig op hem kunt vertrouwen.
16.05.2023Christa Mihm-Seipelt
Aanbeveling
Zeer vriendelijk, bekwaam en een echte aanrader.
15.01.2023Anoniem
Aanbeveling
Zeer aangenaam, vertrouwensvol en nadrukkelijk contact. Competente contactpersoon die alle vragen beantwoordde. Uitstekende beschikbaarheid en feedback. We voelden ons zeer goed verzorgd.
08.01.2023Anoniem
Aanbeveling
De heer Luscher gaf ons geweldig advies en ondersteuning tijdens en na de aankoop.

Een echt competente en behulpzame makelaar in wie we het volste vertrouwen hebben en die we te allen tijde zullen aanbevelen.
17.10.2022Caroline Strack
Aanbeveling
Vanaf het eerste contact tot de afronding van de verkoop van ons appartement, een zeer professionele en menselijke samenwerking. We waren zeer tevreden en hadden het gevoel in zeer goede handen te zijn. We bevelen het hele Von Poll team in Limburg graag aan.
17.10.2022Anoniem

21.10.2023
Een beoordeling indienen
Neem contact op

Uw bericht aan VON POLL IMMOBILIEN Limburg

Vul het rood gemarkeerde veld in.
Vul het rood gemarkeerde veld in.
Ongeldig e-mailadres
* verplichte velden
Ongeldige tekens. Alleen cijfers en spaties zijn mogelijk.

Ik accepteer het privacybeleid van .

Alle beoordelingen en ervaringen over VON POLL IMMOBILIEN Limburg zijn de subjectieve meningen van degenen die ze schrijven en indienen.  |  De eigenaar van het profiel is verantwoordelijk voor de inhoud van deze pagina  |   Profiel actief sinds 16.08.2021  |  Laatst bijgewerkt: 02.05.2024   |  Verslag profiel

Meer transparantie en veiligheid bij het zoeken naar competente professionals

Authentieke meningen van klanten
Effectieve feedback van klanten
Onafhankelijke beoordelingen

Een goede reputatie is 's werelds
beste vorm van reclame!