Makelaar, vastgoedadviseur, makelaarskantoor, vastgoedmakelaardij

12 Beoordelingen

56 Beoordelingen op ProvenExpert.com

4,84 van 5
Aanbeveling
De heer Pierre Rosenberg was zeer competent, vriendelijk, punctueel en behulpzaam. We waren vooral onder de indruk van de snelle en efficiënte communicatie in elke fase van het verkoopproces.

Het advies was uitgebreid en afgestemd op onze individuele behoeften. Als gemeenschap van erfgenamen voelden we ons vanaf het begin zeer goed geïnformeerd en gesteund, wat ons besluitvormingsproces veel gemakkelijker maakte.

Transparantie en integriteit hielpen ons om ons veilig en in goede handen te voelen tijdens het hele proces. We kunnen daarom Von Poll Immobilien Pinneberg, en in het bijzonder de heer Rosenberg, zonder aarzeling aanbevelen en komen graag bij jullie terug voor toekomstige eigendommen.

Met vriendelijke groet
30.04.2024Erbengemeinschaft
4,60 van 5
Aanbeveling
Ik kan de service van Poll Immobilien zeker aanbevelen. Ik vond vooral de eerlijke taxatie van het onroerend goed en een realistische kijk op wat er na de opdracht zal gebeuren erg fijn.
30.04.2024Anoniem
Aanbeveling
We kwamen een woning tegen die werd beheerd door Pierre Rosenberg als makelaar. De heer Rosenberg was absoluut eerlijk door ons van tevoren te informeren over de staat van het pand, dat hard aan renovatie toe was, wat we zeer op prijs stelden. Na een aantal negatieve ervaringen met verschillende makelaars, moet dit worden benadrukt. We hebben verschillende telefoontjes gepleegd en de woning twee keer bezichtigd, waarvoor de heer Rosenberg altijd ruim de tijd nam. De heer Rosenberg was altijd beleefd, hoffelijk en niet opdringerig. Ook al hebben we uiteindelijk niets gekocht, we zijn erg tevreden over de ruil.
28.03.2024Michael Major
Aanbeveling
Met de heer Rosenberg hebben we een buitengewoon servicegerichte, betrokken, zeer competente en professionele makelaar leren kennen. We voelden ons zeer goed verzorgd in het kader van een vastgoedaankoop, hartelijk dank hiervoor en bevelen hem graag aan bij anderen.
06.03.2024Birte Kluge
Persoonlijk advies
Objectieve marktgerelateerde taxatie van onroerend goed
Geschikte klantenportefeuille
Goede vastgoedpresentatie
28.02.2024Anoniem
Aanbeveling
Aangezien het contact een taxatie van een woning betrof, kunnen niet alle eerder genoemde punten worden beantwoord, simpelweg omdat ze nog niet zijn gebruikt.
13.02.2024Matthias Brundert
Aanbeveling
Hartelijk dank aan de heer Rosenberg voor de deskundige, vriendelijke en snelle afhandeling van onze aankoop van een huis. De heer Rosenberg zorgde voor alles en was altijd beschikbaar voor ons. Onze vragen werden altijd snel beantwoord en bezichtigingsafspraken werden snel gemaakt. We willen u hartelijk bedanken voor uw uitstekende werk en zullen u graag aanbevelen bij anderen.
22.01.2024Anoniem
Aanbeveling
Uitstekend, gedetailleerd advies vanaf het eerste consult en zeer professionele, betrouwbare uitvoering van het hele verkoopproces. De heer Rosenberg was altijd aanspreekbaar en beschikbaar om vragen te beantwoorden. We zijn zeer tevreden, ook in vergelijking met eerdere ervaringen, en zouden de heer Rosenberg/von Poll absoluut aanbevelen!
27.12.2023Anoniem
De heer Rosenberg is zeer bekwaam en klantvriendelijk! / LG Bigi
28.11.2023Murat Bigi
Aanbeveling
Tijdens het overleg werd veel belang gehecht aan de wensen van de klant en er werd consequent gestreefd naar een optimaal resultaat. Conclusie: Zeer aan te bevelen.
06.11.2023Anoniem
Aanbeveling
Hartelijk dank, mijnheer Rosenberg, voor de deskundige inspectie van een woning. Ook al was het niet het ideale huis voor ons, we hadden het gevoel dat u ons goed advies gaf en we zouden altijd weer van uw diensten gebruik maken. Uw deskundigheid en serieuze manier worden goed aangevuld door uw fijne gevoel voor humor. Dat maakt het bezichtigen van huizen leuk.
01.11.2023Anoniem
4,96 van 5
Aanbeveling
De heer Rosenberg was op elk moment van de dag beschikbaar en nam snel contact met ons op. De ontwerpkoopovereenkomst werd in detail besproken. Ook de communicatie via digitale media moet positief worden benadrukt.
31.10.2023Jasmin
Aanbeveling
Ik kreeg zeer deskundig en vriendelijk advies. Alle vragen werden snel en zeer professioneel beantwoord.
24.10.2023Anoniem
Aanbeveling
Deskundige, toegewijde, informatieve en eerlijke ondersteuning.
20.10.2023R. Kühl
Aanbeveling
We hebben de heer Rosenberg ervaren bij de aankoop van een huis en kunnen hem alleen maar van harte aanbevelen vanwege zijn vriendelijke en hartelijke manier van doen.
De heer Rosenberg was in staat om elke vraag over de woning snel te beantwoorden en was zelfs 's avonds en in het weekend beschikbaar.
13.10.2023Fam. Zadeh
4,20 van 5
Goed
Aanbeveling
De bezichtigingsafspraak was punctueel, uitgebreid en informeel. Alles was perfect.
13.10.2023Wolfram G.
Aanbeveling
Het hele concept is klantvriendelijk en de service is erg goed.
Ik kom altijd graag terug.
12.10.2023Anoniem
Geachte dames en heren
De inspectie die we hebben gedaan met de heer Rosenberg was erg leuk. We waren zeer tevreden, vriendelijke groeten Ayik
12.10.2023Anoniem
Aanbeveling
Bekwame, betrouwbare en professionele makelaar, veel lof voor de heer Rosenberg.
11.10.2023Anoniem
4,97 van 5
Aanbeveling
Wij zijn zeer tevreden over de heer Rosenberg van uw bedrijf. Aangezien we al ruim twee jaar op zoek zijn naar een geschikte woning, hebben we al veel makelaars ontmoet, maar zelden zijn we zo'n betrokken en bekwame makelaar tegengekomen, maar bij de heer Rosenberg is dit helemaal waar. Vriendelijk, bekwaam en hij wist alles over de woning die we bekeken!
07.10.2023JM
23 beoordelingen op Google Maps

04.04.2024
Een beoordeling indienen
Neem contact op

Uw bericht aan VON POLL IMMOBILIEN Pinneberg (Kreis)

Vul het rood gemarkeerde veld in.
Vul het rood gemarkeerde veld in.
Ongeldig e-mailadres
* verplichte velden
Ongeldige tekens. Alleen cijfers en spaties zijn mogelijk.

Ik accepteer het privacybeleid van .

Alle beoordelingen en ervaringen over VON POLL IMMOBILIEN Pinneberg (Kreis) zijn de subjectieve meningen van degenen die ze schrijven en indienen.  |  De eigenaar van het profiel is verantwoordelijk voor de inhoud van deze pagina  |   Profiel actief sinds 16.08.2021  |  Laatst bijgewerkt: 30.04.2024   |  Verslag profiel

Meer transparantie en veiligheid bij het zoeken naar competente professionals

Authentieke meningen van klanten
Effectieve feedback van klanten
Onafhankelijke beoordelingen

Een goede reputatie is 's werelds
beste vorm van reclame!