Makelaar, vastgoedadviseur, makelaarskantoor, vastgoedmakelaardij

Flexibiliteit

20 Beoordelingen op ProvenExpert.com

4,89 van 5
Aanbeveling
Echt een geweldige, sympathieke en competente samenwerking met mevrouw Gruber.

Geweldig werk.

Komen altijd graag terug en een echte aanrader.
VON POLL IMMOBILIEN Northeim
26.03.2024Andre Schillings ( Hartmann )
VON POLL IMMOBILIEN Northeim Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Northeim :
Wir bedanken uns ganz herzlich für die vertrauensvolle und gute Zusammenarbeit und wünschen Ihnen alles Gute für Ihre Zukunft.

Aanbeveling
Zeer vriendelijk, competent en snelle afhandeling. Mevrouw Ehrhardt en haar team waren altijd beschikbaar en het proces van mijn interesse in de woning tot de financiering en de bezichtigingsafspraak verliep soepel.
Na mijn aanvraag kreeg ik binnen zeer korte tijd een bezichtigingsafspraak. De bemiddeling met de samenwerkingspartners (VON POLL FINANCE) over de financiering verliep ook erg goed.
Een echte aanrader. Mijn nummer 1 adres weer voor mijn volgende project.
22.02.2024Anoniem
VON POLL IMMOBILIEN Northeim Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Northeim :
Sehr geehrter Kunde. Ich danke Ihnen sehr für Ihre äusserst positive Bewertung. Uns hat die Zusammenarbeit mit Ihnen sehr viel Freude bereitet. Sollten Sie in Zukunft weiterhin auf der Suche nach neuen Immobilien sein, stehen wir Ihnen jederzeit und gern zur Verfügung. Alles Gute für Sie und Ihrem neuen Eigenheim. Viele Grüße T. Ehrhardt
Aanbeveling
We hebben de juiste keuze gemaakt met mevrouw Ehrhardt voor de verkoop van ons huis.
Ze heeft ons actief ondersteund met haar deskundige, behulpzame en zeer vriendelijke manier van doen.
Ze was altijd beschikbaar en hield ons altijd op de hoogte van informatie.
Als de makelaar en de verkoper goed samenwerken, zal de verkoop succesvol zijn. We waren een perfect team 😊
Hartelijk dank van ons allemaal!
Manuela Leibecke
29.01.2024Manuela Leibecke
Aanbeveling
De steun en het advies van mevrouw Gruber waren altijd erg goed. Ze stond altijd voor me klaar en gaf me een veilig gevoel. De samenwerking was erg goed en succesvol.
11.09.2023Anoniem
VON POLL IMMOBILIEN Northeim Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Northeim :
Wir bedanken uns herzlich für Ihr Vertrauen und die super angenehme Zusammenarbeit mit Ihnen.
Für Ihre Zukunft wünschen wir Ihnen ebenfalls alles Gute und einen tollen Start für Ihren neuen Lebensabschnitt.
Ihr Von Poll Team Northeim
Aanbeveling
Ik kreeg zeer deskundige, attente en vriendelijke ondersteuning tijdens de verkoop van ons huis. Mevrouw Ehrhardt was altijd beschikbaar en heeft alles met grote betrokkenheid afgehandeld. Ik ben gewoon zeer tevreden.
27.05.2023Reinder Schaper
Ihr Von Poll Team Northeim
Aanbeveling
We zijn erg tevreden over mevrouw Ehrhardt en kunnen haar aanbevelen. We hadden een paar problemen met het huis en zij was er om ons te helpen en te adviseren. Hartelijk dank!

MfG
Helga S.
04.05.2023Anoniem

4,87 van 5
Aanbeveling
Er ging veel tijd voorbij voordat de notaris plaatsvond. Maar dat lag niet aan de medewerkers van Von Poll Immobilien. Mevrouw Erhardt was altijd betrokken en bemiddelde ook. Uiteindelijk is alles in orde gekomen.
19.04.2023Dietmar Joseph, Kerstin Bode

Aanbeveling
We zijn zeer tevreden over de service van mevrouw Ehrhardt en zouden te allen tijde weer contact met haar opnemen. We kunnen Von Poll Immobilien Northeim alleen maar aanbevelen.
26.01.2023A.Klenke

Aanbeveling
Professionele ondersteuning, erg aardig en competent
26.01.2023Andreas Rode

4,88 van 5
Aanbeveling
Mevrouw Ehrhardt en haar team hebben uitstekend bemiddeld, waardoor ik volledig tevreden was met de gewenste aankoop. Ze was te allen tijde beschikbaar voor verzoeken en vragen en vond zeer goede oplossingen in de kortst mogelijke tijd. Met haar diensten, van het persoonlijke adviesgesprek en de bezichtigingsafspraak tot de selectie van een geschikt notariskantoor, heeft ze mijn aankoop vanaf het allereerste begin positief ondersteund. Door haar competente en gepast vriendelijke houding verliepen de onderhandelingen in een zeer aangename omgeving.
Ik wil mevrouw Ehrhardt hartelijk bedanken en kan haar service met een gerust hart aanbevelen.
17.01.2023Anoniem

Aanbeveling
Het snelle, competente en betrouwbare advies en ondersteuning tijdens het aankoopproces"overtuigde ons. We zouden Poll Immobolien op elk moment opnieuw ons vertrouwen schenken, omdat we steeds het gevoel hadden in zeer goede "handen" te zijn.
VON POLL IMMOBILIEN Northeim
21.12.2022Sven und Michaela B.

Aanbeveling
Mevrouw Ehrhardt maakte vanaf de eerste ontmoeting een zeer aangename en competente indruk. Ze gaf ons proactief tussentijdse statusupdates zodat we altijd goed op de hoogte waren. We kunnen haar zonder voorbehoud aanbevelen.
20.12.2022Sandra Thüner

Aanbeveling
Ik was tevreden over de snelle afhandeling en de snelle reactie op vragen en antwoorden. Ik kan mevrouw Ehrhardt uit Northeim van harte aanbevelen.
16.12.2022nein

Aanbeveling
Ik ben helemaal tevreden en de deal werd in recordtijd geregeld door het team van von Poll. Het kon bijna niet beter. Een absolute aanrader van mij👍👍
16.12.2022Anoniem

Aanbeveling
Het persoonlijke advies was erg goed mevrouw Gruber had altijd tijd voor vragen over de verkoop van het huis we zouden ons huis altijd weer met haar verkopen
28.10.2022Hildegard Waldeck

Aanbeveling
We kunnen VON POLL Northeim van harte aanbevelen, met name voor de marketing van eersteklas onroerend goed van hoge kwaliteit. Onze hoge vraagprijs voor de wijk Northeim werd bereikt dankzij het goede werk van mevrouw Thekla Ehrhardt. Nogmaals hartelijk dank.
25.10.2022Anoniem

4,40 van 5
Goed
Aanbeveling
Ik kan zeggen dat de bemiddeling naar de kopers soepel is verlopen. Alle formaliteiten en natuurlijk de bezichtigingen met potentiële kopers werden succesvol zonder mij uitgevoerd, zodat ik niets te klagen heb. De voorbereiding en professionaliteit van het exposé en de constante reactiviteit tijdens de aanbiedingsfase waren een grote steun voor mij en de voorwaarde om de verkoop snel te laten verlopen.
09.04.2022Anoniem

Aanbeveling
Ik was vanaf het begin onder de indruk van de vriendelijke maar zakelijke benadering van Frau Erhardt. Ze bewees al snel dat ze zowel met mij als klant als met potentiële kopers kon communiceren. Ze begeleidde me bij de beste manieren om het pand te "presenteren" en toonde een grondige kennis van bouwconstructies, systemen enz. en was in staat om deze met autoriteit te bespreken met zowel verkoper als koper. Tijdens mijn "donkere dagen", toen ik dacht dat het huis nooit zou verkopen, hield Frau Erhardt de moed erin door vrolijk en positief te blijven. Ze zag er altijd onberispelijk en modern uit en was en blijft een eersteklas model en vertegenwoordiger voor haar bureau in het bijzonder en von Pohl in het algemeen. Ik beveel haar ten zeerste aan als "Maklerin" en wil haar bedanken voor haar hulp en ik aarzel niet om haar de beoordeling Top Class te geven.
16.12.2021Gordon Wallace Stafford

18.03.2022
Een beoordeling indienen
Neem contact op

Uw bericht aan VON POLL IMMOBILIEN Northeim

Vul het rood gemarkeerde veld in.
Vul het rood gemarkeerde veld in.
Ongeldig e-mailadres
* verplichte velden
Ongeldige tekens. Alleen cijfers en spaties zijn mogelijk.

Ik accepteer het privacybeleid van .

Alle beoordelingen en ervaringen over VON POLL IMMOBILIEN Northeim zijn de subjectieve meningen van degenen die ze schrijven en indienen.  |  De eigenaar van het profiel is verantwoordelijk voor de inhoud van deze pagina  |   Profiel actief sinds 16.08.2021  |  Laatst bijgewerkt: 30.04.2024   |  Verslag profiel

Meer transparantie en veiligheid bij het zoeken naar competente professionals

Authentieke meningen van klanten
Effectieve feedback van klanten
Onafhankelijke beoordelingen

Een goede reputatie is 's werelds
beste vorm van reclame!