Makelaar, vastgoedadviseur, makelaarskantoor, vastgoedmakelaardij

21 Beoordelingen

123 Beoordelingen op ProvenExpert.com

4,94 van 5
Aanbeveling
Ik wil jullie bedanken voor het professionele advies en de realisatie van de verkoop van mijn woning. Vergezeld van altijd waakzame en vriendelijke ondersteuning bij vragen en problemen. Dat was een plezier!
17.04.2024Guido Dührkopp
Aanbeveling
Mevrouw Strey heeft geweldig werk geleverd. Gewoon geweldig! Bekwaam. Altijd beschikbaar. Altijd vriendelijk. Ze kent geen stress of ze laat het van zich afglijden. Ik zal jullie aanbevelen bij anderen! Ik zeg "Dank u"!
08.04.2024Götz Hufenbach
VON POLL IMMOBILIEN Hamburg - Alstertal Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Hamburg - Alstertal :
Lieber Herr Hufenbach,

Frau Strey und das Team Hamburg-Alstertal bedanken sich auch bei Ihnen ganz herzlich für die sehr angenehme Zusammenarbeit!
Aanbeveling
Vanaf het eerste bezoek en het eerste contact tot de succesvolle overhandiging van de sleutels kregen we uitstekende ondersteuning van de makelaar, mevrouw Alisa Quensell. Met haar kalme en vriendelijke manier loodste mevrouw Quensell ons vol vertrouwen door het hele verkoopproces. We kunnen mevrouw Quensell en het von Poll team van het filiaal in Elbvororte echt aanbevelen.
02.04.2024Anoniem
VON POLL IMMOBILIEN Hamburg - Elbvororte Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Hamburg - Elbvororte :
Vielen lieben Dank für Ihre tollen Worte, es war mir ein großes Vergnügen, Ihnen beim Hausverkauf behilflich zu sein! Herzliche Grüße, Alisa Quensell
Aanbeveling
Vanaf de eerste afspraak voor de woningtaxatie tot de sleuteloverdracht kregen we uitstekende ondersteuning van mevrouw Alisa Quensell. Mevrouw Quensell begeleidde het hele verkoopproces met haar kalme en professionele manier.
We hadden het gevoel dat we in zeer goede handen waren bij mevrouw Quensell en haar team en kunnen von Poll en in het bijzonder mevrouw Quensell alleen maar aanbevelen als makelaar.

...de Voglers
31.03.2024Anoniem
Aanbeveling
Ik zou uw bedrijf steeds weer kiezen en heb het al aan anderen aanbevolen. Mevrouw Lübcjemann is mijn eerste keuze en ik zal haar weer vragen als mijn huis te koop staat - ik ben en was zeer tevreden.
VON POLL IMMOBILIEN Hamburg – Sachsenwald
28.03.2024I.Büttner
Aanbeveling
Mevrouw Strey was een geweldige steun voor mij als toekomstige huurder, erg vriendelijk en altijd snel in haar feedback.
19.02.2024Anoniem
Aanbeveling
Absoluut competente en betrokken makelaar. De samenwerking met de heer Anders was niet alleen heel prettig en vertrouwensvol, maar ook professioneel en bindend. Maar wat voor mij vooral belangrijk was, was dat alles in één hand was! Dit zorgde ervoor dat het verkoopproces soepel verliep. Aanbeveling gegarandeerd!
VON POLL IMMOBILIEN Hamburg – Harburg
13.02.2024Anoniem
Aanbeveling
Veel dank aan mevrouw Vogler-Reimers en de heer Karstens, die me met hun expertise door het verkoopproces hebben geloodst. Ze hadden altijd een open oor voor mijn zorgen en waren erg geduldig ;) Echt een geweldig team!
Met vriendelijke groeten

Jörn Schreiber
VON POLL IMMOBILIEN Hamburg – Wandsbek
13.02.2024Anoniem
Aanbeveling
De zeer moeilijke woning van mijn ouders werd professioneel verhuurd in een relatief korte tijd en tegen de prijs die vooraf was afgesproken! De heer Karstens hield mijn ouders en alle betrokkenen altijd goed op de hoogte en was altijd beschikbaar, zelfs 's avonds en in het weekend. Al met al echt een hele prettige service, heel erg bedankt!
VON POLL IMMOBILIEN Hamburg – Wandsbek
07.02.2024Wolter
Aanbeveling
We zijn erin geslaagd om ons huis te verkopen in deze "turbulente" tijden, natuurlijk alleen met de firma von Poll en mevrouw Muttschall. Ze hield ons altijd op de hoogte, was altijd beschikbaar en zeer optimistisch. Nogmaals hartelijk dank aan mevrouw Muttschall voor de zeer goede en succesvolle samenwerking. Als we ooit weer een makelaar nodig hebben, zullen het von Poll en mevrouw Muttschall zijn.
VON POLL IMMOBILIEN Hamburg – Sachsenwald
19.12.2023Anoniem
Aanbeveling
Ik wil de heer Preuß heel erg bedanken voor de verkoop van ons huis. Ik had het gevoel dat ik in zeer goede handen was. De heer Preuß is een zeer aardige, beleefde, competente, betrouwbare en zeer betrokken makelaar. Ik had het niet voor mogelijk gehouden dat ons huis zo snel verkocht was. Ik kan de heer Preuß aan iedereen aanbevelen. Hartelijk dank!
12.12.2023Nicole Meier
VON POLL IMMOBILIEN Hamburg - Alster-Ost Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Hamburg - Alster-Ost :
Ich danke Ihnen vielmals für die lieben Zeilen! Es ist immer ein Miteinander und auch ich möchte mich bei Ihnen bedanken für das Vertrauen aber auch einfach für Ihre Art und Weise mir gegenüber. DANKE und auf bald! Holen Sie sich gern mal einen Kaffee ab. :)
Aanbeveling
We werden ondersteund en geadviseerd door de heer Alavanja over de verhuur van een condominium. De heer Alavanja heeft onze aanvraag meteen in behandeling genomen, een geweldig exposé voorbereid en online gezet. Na slechts 4 uur waren er 90 aanvragen, die de heer Alavanja voorsorteerde. De documenten (goed voorbereid) van zes geschikte aanvragen werden ter inzage aan de eigenaren gegeven. Na het opstellen van onze voorkeurslijst nodigde de heer Alavanja ons uit voor een bezichtigingsafspraak. Hij organiseerde ook een ontmoeting tussen de eigenaren en de nieuwe huurders. Het co-contract werd binnen een week opgesteld en door beide partijen ondertekend. De heer Alavanja begeleidde het proces tot aan de oplevering van de flat en verzekerde ons dat hij daarna beschikbaar zou zijn om eventuele vragen te beantwoorden.
We hebben de professionele manier van werken van de heer Alavanja zeer gewaardeerd. Zijn omgang met ons en de potentiële huurders was zeer hoffelijk. We willen vooral de snelle en doelgerichte afhandeling en afhandeling van het hele verhuurproces benadrukken. Wij kunnen de heer Alavanja en von Poll Immobilien alleen maar aanbevelen en zullen graag weer contact opnemen met von Poll Immobilien. Dr. C. en Dr. J. W.
21.11.2023Dr. C. & Dr. J. Welling
Liebe Frau Dr. Welling.
lieber Herr Dr. Welling,

haben Sie vielen lieben Dank für Ihre lieben Worte und Ihre positive Bewertung. Es freut mich sehr, dass der gesamte Prozess und meine Arbeit zu Ihrer Zufriedenheit waren. Ich bedanke mich für Ihr Vertrauen und verbleibe,

mit herzlichen Grüßen

Janik Alavanja
4,84 van 5
Aanbeveling
Met name de fijngevoeligheid van mevrouw Martiensen stelde haar in staat mijn bejaarde moeder voor zich te winnen en haar door het moeilijke proces te loodsen. Mijn dank en waardering hiervoor.
11.11.2023Uwe Faber
Aanbeveling
Het contact met von Pool Immobilien en vooral met mevrouw Strey was uitstekend. Het vinden van een leuke woning in Hamburg is niet eenvoudig. Mevrouw Strey was erg vriendelijk, betrouwbaar, goed voorbereid en goed geïnformeerd.

Er waren geen lange wachttijden en de call-backs kwamen volgens afspraak.
Mevrouw Strey heeft ons een heel aardige collega aanbevolen die zich bezighoudt met de regio Laatzen-Mitte, omdat we nu ons huis in de regio Laatzen in Hannover willen verkopen.

We hebben niets dan positieve dingen te zeggen en bevelen Von Poll Immobilien graag aan bij anderen.
19.10.2023Familie Jafar
Aanbeveling
Mevrouw Strey is een professionele makelaar met het juiste gevoel voor menselijkheid en zakendoen. Ze kan zonder voorbehoud worden aanbevolen!
10.10.2023Sarah Erdelt
Aanbeveling
Naast de kennis, ervaring en professionaliteit van mijn makelaar Nicole Eversberg, was ik vooral onder de indruk van haar intuïtieve begrip van dialoogsituaties en haar vermogen om onze tegenpartij te lezen - in dit geval de koper.
Iris Kallin
08.10.2023Iris Kallin
Aanbeveling
Veel dank aan de heer Alavanja. Ik had het gevoel dat ik bij hem altijd in zeer goede handen was. De verkoop van de woning verliep vanaf het begin erg goed! Zelfs na de verkoop van de woning is hij zeer behulpzaam en ik wil graag van deze gelegenheid gebruik maken om hem nogmaals te bedanken.
J.O.
29.08.2023Anoniem
Liebe Frau O. ,
ich danke Ihnen für Ihr positives Feedback und freue mich, dass alles zu Ihrer Zufriedenheit war.
Ich bedanke mich für die angenehme Zusammenarbeit und sende Ihnen herzliche Grüße aus Hamburg.

Janik Alavanja
VON POLL IMMOBILIEN Hamburg – Harburg
26.08.2023Anoniem
Aanbeveling
We waren zeer tevreden. Hartelijk dank voor deze ongelooflijk snelle transactie. Dit is wat je wilt als je een huis koopt. Ik zou de heer Preuß onmiddellijk aanbevelen.
22.08.2023Annika Puhlmann
Lieben Dank Frau Puhlmann für die tollen Worte! Es ist sehr schön, dies auch von der Käuferseite zu hören. Bis in Kürze bei der Übergabe. Herzlichst, Matthias Preuß
Aanbeveling
De aanwezigheid van mevrouw Lundt vanaf het eerste contact tot het overdrachtsprotocol en haar regelmatige informatie over het verkoopproces. Hartelijk dank.
16.08.2023Anoniem
Vielen herzlichen Dank für diese schöne Bewertung.
Sandra Lundt

71 beoordelingen op ImmobilienScout24

17.12.2023
Neem contact op

Uw bericht aan VON POLL IMMOBILIEN Shops Hamburg

Vul het rood gemarkeerde veld in.
Vul het rood gemarkeerde veld in.
Ongeldig e-mailadres
* verplichte velden
Ongeldige tekens. Alleen cijfers en spaties zijn mogelijk.

Ik accepteer het privacybeleid van .

Alle beoordelingen en ervaringen over VON POLL IMMOBILIEN Shops Hamburg zijn de subjectieve meningen van degenen die ze schrijven en indienen.  |  De eigenaar van het profiel is verantwoordelijk voor de inhoud van deze pagina  |   Profiel actief sinds 06.07.2022  |  Laatst bijgewerkt: 12.07.2022   |  Verslag profiel

Meer transparantie en veiligheid bij het zoeken naar competente professionals

Authentieke meningen van klanten
Effectieve feedback van klanten
Onafhankelijke beoordelingen

Een goede reputatie is 's werelds
beste vorm van reclame!