Makelaar, vastgoedadviseur, makelaarskantoor, vastgoedmakelaardij

Onderzoek

28 Beoordelingen op ProvenExpert.com

4,88 van 5
Aanbeveling
We hebben contact opgenomen met VON POLL Immobilien Rostock/Warnemünde om een appartement te kopen en de waarde van een woning te bepalen. Von Poll Immobilien Rostock/Warnemünde heeft ons altijd competent, betrokken en zeer vriendelijk geadviseerd en ondersteund, vanaf het leggen van contact, het selecteren van de woning, het voorbereiden van het contract, het onderhandelen over het contract tot het succesvol afsluiten van het contract.
Wij willen mevrouw Streeck en mevrouw Ahrent van Von Poll Immobilien hiervoor bedanken.
H. R. Günther
10.04.2024Anoniem
4,81 van 5
Aanbeveling
Mevrouw Ahrent was zeer consciëntieus in haar analyse van het onroerend goed en de grond. De resulterende taxatie was zeer goed gepresenteerd en was in alle opzichten begrijpelijk. Hartelijk dank voor het goede advies!
09.04.2024Anoniem
Aanbeveling
Ik wil Theresa Ahrent bedanken voor haar competente en zeer persoonlijke advies. Ze heeft de gegevens ter plekke nauwkeurig bepaald en na ruim een week professioneel gepresenteerd. De taxatie van mijn huis zal ons daarom enorm helpen bij onze beslissing om te verkopen.
29.03.2024Anoniem
Aanbeveling
Ik zou Von Poll Immobilien te allen tijde aanbevelen, dankzij de zeer competente en vriendelijke ondersteuning van mevrouw Ahrent op weg naar mijn droomappartement aan de Oostzee. Klantenservice is hier heel belangrijk! Een groot compliment voor de jonge makelaar, die te allen tijde uitstekend werk heeft geleverd!
27.03.2024Jenny Schreiber
Aanbeveling
De samenwerking met Theresa Ahrent was echt perfect. Vanaf de eerste afspraak tot de realisatie van alles waren we helemaal tevreden. Dit is hoe je wilt dat een makelaar werkt. Nogmaals bedankt voor alles.
26.03.2024Sven
4,60 van 5
Aanbeveling
We voelden ons meteen begrepen. Mevrouw Briesemeister was erg vriendelijk en ook erg professioneel. Aangezien het voor ons niet echt gemakkelijk was, heeft dat ons erg geholpen. Nogmaals heel erg bedankt.
13.03.2024Anke Schacher
Aanbeveling
De ondersteuning door mevrouw Briesemeister was buitengewoon uitgebreid en aangenaam. De verkoop van onze woning tegen de gewenste prijs in de huidige marktsituatie en de verhuizing naar onze nieuwe woning waren zonder haar hulp nauwelijks mogelijk geweest. We zijn haar daar zeer dankbaar voor. De in rekening gebrachte tarieven zijn absoluut gerechtvaardigd voor deze inspanning. We zullen hen zeker aanbevelen bij anderen.
29.09.2023Ute
Aanbeveling
Medio juni 2023 sloten we een bemiddelingsovereenkomst met Von Poll Immobilien voor de verkoop van ons huis. Mevrouw Corinne Briesemeister was de verantwoordelijke makelaar. Mevrouw Briesemeister heeft de verkoop van het huis met grote deskundigheid begeleid. Ze was altijd beschikbaar bij problemen, zelfs in het weekend. Dankzij haar vriendelijke en altijd competente manier hadden we ook het nodige vertrouwen dat de verkoop van het huis voor ons geslaagd was, met een afspraak bij de notaris om het koopcontract te ondertekenen op 28.8.2023. Nogmaals veel dank aan mevrouw Briesemeister hiervoor.

Edeltraud en Peter Arnold
06.09.2023Peter Arnold
Aanbeveling
Vanaf het eerste contact tot de sleuteloverdracht verliep alles perfect. De grote betrokkenheid van de heer Grewe verdient een speciale vermelding. Zijn passie voor onroerend goed komt duidelijk tot uiting in zijn manier van werken. Bij hem ben je zeker in goede handen. Hartelijk dank voor alles!
13.08.2023Anoniem
Aanbeveling
Ik kreeg de gelegenheid om mijn zorgen in detail uit te leggen zonder dat ik van tevoren een afspraak hoefde te maken. Er werd rekening gehouden met mijn wensen. De heer Voss was zeer competent en altijd bereid om informatie te geven, en was zeer aangenaam tijdens de afspraken ter plaatse.
28.03.2023Anoniem
Aanbeveling
Onze makelaar, de heer Rebholz, stond altijd voor ons klaar en kon ons op elk moment helpen met zijn expertise. We zouden altijd weer met hem kopen of verkopen.
25.03.2023Dominik Dilger
Aanbeveling
We waren zeer tevreden met de heer Voss had altijd een luisterend oor voor ons was altijd bereid om te helpen en altijd beschikbaar 👍
02.01.2023Anoniem
Aanbeveling
Goed advies en vriendelijke service.
We bevelen Von Poll Immobilien graag aan bij anderen.
17.12.2022Anoniem
Aanbeveling
Hartelijk dank aan de heer Voss en de heer Briesemeister. Ze hadden altijd een open oor en steunden ons in elk opzicht en bespraken al onze zorgen met ons tot onze volle tevredenheid. Hartelijk dank voor de geweldige ondersteuning.
15.12.2022Familie Markert
Aanbeveling
De heer Voss was altijd beschikbaar voor ons. Hij werkte snel en was oplossingsgericht en behulpzaam bij het verkrijgen van de documenten voor de financiering.
Het was erg prettig om met hem te werken.
08.11.2022Anoniem
Aanbeveling
De heer Voss is erg vriendelijk en beleefd. Hij kan mensen benaderen. Hij is erg goed in communiceren en heeft ons verkoopproject tot een succes begeleid. Hartelijk dank.
04.11.2022Jürgen Illner
Aanbeveling
We hebben tot nu toe alleen persoonlijk contact gehad met de heer Voß, maar we waren zeer tevreden over hem als makelaar. Hij past de afspraken perfect aan, komt altijd serieus over en kon alle vragen vooraf EN ter plaatse adequaat beantwoorden. We waren erg tevreden en willen graag contact met hem blijven houden.
Met vriendelijke groet, Andreas H.!
07.10.2022H.-Andreas H.
Aanbeveling
We werden meer dan een jaar lang zeer goed verzorgd door Poll Immobilien tijdens de verkoop van onze woning.
We hadden een zeer vriendelijke, altijd beschikbare en superaardige makelaar die meer deed dan haar werk.
Hartelijk dank voor de goede samenwerking, speciale dank aan mevrouw Briesemeister, de beste makelaar op deze planeet.
22.09.2022Andrea Giercke
4,50 van 5
Aanbeveling
De heer Voss gaf ons vanaf het begin goed advies en was altijd beschikbaar om al onze vragen te beantwoorden. Hij nam onze wensen serieus en werkte hard voor ons. Zijn bereikbaarheid per telefoon en e-mail was altijd naar tevredenheid. Zijn vervanger, de heer Briesemeister, heeft ons ook deskundig geholpen met alle vragen.
05.09.2022Vanessa Köpf
Aanbeveling
Mevrouw Streeck heeft betrouwbaar en competent voor ons gezorgd. Graag tot een volgende keer!
01.04.2022Anoniem

05.04.2024
Een beoordeling indienen
Neem contact op

Uw bericht aan VON POLL IMMOBILIEN Rostock

Vul het rood gemarkeerde veld in.
Vul het rood gemarkeerde veld in.
Ongeldig e-mailadres
* verplichte velden
Ongeldige tekens. Alleen cijfers en spaties zijn mogelijk.

Ik accepteer het privacybeleid van .

Alle beoordelingen en ervaringen over VON POLL IMMOBILIEN Rostock zijn de subjectieve meningen van degenen die ze schrijven en indienen.  |  De eigenaar van het profiel is verantwoordelijk voor de inhoud van deze pagina  |   Profiel actief sinds 16.08.2021  |  Laatst bijgewerkt: 28.04.2024   |  Verslag profiel

Meer transparantie en veiligheid bij het zoeken naar competente professionals

Authentieke meningen van klanten
Effectieve feedback van klanten
Onafhankelijke beoordelingen

Een goede reputatie is 's werelds
beste vorm van reclame!