Makelaar, vastgoedadviseur, makelaarskantoor, vastgoedmakelaardij

12 Beoordelingen

36 Beoordelingen op ProvenExpert.com

4,94 van 5
Aanbeveling
Ik kan VON POLL IMMOBILIEN Mainz alleen maar aanbevelen. Ik kreeg competent en persoonlijk advies in alle zaken. Alles was perfect geregeld, of het nu ging om kopersbegeleiding, het leegruimen van het huis, ... en ik werd tot in detail geïnformeerd over elke stap. Mijn zeer persoonlijke dank gaat uit naar de medewerkster mevrouw Susanne Bartenbach, die alles perfect in goede banen leidde en die ik zeer waardeer met haar zelfverzekerde en vriendelijke persoonlijkheid. Ik wil haar bedanken voor alles en zal VON POLL IMMOBILIEN Mainz graag aanbevelen aan mijn vrienden en kennissen.
Met vriendelijke groeten
Nicole Ohler
25.04.2024Nicole Ohler
Sehr geehrte Frau Ohler,

wir bedanken uns recht herzlich für Ihr tolles Feedback und Ihre Weiterempfehlung!

Es freut uns sehr, dass Sie sich bei uns, in dem Fall bei Frau Bartenbach, so gut aufgehoben gefühlt haben. Danke für die lieben Worte, welche wir selbstverständlich auch an Frau Bartenbach weitergeben.

Für die Zukunft wünschen wir Ihnen alles Gute!

4,32 van 5
Aanbeveling
Snel, professioneel en realistisch advies voor en tijdens de verkoopperiode. Uitstekende communicatie tijdens de offertefase en snelle afronding.
13.04.2024Anoniem
Geachte heer of mevrouw

Ik zou VON POLL IMMOBILIEN MAINZ te allen tijde aanbevelen, omdat je je zeer goed verzorgd en in goede handen voelt, zelfs als je slechts een klein appartement wilt verkopen.
De heer Rohe was een zeer professionele en vriendelijke vastgoedadviseur en vooral heel menselijk! Hartelijk dank daarvoor.

Met vriendelijke groet
Astrid Dörr
21.12.2023Anoniem
Sehr geehrte Frau Dörr,

wir bedanken uns recht herzlich für Ihr Feedback. Gerne geben wir dieses an Herrn Rohe weiter.

Alles Gute für Sie & einen guten Start ins neue Jahr!

Aanbeveling
Mijn vrouw en ik waren uiterst tevreden met het advies en de ondersteuning die we kregen en met het hele verkoopproces, zozeer zelfs dat we von Poll al aan anderen hebben aanbevolen en von Poll zeker zullen instrueren wanneer we nog een eigendom kopen.
06.11.2023Specht
Sehr geehrter Herr Specht,

danke für Ihre Bewertung. Es freut uns sehr, dass Sie unsere Zusammenarbeit mit Ihnen so positiv bewerten und uns bereits schon weiterempfohlen haben. Wir wünschen Ihnen alles Gute und freuen uns von Ihnen zu hören.

Aanbeveling
Alles werd zeer snel uitgevoerd, zeer professioneel, klantgericht en altijd erg vriendelijk. Zelfs op vakantie beschikbaar. Er werd rekening gehouden met onze wensen. Ik voelde me van begin tot eind zeer goed verzorgd en geadviseerd.
15.10.2023Julia Rautenberg
Sehr geehrte Frau Rautenberg,

wir bedanken uns für Ihre tolle Bewertung. Es freut uns sehr, dass Sie sich durch uns so gut betreut sowie beraten gefühlt haben.

Aanbeveling
We waren zeer tevreden over de service van von Poll Immobilien en mevrouw Steinhöfel.

Mevrouw Steinhöfel was altijd erg beleefd, de communicatie verliep soepel en snel en bovenal had ze altijd alle details over de woning bij de hand.

Altijd weer!
18.09.2023Anoniem
VON POLL IMMOBILIEN Mainz Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Mainz :
Danke für Ihre Bewertung!

Gerne geben wir das Feedback an Frau Steinhöfel weiter, welche sich sehr darüber freuen wird.

Ihr VON POLL Team aus Mainz
4,93 van 5
Aanbeveling
De informatie, communicatie, uitwisseling van ideeën, feedback en terugkoppeling tussen de afzonderlijke stappen, afzonderlijke werkstappen, tussen de bezoeken door werden op een transparante en begrijpelijke manier gegeven en uitgevoerd.
Ik was erg blij dat ik constructief en volledig betrokken was bij dit verkoopproces.
08.06.2023Manfred Hochgesand
Sehr geehrter Herr Hochgesand,

wir bedanken uns recht herzlich für Ihre Bewertung.

Es freut uns, dass wir Sie in Ihrem Verkaufsprozess vertrauensvoll unterstützen konnten. Für die Zukunft wünschen wir Ihnen alles Gute.

Aanbeveling
Hartelijk dank voor je professionele, uitgebreide en vriendelijke ondersteuning! Zonder jou hadden we nooit ons droomhuis gevonden! DAAAANKE!
03.06.2023Sarah
VON POLL IMMOBILIEN Mainz Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Mainz :
Wir bedanken uns für Ihre tolle Rückmeldung und wünschen Ihnen schöne Stunden in Ihrem Traumhaus.

Aanbeveling
Al verschillende keren samengewerkt. Altijd zeer tevreden! Absoluut een aanrader
04.04.2023Anoniem
VON POLL IMMOBILIEN Mainz Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Mainz :
Wir freuen uns sehr über Ihre Rückmeldung und die damit verbundene Weiterempfehlung.

Frohe Ostern schon einmal für Sie.

4,97 van 5
Aanbeveling
Het was erg prettig om met de heer Rohe te werken. Zijn professionele expertise staat buiten kijf en hij is in staat om in korte tijd een persoonlijke vertrouwensrelatie op te bouwen.
20.03.2023H.-O. Schümann
Sehr geehrter Herr Schümann,

wir bedanken uns für Ihr Feedback. Gerne geben wir dieses an Herrn Rohe weiter.

Alles Gute für Sie.

Aanbeveling
We hebben ons huis gekocht via het Von Poll property team. Het Von Poll vastgoedteam werkt uiterst professioneel. Als tussenpersoon tussen koper en verkoper handelen ze transparant en maken ze de ideeën, wensen en zorgen van beide partijen begrijpelijk. Daarnaast zorgen hun uitstekende bereikbaarheid en deskundig advies voor een hoge mate van vertrouwen. Wij zijn volledig tevreden en bevelen Von Poll Immobilien graag aan bij anderen.
06.03.2023Anoniem
VON POLL IMMOBILIEN Mainz Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Mainz :
Danke für Ihr sehr positives Feedback. Wir freuen uns, dass wir Ihnen bei der Suche nach Ihrem neuen Eigenheim erfolgreich helfen konnten. Das ganze Team wünscht Ihnen für die Zukunft alles Gute und viele schöne Stunden im neuen Zuhause.

4,96 van 5
Aanbeveling
Mijn partner en ik hebben twee bezichtigingen gehad met de heer Rohe. We verlieten beide bezichtigingen zeer tevreden, omdat de heer Rohe ons vriendelijk en beleefd advies gaf. Ook het verdere contact verliep vlot en altijd positief.
27.02.2023Anoniem
VON POLL IMMOBILIEN Mainz Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Mainz :
Wir bedanken uns recht herzlich für das positive Feedback an Herrn Rohe.

Aanbeveling
We hebben von Poll leren kennen via het internet. Na onze online aanvraag was er snel een afspraak met ons gemaakt. We hadden het gevoel dat we tijdens het hele verkoopproces in zeer goede handen waren. Dit is vooral te danken aan het werk van de heer Philipp Rohe. Van de taxatie van het onroerend goed tot de voorbereiding van de documenten tot de uiteindelijke verkoop, hij stond klaar met hulp en advies en zorgde voor alles wat nodig was.
We kunnen de heer von Poll als makelaar zonder voorbehoud aanbevelen.
Hartelijk dank, mijnheer Rohe.
10.01.2023Veronika Pardovicki
Aanbeveling
De heer Rohe was altijd erg vriendelijk en beleefd en gaf me goed advies.
05.01.2023Anoniem
Aanbeveling
De heer Rohe werkte transparant, zorgvuldig en goed onderbouwd. Hij slaagde erin beide partijen gevoelig en correct te begeleiden. De organisatie van de afspraken was zeer betrouwbaar. Ik ben de heer Rohe dankbaar voor zijn diplomatieke bemiddeling, zelfs in moeilijke situaties.
08.11.2022Anoniem
Aanbeveling
zeer competent, uitstekende service, naar mijn mening niet beter mogelijk
13.10.2022Anoniem
Aanbeveling
Aan alle eisen werd naar volle tevredenheid voldaan.
24.08.2022Anoniem
Aanbeveling
De medewerker, de heer Rohe, is niet alleen uiterst competent, maar behandelt zijn klanten ook met veel respect en begrip. Hij heeft een open oor voor alle vragen en zorgen en neemt graag de tijd voor persoonlijk advies. Het was de meest aangename bezichtiging die we ooit hebben meegemaakt.
22.08.2022Alexandra Thiers
Aanbeveling
Ik kan von Poll Immobilien Mainz met volle overtuiging en met veel plezier aanbevelen! Ik ben absoluut blij met de professionele afhandeling van de verkoop van mijn appartement. Ik werd begeleid door mevrouw Hilscher - een ongelooflijk vriendelijke en betrokken medewerkster van het bedrijf. Ze is absoluut betrouwbaar en ik voelde me absoluut goed verzorgd van het begin tot het einde van de transactie. Er zijn veel zwarte schapen en zelfbenoemde makelaars in de onroerend goed sector: Handen af! en ga onmiddellijk naar een professional. Hartelijk dank von Poll Immobilien voor uw hulp!
07.07.2022Susanne Bednarz
4,90 van 5
Aanbeveling
We willen Philipp Rohe bedanken voor zijn vriendelijke en authentieke service vanaf de bezichtiging tot de overdracht van de flat.
25.06.2022Anoniem

19.11.2022
Een beoordeling indienen
Neem contact op

Uw bericht aan VON POLL IMMOBILIEN Mainz

Vul het rood gemarkeerde veld in.
Vul het rood gemarkeerde veld in.
Ongeldig e-mailadres
* verplichte velden
Ongeldige tekens. Alleen cijfers en spaties zijn mogelijk.

Ik accepteer het privacybeleid van .

Alle beoordelingen en ervaringen over VON POLL IMMOBILIEN Mainz zijn de subjectieve meningen van degenen die ze schrijven en indienen.  |  De eigenaar van het profiel is verantwoordelijk voor de inhoud van deze pagina  |   Profiel actief sinds 16.08.2021  |  Laatst bijgewerkt: 01.05.2024   |  Verslag profiel

Meer transparantie en veiligheid bij het zoeken naar competente professionals

Authentieke meningen van klanten
Effectieve feedback van klanten
Onafhankelijke beoordelingen

Een goede reputatie is 's werelds
beste vorm van reclame!