Makelaar, vastgoedadviseur, makelaarskantoor, vastgoedmakelaardij

Uitstekend (4,78)

32 Beoordelingen op ProvenExpert.com

4,98 van 5
Aanbeveling
We waren aangenaam verrast over hoe grondig het team omging met een eerste, vrijblijvende consultatie. Je merkt al snel dat ze hun vak verstaan en je voelt dat je in goede handen bent. Chapeau!
26.04.2024Anoniem
VON POLL IMMOBILIEN Nürnberger Land Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Nürnberger Land :
Sehr geehrte Familie A., Danke das freut uns sehr. Gerne stehen wir Ihnen auch für Künftiges mit Rat und Tat zur Seite. Alles Gute.
Aanbeveling
Zeer bekwaam, vriendelijk en behulpzaam! Een echte aanrader! Ik voelde dat ik in goede handen was! Ik zou altijd weer voor von Poll Immobilien Nürnberger Land kiezen!
Hartelijk dank voor de goede ondersteuning!
25.04.2024Stefan L.
Sehr geehrter Herr L., Danke für Ihr sehr nettes Feedback. Alles Gute bei Ihrem Vorhaben.
Aanbeveling
Mijn vrouw en ik hebben gebruik gemaakt van de diensten van VON POLL IMMOBILIEN Nürnberger Land voor een taxatie. Het voorgesprek en het uiteindelijke advies waren deskundig, objectief en vriendelijk, dat wil zeggen naar onze volle tevredenheid.
16.04.2024Fam. W., Feucht
Herzlichen Dank für Ihre Referenz - Auch mit Ihnen war es eine Freude, Ihre Immobilie in Feucht kennenzulernen und zu bewerten. Alles Gute für Sie.
4,80 van 5
Aanbeveling
Mijn huis werd zonder problemen binnen korte tijd verkocht. Je voelt de jarenlange
ervaring en echte expertise. Ik ben over de hele lijn tevreden. Een duidelijke aanrader!
13.03.2024Christiane Brück
Sehr geehrte Frau Brück, ganz herzlichen Dank für die Bewertung unserer hier nicht wirklich einfachen Arbeit. Gemeinsam haben wir das für alle Beteiligten beste Ergebnis erzielen können. Alles Gute für Sie.
Aanbeveling
We willen de heer Bräunlein bedanken voor zijn uitstekende werk bij de verkoop van ons huis. Hij was van begin tot eind een echte professional en heeft ons door het hele proces begeleid. De sleutel tot succes in ons geval was het grote netwerk van potentiële kopers van de heer Bräunlein.

Een duidelijke aanbeveling van onze kant!
09.02.2024Anoniem
Herzlichen Dank liebe Familie Y. Gerade das Netzwerk macht es momentan aus, um trotz der derzeit geringeren Nachfrage über die Immobilienportale dann auch zum gewünschten Erfolg zu kommen. Hat uns sehr gefreut, dies zu ermöglichen.
Alles Gute für Sie und Ihre Familie.
Aanbeveling
Moeilijke situatie met de gemeenschap van erfgenamen opgelost met empathie!
02.02.2024Tom
Danke für die netten Worte - auch schwierigen Situationen stellen wir uns gerne.
Aanbeveling
Zeer serieus en professioneel. Als je op zoek bent naar zeer goed advies, dan is de heer Bräunlein de juiste persoon voor jou.
01.02.2024Peter
Aanbeveling
We kunnen Von Poll Immobilen en in het bijzonder de heer Bräunlein alleen maar aanbevelen, prijzen en bedanken.
De heer Bräunlein was echt altijd beschikbaar voor ons.
Hij had altijd een open oor voor al onze zorgen. Hij adviseerde en ondersteunde ons waar hij maar kon, zelfs na de daadwerkelijke aankoop van het huis.
31.01.2024Anoniem
Aanbeveling
Van de huisexpositie tot de notarisafspraak, alles was geweldig.
De heer Bräunlein maakte het mogelijk .
28.01.2024Anoniem
Aanbeveling
Ik was in elk opzicht volledig tevreden over von Poll Immobilien. De heer Bräunlein heeft alles tot in de puntjes geregeld zodat onze flat in zeer korte tijd verkocht was. Eersteklas advies en professioneel werk, het personeel was ook erg vriendelijk en beleefd.
Kan het alleen maar aanraden!!!
Heel graag voor herhaling vatbaar...:-)
15.11.2023Weber
Hallo Frau Weber, es freut uns auch sehr, dass Sie sich bei uns gut aufgehoben gefühlt haben. Alles Gute für die Zukunft und gerne jederzeit wieder. Grüße vom kompletten Team
Aanbeveling
De professionaliteit en servicekwaliteit van VonPoll Immobilien Nürnberger Land zijn echt indrukwekkend. De heer Bräunlein is uitzonderlijk vriendelijk en beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden. Hij herkende onze beperkte beheersing van de Duitse taal en vertaalde relevante informatie zorgvuldig in het Engels om een betere communicatie met ons te vergemakkelijken. Of het nu via de telefoon of e-mail is, hij reageert altijd snel en komt tegemoet aan onze behoeften. We zijn de heer Bräunlein zeer dankbaar. Over het algemeen ben ik zeer tevreden over hun service en ik kan hen ten zeerste aanbevelen!
31.10.2023Anoniem
Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden. We hebben dit ook als een grote uitdaging gezien, om met Ihnen in het Engels te communiceren, omdat hun moedertaal Chinees is en we dit niet echt goed hebben kunnen begrijpen. Het verheugt ons zeer dat uw Immobilienwunsch zo goed mogelijk is gerealiseerd en wij wensen u veel plezier met uw nieuwe huis in Erlangen. Herzliche Grüße vom gesamten Team und Alles Gute für Sie beiden sehr liebenswerten Menschen.
Aanbeveling
Een makelaar die op een zeer persoonlijke en eerlijke manier communiceert. Zeer vriendelijk en open-minded, direct en ongecompliceerd. Een echte aanrader!
Hoge feel-good factor! Graag tot een volgende keer!
17.10.2023Petra
Ganz lieben Dank für Ihre wohltuenden Worte - Das Menschliche und auch Sympathie sind in unserem Metier sehr wichtig geworden in dieser derzeit sehr schwierigen Marktsituation, dann erzielt man auch die gewünschten Ergebnisse. Wir können dies an Sie genauso zurückgeben - sehr angenehme Zusammenarbeit. Alles Gute Ihr Von-Poll-Team Altdorf
4,80 van 5
Aanbeveling
We waren zeer tevreden over de uitstekende service van mevrouw Krieg-Enders.
Familie Dresel
22.09.2023Peter Dresel
Sehr geehrte Familie Dresel, vielen Dank für die sehr netten Worte zu unserer Arbeit. Wir wünschen Ihnen Alles Gute für die Zukunft. Herzliche Grüße vom gesamten Team.
Aanbeveling
De heer Bräunlein en het hele team (Von Poll Immobilien in Altdorf) waren er altijd om ons te helpen en te adviseren met al onze vragen, problemen en zorgen. We waarderen de constante betrouwbaarheid, behulpzaamheid en flexibiliteit op alle gebieden, met afspraken, vragen en alle andere zorgen. Uw zeer bekwame financiële expert, de heer Grau, stond ook altijd aan onze zijde en gaf ons het beste advies. We hadden het gevoel dat we op alle gebieden in zeer goede handen waren en kunnen de heer Bräunlein en het hele team 100% aanbevelen. Hartelijk dank!
26.08.2023Katja Zwengauer
Sehr geehrte Frau Zwengauer, Danke für die sehr nette Bewertung unserer Dienstleistung, auch wir sind sehr froh darüber, die sich ergebenen Hürden für den gleichzeitigen Verkauf und Kauf, gemeinsam vertrauensvoll so gut gemeistert zu haben und wünschen Ihnen und Ihrer Familie viel Freude in Ihrem neuen Heim. Ihr Von-Poll-Team Nürnberger Land.
Aanbeveling
Het is allemaal uitstekend verlopen. David Kalb heeft alles zorgvuldig en duidelijk geregeld. Onze woning was prachtig gepresenteerd en ook zeer snel verkocht. Met Poll Immobilien Nürnberger Land opnieuw en opnieuw. Een zeer gerenommeerd en betrouwbaar bedrijf.
17.08.2023Stefani Gechter
Sehr geehrte Frau Gechter, vielen Dank für Ihre nette Bewertung und Ihr Vertrauen in uns. Wir wünschen Ihnen Alles Gute für die Zukunft und freuen auch auf künftige Projekte mit Ihnen. Schöne Grüße vom ganzen Von-Poll Team
Aanbeveling
We hebben persoonlijk contact gehad met de heer Kalb van VON POLL Immobilien. Zijn vriendelijke en deskundige advies en ondersteuning waren zeer nuttig toen we ons droomhuis kochten. Vanuit menselijk oogpunt hadden we meteen een goede verstandhouding en dat maakte het hele proces van het nemen van zo'n beslissing veel gemakkelijker.
Veel dank op dit punt aan de heer Kalb zegt de familie Hirsch
25.07.2023Martina Hirsch
Sehr geehrte Frau Hirsch, Danke für Ihr sehr nettes Feedback zu unserer Dienstleistung. Ganz viel Freude in Ihrer Traumimmobilie und alles Gute für die Zukunft. Herzliche Grüße von Herrn Kalb zurück.
Aanbeveling
Ik wil jullie bureau bedanken voor het uitstekende werk. Professionele expertise, goed advies, allround service en absolute vriendelijkheid zijn slechts enkele van de positieve aspecten die ik hier kan noemen. De marketing van de flat, vooral de exposé die je voorbereidde, was van een hoog niveau en presenteerde de woning op de best mogelijke manier. Je hebt me uitstekend geadviseerd tijdens de hele verkoop en me echt gesteund tot en met de laatste formaliteiten.
Een groot woord van dank aan ♥️an mevrouw Ehrnsberger, haar vriendelijke, hoffelijke manier was voor mij de doorslaggevende factor om voor dit makelaarskantoor te kiezen. Veel dank ook aan de heer Bräunlein, ik had het gevoel dat ik de hele tijd in goede handen was! Concluderend kan ik alleen maar zeggen dat ik in mijn ogen de aardigste en meest bekwame makelaars in de regio Neurenberg had en ik zal ze te allen tijde graag aanbevelen.
Daarom 5 sterren *****
G. Koppenmeier
15.05.2023G. Koppenmeier
Sehr geehrte Frau Koppenmeier, es war uns eine Ehre, Ihnen beim Verkauf Ihrer Wohnung in Neunkirchen am Sand eine gute
Hilfe gewesen zu sein und wir fühlen auch von Ihnen über diese überaus netten und ehrlichen Worte sehr geschmeichelt.
Ganz lieben Dank dafür und für Sie auch in Zukunft Alles Gute. Ihr Von-Poll-Team Nürnberger Land.
Aanbeveling
Vanaf het moment dat ik voor het eerst contact met hem opnam, voelde ik dat ik bij de aankoop van een condominium in bekwame handen was. De heer Bräunlein bood me meteen deskundige vakmensen uit zijn servicenetwerk aan voor mijn speciale verbouwingswensen. Last but not least bespaarde de heer Bräunlein mij tijd, zenuwen en geld door de financiering te regelen. Ik was over het geheel genomen zeer tevreden en kan de heer Bräunlein van harte aanbevelen. :-)
20.03.2023Alexander M.
Aanbeveling
De correct vastgestelde aankoopprijs maakte de marketing van mijn flat sneller dan verwacht tot een succes in de huidige zeer moeilijke marktsituatie. Professionele aanpak - ik voelde me zeer goed geadviseerd - ik kan ze alleen maar aanbevelen!
08.03.2023Regina W.
Sehr geehrte Frau Wagner, vielen Dank für Ihr tolles Feedback, gerne haben wir Ihnen bei der Vermittlung geholfen.
Aanbeveling
De heer Kalb en de heer Bräunlein gaven me zeer professioneel en hoogwaardig advies toen ik op zoek was naar mijn eerste appartement. Ze waren ook altijd geduldig toen ik vragen had en probeerden het best mogelijke resultaat voor mij te vinden. Nogmaals graag!
08.03.2023Arthur Rössler

27.04.2024
Een beoordeling indienen
Neem contact op

Uw bericht aan VON POLL IMMOBILIEN Nürnberger Land

Vul het rood gemarkeerde veld in.
Vul het rood gemarkeerde veld in.
Ongeldig e-mailadres
* verplichte velden
Ongeldige tekens. Alleen cijfers en spaties zijn mogelijk.

Ik accepteer het privacybeleid van .

Alle beoordelingen en ervaringen over VON POLL IMMOBILIEN Nürnberger Land zijn de subjectieve meningen van degenen die ze schrijven en indienen.  |  De eigenaar van het profiel is verantwoordelijk voor de inhoud van deze pagina  |   Profiel actief sinds 25.02.2022  |  Laatst bijgewerkt: 27.04.2024   |  Verslag profiel

Meer transparantie en veiligheid bij het zoeken naar competente professionals

Authentieke meningen van klanten
Effectieve feedback van klanten
Onafhankelijke beoordelingen

Een goede reputatie is 's werelds
beste vorm van reclame!