Makelaar, vastgoedadviseur, makelaarskantoor, vastgoedmakelaardij

Betrouwbaarheid

53 Beoordelingen op ProvenExpert.com

4,87 van 5
Aanbeveling
Mijn contactpersoon was zeer competent, altijd beschikbaar, zeer proactief en gaf me altijd zeer goed advies. Het duurde iets minder dan 3 weken van het eerste gesprek tot de ondertekening van het huurcontract. De medewerkers van "Von Poll" in Saarbrücken werken als een team en ik had de bevestiging dat meerdere mensen van Von Poll me hielpen met de verhuur van mijn woning. Ik kan hen zonder voorbehoud aanbevelen ...
16.01.2024Anoniem
Aanbeveling
Goede en gerichte aanpak. Ideeën over een marketingstrategie waren nuttig. Rustige en objectieve discussies.
15.12.2023Anoniem
Aanbeveling
Onze aanbeveling is gebaseerd op de uiterst prettige en constructieve samenwerking met de makelaar, de heer Forgeng. Hij begeleidde ons op een vriendelijke en attente manier gedurende de hele periode van samenwerking en zorgde voor duidelijkheid en transparantie, zodat we ons te allen tijde goed geïnformeerd voelden over alle processen. De gesprekken waren effectief op alle niveaus en de verkoop van het huis werd binnen zeer korte tijd afgerond.
10.12.2023Anoniem
Aanbeveling
Met de buitengewone inspanningen van mevrouw Georg in het bijzonder, die doorzette en nooit opgaf ondanks enkele problemen. Zelfs na de verkoop bleef ze zich inzetten totdat de sleutels werden overhandigd. Ik was erg enthousiast
10.12.2023Manfred Schneider
4,80 van 5
Aanbeveling
Ik voelde me volledig in vertrouwen met de heer Forgeng dankzij zijn professionele voorbereiding tijdens onze eerste ontmoeting. Hij heeft een zeer goede kennis van de markt. Ik was onder de indruk van de uitstekende presentatie van mijn huis aan de potentiële kopers. Daardoor slaagde hij erin om mijn huis zeer snel te verkopen, hoewel de vastgoedmarkt momenteel moeilijk is.
02.11.2023Anoniem
4,69 van 5
Aanbeveling
Het advies en de bemiddeling van mijn woning was vlekkeloos. De communicatie was altijd vriendelijk en constructief. Al met al was de service echt hoffelijk en klantvriendelijk. Hartelijk dank voor de nette afhandeling.
07.10.2023Zufriedener Kunde
Aanbeveling
Professioneel advies en afhandeling.
29.08.2023Anoniem
4,60 van 5
Aanbeveling
De heer Forgeng en zijn team hebben ons uitstekend ondersteund vanaf de eerste ontmoeting tot aan de notarisatie. De communicatie verliep altijd soepel en doelgericht. We kunnen hem en het team in Saarbrücken alleen maar aanbevelen.
22.08.2023Patric u. Beate
Aanbeveling
We werden zeer goed geadviseerd door mevrouw Georg.
Ook al was het uiteindelijk niet ons droomhuis, we verlieten de bezichtiging met een positief gevoel.

Met vriendelijke groeten
De familie Bund
06.05.2023Anoniem
Aanbeveling
We waren zeer tevreden over het hele proces van de verkoop van ons appartement. De heer Schwenk heeft ons op een competente en zeer vriendelijke manier door het hele proces begeleid. Hartelijk dank daarvoor. Wij kunnen von Poll Immobilien met een gerust geweten aanbevelen.
28.04.2023Anoniem
Aanbeveling
Ik voelde me zeer goed verzorgd en gesteund door het team van Saarbrücken vanaf het eerste contact tot de afronding van de aankooponderhandelingen. Ze reageerden altijd op mijn vragen en verzoeken en bemiddelden tussen mij en de verkoper. Ik had een goed en veilig gevoel van het begin tot het einde van de zakelijke relatie. Ik kan het team van Saarbrücken van harte aanbevelen en wil hen bedanken voor hun ondersteuning bij de aankoop van mijn woning.
25.04.2023Thomas H.
Aanbeveling
We hadden een uitstekende dialoog met Patrick. We voelden ons erg op ons gemak, ook al hebben we de aankoop niet kunnen afronden, we zullen hem in ons geheugen gegrift houden.
Ik zou graag weer contact opnemen met Patrick voor toekomstige vastgoedprojecten.
24.03.2023Anoniem
Aanbeveling
Alle gesprekken met het personeel waren erg prettig en competent. Afspraken werden snel en stipt gemaakt. Ik zal Von Poll bij anderen aanbevelen als dat nodig is.
Nogmaals bedankt voor de prettige verkooptransactie.
23.03.2023Oswald Paul
Aanbeveling
We waren zeer tevreden. De ondersteuning en het deskundige advies zijn ver boven wat andere makelaars bieden. We doen het graag nog een keer!
21.03.2023Anoniem
VON POLL IMMOBILIEN Saarbrücken Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Saarbrücken :
Wir freuen uns sehr über Ihre Erfahrung und stehen gerne Weiterhin zur Verfügung.
Herzlichen Gruß Ihr VON POLL Team Saarbrücken
Aanbeveling
De inzet van de collega's van von Poll, hun expertise en hun verstandig advies bij de verkoop van mijn eigendom waren uitstekend. Hartelijk dank voor de waardevolle en geweldige ondersteuning!
09.03.2023Harald Kiehle
Herzlichen Dank für Ihre Bewertung und gerne stehen wir Ihnen weiter zur Verfügung.
Ihr VON POLL Team Saarbrücken
4,60 van 5
Aanbeveling
Alles was geweldig. Een echte aanrader.
14.02.2023Anoniem
Aanbeveling
Mevrouw Georg voldeed naar volle tevredenheid aan onze verwachtingen.
Het was geen gemakkelijke taak om ons huis te verkopen, maar ze was altijd in communicatie met ons en gaf ons het gevoel dat we de juiste keuze hadden gemaakt met VON POLL IMMOBILIEN. Ze had altijd een open oor voor onze opmerkingen en wensen. We zouden haar altijd weer met een gerust hart een woning in handen geven.
02.01.2023Anoniem
Herzlichen Dank für Ihre Bewertung!

Herzliche Grüße
Ihr VonPoll Team Saarbrücken
Aanbeveling
Eersteklas advies en implementatie, aangepast aan mijn persoonlijke situatie. Ik werd door het verkoopproces geleid met een hoog niveau van expertise en empathie. Altijd weer en absoluut aan te bevelen.
02.01.2023C. Theobald
Liebe Frau Theobald,
haben Sie vielen Dank für Ihre Bewertung die wir sehr schätzen.
Wir wünschen Ihnen alles Beste.
Ihr VonPoll Team Saarbrücken
Aanbeveling
Top professionele afhandeling en advies - zelfs na afronding van de aankoop.
29.12.2022Steffen Gross
Herzlichen Dank für Ihre Bewertung, das freut uns sehr!
4,51 van 5
Aanbeveling
De heer Forgeng was een zeer vriendelijke makelaar toen we op zoek waren naar ons huis. We zouden ons volgende huis graag weer kopen.
27.12.2022Anoniem

25.04.2024
Een beoordeling indienen
Neem contact op

Uw bericht aan VON POLL IMMOBILIEN Saarbrücken

Vul het rood gemarkeerde veld in.
Vul het rood gemarkeerde veld in.
Ongeldig e-mailadres
* verplichte velden
Ongeldige tekens. Alleen cijfers en spaties zijn mogelijk.

Ik accepteer het privacybeleid van .

Alle beoordelingen en ervaringen over VON POLL IMMOBILIEN Saarbrücken zijn de subjectieve meningen van degenen die ze schrijven en indienen.  |  De eigenaar van het profiel is verantwoordelijk voor de inhoud van deze pagina  |   Profiel actief sinds 16.08.2021  |  Laatst bijgewerkt: 26.04.2024   |  Verslag profiel

Meer transparantie en veiligheid bij het zoeken naar competente professionals

Authentieke meningen van klanten
Effectieve feedback van klanten
Onafhankelijke beoordelingen

Een goede reputatie is 's werelds
beste vorm van reclame!