Makelaar, vastgoedadviseur, makelaarskantoor, vastgoedmakelaardij

Situatieanalyse

Uitleg

20 Beoordelingen op ProvenExpert.com

Aanbeveling
Een zegen - lieve mensen, ze namen veel tijd voor ons consult. Het is een eerlijke en zeer servicegerichte aanpak. Je ontmoet elkaar op ooghoogte, wat belangrijk is voor goede zaken.

Mevrouw Thies en de heer Thies begrijpen het werk en doen het graag en goed. Dat is erg prettig voor de klant. We hebben heel andere manieren van werken ervaren bij andere makelaars ... arrogant afborstelen enzovoort.

Niet bij de familie Thies. Je ontmoet warme en authentieke mensen met kennis van zaken die echt achter het werk staan en betrokkenheid bieden en inspelen op de wensen van de klant. We zouden niet weten wat er beter kan.

Het is eerlijke lof van klanten in de leeftijdscategorie van 50 en 60 jaar die behoorlijk ervaren zijn in onroerend goed en makelaardij ...
16.04.2024Anoniem
Aanbeveling
Proactief en competent vanaf het eerste gesprek tot aan de notarisafspraak. Moeilijk te overtreffen qua kwaliteit en snelheid!
28.03.2024Bastian L.
Aanbeveling
De persoonlijke betrokkenheid, de eersteklas vakbekwaamheid, de serieuze, transparante, eerlijke en open communicatie maken mevrouw Juliane Thies en de heer Merlin Thies tot indrukwekkend geëngageerde makelaars en tot een buitengewoon "VON POLL IMMOBILIEN"-team in Neumünster.

De creatie van een informatieve, hoogwaardige expositie en de digitale presentatie op geselecteerde platforms leidden al snel tot een succesvolle respons. Dankzij een perfect timemanagement werden de afspraken optimaal gecoördineerd. Bezichtigingen werden op een prettige en gevoelige manier uitgevoerd. Betrouwbare, open en duidelijke communicatie evenals een waarderende, vriendelijke en altijd vriendelijke benadering en een regelmatige uitwisseling van informatie leidden tot een vertrouwensvolle, aangename en succesvolle samenwerking.

Conclusie: Iedereen die op zoek is naar een makelaar die integriteit en transparantie hoog in het vaandel heeft staan, zal niet teleurgesteld zijn in "VON POLL IMMOBILIEN" in Neumünster.
05.03.2024Anoniem
Aanbeveling
Het is niet gemakkelijk om een betrouwbare, toegewijde en competente makelaar te vinden. En zeker niet als de gemeenschap van eigenaren verspreid is over heel Duitsland. Daarom willen we mevrouw Juliane Thies en Merlin Thies nogmaals bedanken. Voor hun realistische prijsbeoordeling, hun verschillende en goed voorbereide marketingbenaderingen, de echt goed functionerende communicatie, hun deskundige ondersteuning bij een latere bouwvergunning tot en met de verkoop van ons huis. We voelden ons in goede handen bij mevrouw Thies en haar zoon en kunnen hen zonder voorbehoud aanbevelen. Nogmaals hartelijk dank voor de goede samenwerking!
02.01.2024S. Stey
Aanbeveling
Een vriendelijk en behulpzaam contact met gedetailleerd advies
16.12.2023Anoniem
Aanbeveling
Vriendelijk advies, zeer professioneel totaalpakket.
13.12.2023Anoniem
Aanbeveling
We werden geadviseerd door de heer Orthaus over de verkoop van onze geërfde woning en zijn helemaal tevreden. We hebben de heer Orthaus leren kennen als een sympathiek, betrouwbaar en empathisch persoon en hebben het gevoel dat we in zeer goede handen zijn. We kunnen het werken met de makelaar dan ook van harte aanbevelen.
09.12.2023Anoniem
Aanbeveling
Ongelooflijk attent maar absoluut niet opdringerig!
Altijd aanwezig! Vooral omdat het kadaster voor wat verrassingen zorgde... Heel goed werk!
We zijn erg blij met dit geweldige huis en willen jullie bedanken voor de uitstekende service.
Familie Hageleit / Florschütz
29.11.2023Nina Hageleit
Aanbeveling
Het hele "all-round pakket" was absoluut super.
We zouden altijd weer verkopen of kopen met Von Poll IMMOBILIEN
verkopen of kopen.
17.11.2023Margret Stäcker
4,92 van 5
Aanbeveling
Wij willen von Poll Immobilien Neumünster, vertegenwoordigd door de heer Merlin Thies, heel hartelijk bedanken voor het werkelijk uitstekende werk dat hij heeft verricht.
We voelden ons door jullie goed verzorgd en waarderen het zeer dat de aankoop van onze nieuwe woning dankzij jullie goede en geëngageerde werk tot stand is gekomen.
Professionele expertise, goed advies, constante beschikbaarheid en absolute vriendelijkheid zijn slechts enkele van de positieve aspecten die ik hier kan noemen.
Om deze redenen kan ik jou en je bedrijf met een gerust hart aanbevelen!
Hartelijk dank
De familie Ehlers
03.10.2023Thorsten Ehlers
Aanbeveling
Ik heb in totaal 5 van mijn bestaande eigendommen verkocht met de heer Orthaus en ben zeer tevreden.
De professionele, competente en vriendelijke manier van werken maakt het werken met de heer Orthaus zeer aangenaam.
Persoonlijke zorgen worden direct behandeld en onbeantwoorde vragen worden snel en vakkundig besproken. Indien nodig worden gezamenlijke gesprekken tussen kopers en verkopers mogelijk gemaakt, die altijd plaatsvonden in aanwezigheid van de heer Orthaus, tot mijn grote tevredenheid, op een zeer vriendelijk en professioneel niveau.
Ik kan alleen maar zeggen: WEITER ZO! En hartelijk dank voor de prettige samenwerking!
11.08.2023Steffi Völker
Aanbeveling
We kregen heel snel en supervriendelijk advies. Speciale dank aan mevrouw Thies en mevrouw Stegmann.
28.07.2023Anoniem
Aanbeveling
Op dit moment kan ik alleen maar positief spreken over de heer Merlin Thies en zijn team. De heer Thies heeft mij onlangs bijgestaan in mijn zoektocht naar een geschikte woning. Dankzij zijn onopvallende en behulpzame manier heb ik het altijd attente advies van dit team van makelaars zeer gewaardeerd. Ik had het gevoel dat ik in alle opzichten in goede handen was en er is niets aan te merken op de algehele transactie.
23.07.2023Heinrich R.
Aanbeveling
Iedereen die bij Von Poll Immobilien komt, krijgt uiterst vriendelijk, professioneel en hartelijk advies. Je voelt het plezier dat ze in hun werk hebben en ze presenteren je een grote selectie van geweldige huizen en aanbiedingen. Ik had meteen vertrouwen in de marktkennis van de heer Merlin Thies en kijk ernaar uit om in de toekomst met hem samen te werken. Ik beveel het hele team van Von Poll Immobilien Neumünster van harte aan!
23.06.2023Hermann W.
Aanbeveling
Geweldig contact. Alles klopte echt vanaf het eerste moment. Contact, afhandeling, vragen beantwoorden en afhandeling. Ik doe het graag nog een keer!
25.05.2023ML
Aanbeveling
We waren zeer tevreden over de professionele, competente en zeer persoonlijke afhandeling.
Bedankt voor de snelle realisatie.
13.04.2023Uscha und Michael Gräber
Aanbeveling
De makelaar nam snel contact met ons op na onze aanvraag op immowelt.de met voorgestelde data voor een bezichtiging. Voor de bezichtiging werden goed voorbereide documenten geleverd. De bezichtiging was goed georganiseerd en gestructureerd. De makelaar Merlin Thies was vriendelijk en nam de tijd om uitleg te geven en vragen te beantwoorden. Het verdere proces tot aan de beslissing van de eigenaar was transparant en werd opgevolgd zoals beschreven. Ik voelde me te allen tijde zeer goed verzorgd en kan daarom een duidelijke aanbeveling doen!
06.03.2023H. Müller
Aanbeveling
Goed advies en professionele service!
06.03.2023Anoniem

14.02.2024
Een beoordeling indienen
Neem contact op

Uw bericht aan VON POLL IMMOBILIEN Neumünster

Vul het rood gemarkeerde veld in.
Vul het rood gemarkeerde veld in.
Ongeldig e-mailadres
* verplichte velden
Ongeldige tekens. Alleen cijfers en spaties zijn mogelijk.

Ik accepteer het privacybeleid van .

Alle beoordelingen en ervaringen over VON POLL IMMOBILIEN Neumünster zijn de subjectieve meningen van degenen die ze schrijven en indienen.  |  De eigenaar van het profiel is verantwoordelijk voor de inhoud van deze pagina  |   Profiel actief sinds 16.08.2021  |  Laatst bijgewerkt: 01.05.2024   |  Verslag profiel

Meer transparantie en veiligheid bij het zoeken naar competente professionals

Authentieke meningen van klanten
Effectieve feedback van klanten
Onafhankelijke beoordelingen

Een goede reputatie is 's werelds
beste vorm van reclame!