VON POLL IMMOBILIEN Neuenburg

Makelaar, makelaardij, huis verkopen, huis verkopen

Contactgegevens
We weten het uit ervaring: Elke woning is uniek en verdient persoonlijke en individuele begeleiding bij de verkoop. Als eigenaar heeft u vaak een emotionele band met het pand. Misschien is de juiste verkoopprijs doorslaggevend voor u, of hecht u...

Contactgegevens

9 Beoordelingen

37 Beoordelingen op ProvenExpert.com

4,98 van 5
Aanbeveling
De heer Kappeler toonde een zeer grote betrokkenheid en bood ons uitgebreide ondersteuning tijdens het hele project.
25.09.2022Anoniem
Aanbeveling
Tijdens de pandemie van het coronavirus gaf de heer Kappeler ons een rondleiding door het pand via een video via de mobiele telefoon. Hij reageerde altijd snel op vragen en verzoeken. Nogmaals graag gedaan!
08.09.2022Anoniem
Aanbeveling
Ik wil u hartelijk bedanken, meneer Kappeler, voor de goede samenwerking! Ik heb me altijd goed verzorgd gevoeld door u. Ook al verliep de verkoop in het begin een beetje "traag" in tegenstelling tot wat alle betrokkenen aanvankelijk verwachtten, heb ik me altijd goed geadviseerd gevoeld. Ik wens u blijvend succes! Met vriendelijke groet, Sylvia Grahmann
14.08.2022Frau G.
Aanbeveling
De heer Kappeler heeft mij van het begin tot het einde zeer deskundig ondersteund en begeleid bij mijn complexe aankoop van onroerend goed. Hartelijk dank daarvoor.
02.08.2022Richard F.
Aanbeveling
Mr Kappeler was erg vriendelijk en competent.
23.05.2022C.
Aanbeveling
We kregen uitstekend advies voor en na de aankoop.
We kunnen Marcel Kappeler en zijn team alleen maar aanbevelen.
16.05.2022C.
Aanbeveling
We hadden vanaf de eerste seconde het gevoel dat we in goede handen waren bij de heer Kappeler. Alles verliep zeer professioneel, zowel de aankoop als de verkoop. Nogmaals hartelijk dank!
15.05.2022M.
Aanbeveling
Deskundig en verstandig advies met behulp van een groot netwerk. Betrouwbare communicatie. Ik had graag wat minder optimisme gehad in het begin.
Von Poll Immobilien Neuenburg
14.05.2022Frau Dr Lenz B.
Aanbeveling
Ik was zeer tevreden over het uitgebreide, competente advies, de goede bereikbaarheid en de op vertrouwen gebaseerde en zeer vriendelijke manier van de heer Kappeler.
14.05.2022Frau A.
Aanbeveling
De samenwerking met de heer Kappeler was altijd objectief en doelgericht. We kunnen hem alleen maar van harte aanbevelen.
Feedback nach Bewertung
14.05.2022Herr H.
4,80 van 5
Aanbeveling
Professioneel advies, vriendelijkheid en beschikbaarheid
14.05.2022Herr B.
Aanbeveling
Toen we op zoek waren naar een appartement, kwamen we in contact met het makelaarskantoor Poll Immobilien. We waren vooral blij met het individuele advies en de bemiddeling van de heer Kappeler. Onze wensen en ideeën werden begrepen en gerealiseerd. De communicatie per telefoon en e-mail verliep altijd snel en soepel.

We kunnen de heer Kappeler met zijn vriendelijke manier en professionele expertise aan iedereen aanbevelen.

Hartelijk dank voor de professionele ondersteuning.
24.10.2021Anoniem
Aanbeveling
We waren zeer tevreden! Zou Mr Kappeler altijd aanraden. Zeer bekwaam, snel en behulpzaam.
30.03.2021Nicole S.
Aanbeveling
De heer Kappeler heeft de verkoop van ons onroerend goed zeer deskundig en betrouwbaar afgehandeld. Hij gaf ons zeer goed advies en professionele ondersteuning. We kunnen het makelaarskantoor van harte aanbevelen, we waren zeer tevreden.
01.03.2021Anoniem
Aanbeveling
De heer Kappeler is een zeer competente, gerenommeerde contactpersoon die het proces van begin tot eind op een duidelijk gestructureerde manier begeleidt en complexere kwesties altijd open, eerlijk en zeer professioneel behandelt. Bij bijzondere uitdagingen biedt hij onmiddellijke en betrouwbare hulp, is flexibel en biedt realiseerbare, eerlijke oplossingen.
18.11.2020Tanja E.
Aanbeveling
We hebben ons "droomhuis" gekocht via de heer Kappeler. Het contact en de afhandeling waren zeer prettig en professioneel. De heer Kappeler heeft onze vragen en open punten uitgebreid toegelicht. We voelden ons echt heel goed verzorgd. Het had niet beter kunnen zijn. We bevelen hem graag aan!
29.10.2020Anoniem
Aanbeveling
Vakkundig, erg vriendelijk en behulpzaam, bedankt.
Von Poll Immobilien
21.01.2020Kramer R.
Aanbeveling
Het was een ongecompliceerd proces en zeer goede communicatie met de heer Kappeler! We zijn zeer tevreden!
We voelden ons zeer goed geadviseerd in alle zaken. De heer Kappeler was vanaf het begin eerlijk en open tegen ons. We werden op de hoogte gehouden van eventuele gebreken/beschadigingen. We waren erg meegaand met het maken van afspraken en er was altijd iemand die een open oor voor ons had!
Conclusie: vriendelijk, deskundig, betrouwbaar! We kunnen ze met een gerust hart aanbevelen!
Von Poll Immobilien Neuenburg
14.10.2019J. Schweizer und J. W.
Aanbeveling
Mr Kappeler was ongelooflijk vriendelijk. We hadden het gevoel dat we in goede handen waren. Ik kan hem alleen maar aanraden.
30.08.2019Sandra R.
Aanbeveling
Professionele en snelle afhandeling. De bereikbaarheid in het weekend en buiten kantooruren was uitstekend. Waardevolle en serieuze service die niets te wensen overlaat.
25.07.2019S. M.

19.04.2024
Een beoordeling indienen
Neem contact op

Uw bericht aan VON POLL IMMOBILIEN Neuenburg

Vul het rood gemarkeerde veld in.
Vul het rood gemarkeerde veld in.
Ongeldig e-mailadres
* verplichte velden
Ongeldige tekens. Alleen cijfers en spaties zijn mogelijk.

Ik accepteer het privacybeleid van .

Alle beoordelingen en ervaringen over VON POLL IMMOBILIEN Neuenburg zijn de subjectieve meningen van degenen die ze schrijven en indienen.  |  De eigenaar van het profiel is verantwoordelijk voor de inhoud van deze pagina  |   Profiel actief sinds 12.02.2019  |  Laatst bijgewerkt: 26.04.2024   |  Verslag profiel

Meer transparantie en veiligheid bij het zoeken naar competente professionals

Authentieke meningen van klanten
Effectieve feedback van klanten
Onafhankelijke beoordelingen

Een goede reputatie is 's werelds
beste vorm van reclame!