Makelaar, gratis taxatie

Contactgegevens
VON POLL IMMOBILIEN Schwäbisch Gmünd biedt een uniek allround ontzorgpakket. Wij handelen de verkoop van onroerend goed snel en nauwkeurig af met hart en (deskundig) begrip. Laat u inspireren door ons en onze manier van werken. Je kunt erop...

Contactgegevens

Problemen oplossen

Structuur

8 Beoordelingen op ProvenExpert.com

Aanbeveling
Mevrouw Börret kan alleen maar worden aanbevolen in alle opzichten (professionele bekwaamheid, uiterlijk en haar vriendelijke manier). Altijd bereid om onmiddellijk te antwoorden, ongeacht het tijdstip van de dag. We voelden ons zeer veilig op alle gebieden en kregen uitstekend advies van haar ondersteuning tot en met de afronding.
17.11.2023Anoniem
Aanbeveling
Mijn vriend en ik zijn erg blij dat Tatjana Yvette Börret voor ons heeft gezorgd.
Ze was erg aardig en behulpzaam, ze kent haar vakgebied erg goed.
Heel erg bedankt.
14.11.2023Anoniem
Aanbeveling
Onze contactpersoon, mevrouw Tatjana Börret, bleek vanaf het begin een buitenkansje voor ons te zijn. Ze was uiterst competent en professioneel op alle gebieden en vanaf de eerste ontmoeting hadden we het gevoel dat we in goede handen waren. In het verdere verloop van het aankoopproces bewees mevrouw Börret een oplossings- en servicegerichte specialist te zijn. Altijd beschikbaar en altijd met een open oor voor de behoeften van haar klanten. Vragen werden onmiddellijk beantwoord en op te helderen kwesties werden binnen de kortst mogelijke tijd afgehandeld. Ze werkte ook proactief om het aankoopproces te versnellen tot tevredenheid van alle betrokken partijen. Kortom, een makelaar die zowel verkopers als kopers zich alleen maar konden wensen. Door haar empathische en opgewekte manier van doen, gekoppeld aan haar ver boven het gemiddelde liggende deskundigheid, ontstond er na het eerste contact een vertrouwensband en hadden we het gevoel dat er goed voor ons werd gezorgd. We zouden te allen tijde weer contact opnemen met mevrouw Börret.
23.10.2023P. & M. S.
Aanbeveling
Een gelukkig toeval leidde ons naar von Poll Immobilien Schwäbisch Gmünd. De uiterst professionele, vriendelijke en empathische houding van mevrouw Tatjana-Yvette Börret overtuigde ons vanaf het begin. In het verdere verloop van de verkoop van onze woning werd duidelijk hoe mevrouw Börret in staat is haar uitstekende netwerk in te zetten in alle, soms moeilijke, situaties. Binnen zeer korte tijd, met veel esprit en energie, heeft zij ons geholpen ons huis te verkopen. Wij zijn 100% overtuigd van de werkwijze van mevrouw Börret en kunnen haar alleen maar aanbevelen.
11.08.2023H.B.
Aanbeveling
...Ik ben erg dankbaar voor de professionele en menselijke ondersteuning op weg naar de woning, met alle ups en downs. Ik voelde me altijd perfect vertegenwoordigd en in goede handen. Hartelijk dank
07.05.2023Anoniem
Aanbeveling
We werden begeleid en geadviseerd door mevrouw Tatjana Börret. Door haar vriendelijke, opgewekte en behulpzame manier voelden we ons helemaal op ons gemak en kregen we een heel goed gevoel bij de aankoop van ons huis. We zouden altijd weer advies inwinnen bij von Poll Immobilien, vooral bij mevrouw Börret.😊
Mevrouw Börret was altijd beschikbaar om onze vragen te beantwoorden buiten haar verplichte taken om en had altijd een open oor voor ons.
29.01.2023Kolb
Aanbeveling
Ik heb zeer goede ervaringen met VON POLL IMMOBILIEN Schwäbisch Gmünd. Mevrouw Tatjana Börret begeleidde me vanaf het eerste contact tot de bezichtiging, het opstellen van het koopcontract, de notarisafspraak en de overdracht. Er was ook een geweldig cadeau voor de notarisafspraak ;) Ze was er om me te helpen met vragen en wijzigingen en was altijd beschikbaar. Zelfs na een kort verblijf in het buitenland nam ze onmiddellijk contact met me op om vragen te beantwoorden. Na de aankoop heeft ze ook geholpen met het opnieuw opstellen van de splitsingsverklaring met alle partijen in het huis en ervoor gezorgd dat alles optimaal werd opgelost, zodat we kunnen uitkijken naar een goede buurt. Ze was altijd punctueel, vriendelijk en zeer klantgericht. Ik voelde me te allen tijde in goede handen en kan mevrouw Börret van harte aanbevelen.
11.01.2023Michaela Wolf

16.12.2023
Een beoordeling indienen
Neem contact op

Uw bericht aan VON POLL IMMOBILIEN Schwäbisch Gmünd

Vul het rood gemarkeerde veld in.
Vul het rood gemarkeerde veld in.
Ongeldig e-mailadres
* verplichte velden
Ongeldige tekens. Alleen cijfers en spaties zijn mogelijk.

Ik accepteer het privacybeleid van .

Alle beoordelingen en ervaringen over VON POLL IMMOBILIEN Schwäbisch Gmünd zijn de subjectieve meningen van degenen die ze schrijven en indienen.  |  De eigenaar van het profiel is verantwoordelijk voor de inhoud van deze pagina  |   Profiel actief sinds 16.08.2021  |  Laatst bijgewerkt: 04.05.2024   |  Verslag profiel

Meer transparantie en veiligheid bij het zoeken naar competente professionals

Authentieke meningen van klanten
Effectieve feedback van klanten
Onafhankelijke beoordelingen

Een goede reputatie is 's werelds
beste vorm van reclame!