VON POLL IMMOBILIEN Neuss

Taxatie van onroerend goed - marketing van onroerend goed - makelaardij in onroerend goed

Contactgegevens
Met meer dan 350 kantoren en meer dan 1500 medewerkers is VON POLL IMMOBILIEN een van de grootste makelaars in Duitsland. Onze focus ligt op de bemiddeling van onroerend goed met een blijvende waarde op eersteklas woon- en commerciële locaties -...

Contactgegevens

4,88 van 5

25 Beoordelingen op ProvenExpert.com

4,69 van 5
Aanbeveling
Zeer degelijke en professionele taxatie en uiteenzetting.
Goede en eerlijke verkoopopbrengst in een moeilijke marktomgeving.
De ondersteuning en service van de heer Mamudovski waren zeer uitgebreid en individueel afgestemd op persoonlijke
speciale situatie.
Het blijft een heel goed gevoel "alles goed te hebben gedaan en de juiste mensen aan mijn zijde te hebben gehad."
I.B.
14.03.2024Anoniem
Ganz ganz herzlichen Dank für diese ausführliche Bewertung! Alles Gute 🍀
Aanbeveling
We waren erg tevreden over de ondersteuning die we kregen van de heer Bronnenmayer. Hij was altijd beschikbaar voor ons. Het exposé was zeer professioneel voorbereid en we waren in staat om ons huis op korte termijn te verkopen in deze moeilijke tijden. Hartelijk dank!
04.02.2024B. L.
VON POLL IMMOBILIEN Neuss Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Neuss :
Vielen Dank für die sehr netten Worte. Wir geben das Lob sehr gerne an Herrn Bronnenmayer weiter. Alles Gute für die Zukunft!
Aanbeveling
Zeer vriendelijk, competent en doel- en oplossingsgericht. Daarom, volledige aanbeveling van onze kant!
23.01.2024Anoniem
VON POLL IMMOBILIEN Neuss Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Neuss :
Ganz herzlichen Dank! Eine tolle Bestätigung für unsere Arbeitsleistung ;-)
Aanbeveling
Mevrouw Reimann was zeer toegewijd en heeft ons altijd professioneel en toch zeer menselijk ondersteund, zelfs in moeilijke situaties.
16.01.2024Anoniem
VON POLL IMMOBILIEN Neuss Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Neuss :
Vielen Dank für dieses tolle Feedback. Wir geben es gerne an Frau Reimann weiter!
Aanbeveling
Het inrichten van het lege huis met decoratieve meubels was erg behulpzaam.
03.05.2023Anoniem
VON POLL IMMOBILIEN Neuss Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Neuss :
Hallo! Danke für die freundlichen Worte. Homestaging ist ein tolles Mittel, die Verkaufschancen zu optimieren. Haben wir gerne gemacht ;-)
Aanbeveling
De realisatie verliep erg goed. Eerlijke discussies. Optimale afhandeling. Zeer aan te bevelen.
VON POLL IMMOBILIEN Neuss
24.04.2023Kurt und Marion V.
Aanbeveling
Iedereen kan simpel doen, maar om zo perfect te handelen met zo'n speciale eigenschap onder deze ongunstige omstandigheden is echt geweldige cinema.
Bedankt Frank Löbig en Ramon Mamudovski voor de perfecte service.
03.04.2023Manuela B.
Aanbeveling
We hebben eindelijk ons droomhuis gevonden via Von Poll Immobilien na 5 jaar zoeken en we waren altijd zeer tevreden over de service van onze makelaar. Ze was altijd vriendelijk en stond altijd klaar met hulp en advies! Gewoonweg super!
Hartelijk dank voor haar inzet!
14.02.2023Carolin G.
VON POLL IMMOBILIEN Neuss Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Neuss :
Liebe Frau Gül! Großartig, dass Sie nun in Ihrem Zuhause angekommen sind! Vielen Dank für Ihre Bewertung, deren Inhalt ich auch gerne an Verena Reimann weitergebe. Viele liebe Grüße und alles Gute für die Zukunft!
Aanbeveling
We zijn zeer tevreden met de professionele
afhandeling van de verkoop. Een welgemeend
dank aan mevrouw Reimann voor haar super
competente en zeer vriendelijke ondersteuning.
Ik kan jullie zonder voorbehoud aanbevelen.
13.02.2023Familie B.
VON POLL IMMOBILIEN Neuss Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Neuss :
Liebe Familie Becker! Tolle Worte, die ich sehr gerne an Verena Reimann weiterreiche. Es freut uns, dass Sie mir unserer bzw. Frau Reimann´s Dienstleistung zufrieden waren und wünschen Ihnen nur das Beste!
Aanbeveling
Na een wat hobbelige start voelde ik me erg goed verzorgd door mevrouw Reimann. Ze gaf me de tijd die ik nodig had en wekte vooral geen onrealistische verwachtingen. Ze maakte zich ook vertrouwd met een onderwerp dat nodig was voor de verkoop van het huis. Ze was makkelijk te bereiken als ik vragen had en hield me op de hoogte van eventuele veranderingen.
Alleen dankzij de manier van werken van mevrouw Reimann weet ik wat ik niet heb gekregen toen ik het huis kocht. Het hele pakket was precies goed - heel erg bedankt!
13.02.2023Sibylle K.
VON POLL IMMOBILIEN Neuss Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Neuss :
Liebe Frau Kahlow, haben Sie herzlichen Dank für Ihre lieben Worte. Ich werde dies sehr gerne auch an Verena Reimann weitergeben. Mit den besten Grüßen und Wünschen aus Neuss!
4,87 van 5
Aanbeveling
Heel fijn contact. Zou het bedrijf zeker aanraden. We hopen dat de makelaar ook daarna nog goed bereikbaar is en ons kan helpen. Hartelijk dank
13.02.2023Anoniem
VON POLL IMMOBILIEN Neuss Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Neuss :
Ganz lieben Dank für Ihre Bewertung. Es freut uns, dass Sie zufrieden sind. Beste Grüße aus Neuss!
4,80 van 5
Aanbeveling
Zeer goed contact met de heer Mamudovski. Hij kon al mijn vragen over de woning beantwoorden, was goed voorbereid en ook erg persoonlijk. Hartelijk dank daarvoor!
21.09.2022Franz B. T.
VON POLL IMMOBILIEN Neuss Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Neuss :
Sehr geehrter Herr Terger, haben Sie herzlichen Dank für Ihre Bewertung. Beste Grüße aus Neuss!
4,60 van 5
Aanbeveling
We waren erg tevreden over de ondersteuning die we kregen van Von Poll Immobilien. Alles werd ons uitgelegd tijdens onze bezichtigingen en vragen werden beantwoord. Hartelijk dank daarvoor!
19.09.2022Anoniem
VON POLL IMMOBILIEN Neuss Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Neuss :
Herzlichen Dank für die freundliche Bewertung!
Aanbeveling
Zeer deskundig advies, we waren altijd volledig op de hoogte. Altijd beschikbaar voor vragen. Zeer toegewijd en behulpzaam bij het samenstellen van de benodigde formulieren, certificaten en officiële procedures. Zeer aangename, op vertrouwen gebaseerde en coöperatieve werkrelatie.
21.04.2022Anoniem
1,00 van 5
Slecht
Maandenlang werd ik aan het lijntje gehouden en uiteindelijk kreeg ik na navraag een paar dagen geleden te horen dat het pand waarschijnlijk niet verkocht zou worden. Ik kwam er vandaag achter dat de heer Löbig vorige maand betrokken was bij de verkoop van de woning en daarom tegen mij heeft gelogen. Helaas geen aanrader! Professioneel is anders
12.03.2022Mohammad A.
VON POLL IMMOBILIEN Neuss Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Neuss :
Sehr geehrter Herr Awada, ich kann Ihren Unmut nachvollziehen. Leider war Ihr Kaufpreisangebot zu der gewünschten Immobilie jedoch nicht ausreichend hoch. Daher haben sich die Verkäufer für einen anderen Bewerber entschieden. Diese Entscheidung hat tatsächlich etwas länger als üblich gedauert, lag aber auch daran, dass mehrere Beteiligte (auch im Ausland) zu koordinieren waren. Viele Grüße!
4,94 van 5
Aanbeveling
De heer Bronnenmeyer toonde veel betrokkenheid, deskundigheid en onderhandelingsvaardigheden tijdens de verkoop van ons huis. Voor elke bezichtigingsafspraak en eenmaal per week werden we uitgebreid geïnformeerd over de huidige status. De heer Bronnenmeyer werd ook zeer goed ontvangen door de potentiële kopers. Hij is zeer ervaren, persoonlijk en speelde altijd in op onze wensen. Hij was altijd beschikbaar om vragen te beantwoorden of belde ons direct terug. Ik kan de heer Bronnenmeyer alleen maar aanbevelen.
12.11.2017Birgit G.
4,39 van 5
Aanbeveling
Nadat we tijdens onze 6 maanden durende huizenjacht te maken hadden gehad met meer dan 95% rampzalige makelaars en zelfs opzettelijk waren misleid door één makelaar, hadden we het vertrouwen in dit beroep volledig verloren. We waren van mening dat makelaars eigenlijk incompetente moordenaars zijn en geen euro zouden mogen ontvangen voor hun diensten, omdat er geen diensten worden geleverd.

MAAR TOEN KWAMEN VAN POLL IMMOBILIEN:
Deze mening veranderde toen we de heer Bronnenmayer leerden kennen. De heer Bronnenmayer is een sterke communicator, open, eerlijk, empathisch, realistisch, sterke onderhandelaar, servicegericht en professioneel. Hij kan mensen met totaal verschillende verwachtingen en houdingen samenbrengen om een gemeenschappelijk doel te bereiken. De heer Bronnenmayer voldeed volledig aan onze verwachtingen van een makelaar en overtrof ze zelfs door zich meer dan normaal beschikbaar te stellen. Uiteindelijk waren we blij dat we de rekening van de makelaar konden betalen!

Hartelijk dank voor de goede samenwerking en we zullen de heer Bronnenmayer te allen tijde aanbevelen.
26.10.2017Familie T.
11.11.2023Anoniem
VON POLL IMMOBILIEN Neuss Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Neuss :
Ihre Bewertung freut uns sehr! Herzlichen Dank dafür.
11.09.2023Anoniem
VON POLL IMMOBILIEN Neuss Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Neuss :
Herzlichen Dank für die tolle Bewertung !
03.07.2023Hildegard, Klaus K.
VON POLL IMMOBILIEN Neuss Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Neuss :
Vielen lieben Dank für Ihre Bewertung. Alles Gute!
275 Recensies van

01.03.2024
Een beoordeling indienen
Neem contact op

Uw bericht aan VON POLL IMMOBILIEN Neuss

Vul het rood gemarkeerde veld in.
Vul het rood gemarkeerde veld in.
Ongeldig e-mailadres
* verplichte velden
Ongeldige tekens. Alleen cijfers en spaties zijn mogelijk.

Ik accepteer het privacybeleid van .

Alle beoordelingen en ervaringen over VON POLL IMMOBILIEN Neuss zijn de subjectieve meningen van degenen die ze schrijven en indienen.  |  De eigenaar van het profiel is verantwoordelijk voor de inhoud van deze pagina  |   Profiel actief sinds 12.12.2016  |  Laatst bijgewerkt: 26.04.2024   |  Verslag profiel

Meer transparantie en veiligheid bij het zoeken naar competente professionals

Authentieke meningen van klanten
Effectieve feedback van klanten
Onafhankelijke beoordelingen

Een goede reputatie is 's werelds
beste vorm van reclame!