Makelaar, vastgoedadviseur, makelaarskantoor, vastgoedmakelaardij

Problemen oplossen

10 Beoordelingen op ProvenExpert.com

4,96 van 5
Aanbeveling
Hartelijk dank aan het hele team en in het bijzonder aan u, mijnheer Kathmann, voor uw uitstekende prestatie bij de verkoop van mijn huis! Gewoon uitstekend, competent, serieus, ongecompliceerd, altijd behulpzaam en zeer vriendelijk! Ik kan u met volle overtuiging aanbevelen!
Andrea Böttger
23.10.2022Andrea Böttger
Aanbeveling
Mevrouw Giers is als makelaar zeer deskundig, zeer betrokken, zeer gemotiveerd, neemt veel tijd voor de bezichtigingsafspraken van de geïnteresseerden, alle vragen worden professioneel correct beantwoord, eerlijk en zeer vriendelijk. Ze staat altijd klaar voor de verkoper om vragen te beantwoorden en is een uitstekende fotograaf, wat prachtig tot uiting komt in de exposé.
Werken met mevrouw Giers is een zeer aangename ervaring. Ik beveel mevrouw Giers aan als een zeer goede makelaar aan iedereen die zijn huis wil verkopen en een zeer goede, betrouwbare, vriendelijke en snelle makelaar wil.
04.05.2022Anoniem
Aanbeveling
We hebben zaterdag een hele leuke bezichtigingsafspraak gehad met mevrouw Giers.
We zijn al lang op zoek, maar hebben nog nooit een makelaar meegemaakt die zo blij en gemotiveerd is in zijn werk. De afspraak werd professioneel voorbereid, uitgevoerd en was erg leuk! Ga zo door!
22.03.2022Anoniem
Aanbeveling
We voelden ons zeer goed en professioneel geadviseerd tijdens de hele marketingperiode. Alle vragen werden snel beantwoord en alle afspraken werden op tijd nagekomen. Al het werk werd uit handen genomen en we hoefden ons werkelijk nergens zorgen over te maken. Dit is precies hoe we ons het werken met een makelaar hadden voorgesteld. Speciale dank gaat uit naar de heer Hack, die altijd voor ons klaar stond, zelfs 's avonds en in het weekend. We zullen Von Poll Immobilien zeker aanbevelen bij anderen. Hartelijk dank voor alles!
08.03.2022Anoniem
VON POLL IMMOBILIEN Stade Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Stade :
Vielen Dank für Ihre tolle Bewertung! Wir freuen uns sehr, dass Sie sich bei uns so gut aufgehoben gefühlt haben und die Zusammenarbeit einen so guten Eindruck bei Ihnen hinterlassen hat.
Aanbeveling
Hartelijk dank voor de prettige samenwerking, helfs wide altijd alles werkte geweldig.
Ik kreeg snel antwoord op elke vraag ....
Hartelijk dank van poll Immobilien en persoonlijk de heer hack ...
Mfg aydinlik
01.03.2022Cuma Ali Aydinlik
Sehr geehrter Herr Aydinlik,
vielen Dank für Ihre tolle Bewertung! Auch uns hat die unkomplizierte Zusammenarbeit sehr viel Spaß gemacht. Wir freuen uns, dass alles zu Ihrer Zufriedenheit abgelaufen ist und wünschen viel Freude mit Ihrer neuen Immobilie.
Aanbeveling
Ik heb mijn woning laten taxeren bij Von Poll Stade. Ik was vooral onder de indruk van de professionele manier van werken van mevrouw Giers, die me met haar hoge niveau van expertise en zeer charmante manier heeft geïmponeerd. Als het op een verkoop aankomt, weet ik dat ik bij Von Poll in de beste handen ben.
25.02.2022Anoniem
4,60 van 5
Aanbeveling
von Poll Immobilien Stade heeft mij gratis geadviseerd bij de aankoop van mijn woning. De beoordeling van de marktprijs was een grote hulp voor mij en mijn gezin in de huidige situatie op de onroerendgoedmarkt.
Ik heb ook al eerder contact gehad met de collega's van het Stade-filiaal in een meer traditionele setting tijdens bezichtigingen van onroerend goed en ik vond ze erg vriendelijk, behulpzaam en goed geïnformeerd.
25.02.2022Johannes Graßhoff
Sehr geehrter Herr Graßhoff,
vielen Dank für Ihre tolle Bewertung! Die Zusammenarbeit haben auch wir als sehr angenehm empfunden und wir freuen uns, dass wir Ihnen bei Ihrem Vorhaben behilflich sein durften.
03.04.2022Anoniem
24.03.2022Anoniem
07.03.2022Bretschneider
Sehr geehrter Herr Bretschneider,
vielen Dank an Sie für die "volle Punktzahl"! Freut uns sehr, dass wir Sie mit unserem Service zufrieden stellen durften.
40 Recensies van

03.10.2022
Een beoordeling indienen
Neem contact op

Uw bericht aan VON POLL IMMOBILIEN Stade

Vul het rood gemarkeerde veld in.
Vul het rood gemarkeerde veld in.
Ongeldig e-mailadres
* verplichte velden
Ongeldige tekens. Alleen cijfers en spaties zijn mogelijk.

Ik accepteer het privacybeleid van .

Alle beoordelingen en ervaringen over VON POLL IMMOBILIEN Stade zijn de subjectieve meningen van degenen die ze schrijven en indienen.  |  De eigenaar van het profiel is verantwoordelijk voor de inhoud van deze pagina  |   Profiel actief sinds 16.08.2021  |  Laatst bijgewerkt: 27.04.2024   |  Verslag profiel

Meer transparantie en veiligheid bij het zoeken naar competente professionals

Authentieke meningen van klanten
Effectieve feedback van klanten
Onafhankelijke beoordelingen

Een goede reputatie is 's werelds
beste vorm van reclame!