Makelaar, vastgoedadviseur, makelaarskantoor, vastgoedmakelaardij

4,92 van 5

48 Beoordelingen op ProvenExpert.com

4,91 van 5
Aanbeveling
Betrouwbaarheid en deskundigheid, vriendelijke toon en snelle uitvoering van de afgesproken stappen. Al met al een vertrouwensvolle samenwerking.
11.03.2024Anoniem
VON POLL IMMOBILIEN Stuttgart Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Stuttgart :
Ganz herzlichen Dank für Ihr Feedback. Beste Grüße, Ihr Team aus dem VON POLL IMMOBILIEN Shop aus Stuttgart
Aanbeveling
De heer Schwarz heeft alles voor ons geregeld. Alles verliep heel soepel en professioneel. Hartelijk dank voor alles!
04.01.2024Anoniem
VON POLL IMMOBILIEN Stuttgart Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Stuttgart :
Wir bedanken uns herzlich für Ihr Feedback! Beste Grüße, Ihr Team aus dem VON POLL IMMOBILIEN Shop aus Stuttgart
Aanbeveling
De heer Schwarz is absoluut betrouwbaar en competent, ik zou op elk moment weer met hem werken & ik beveel hem graag aan bij anderen!
26.11.2023Anoniem
VON POLL IMMOBILIEN Stuttgart Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Stuttgart :
Herzlichen Dank für Ihre Weiterempfehlung. Wir freuen uns sehr, dass Sie mit uns und unserem Service zufrieden waren. Beste Grüße, Ihr Team aus dem VON POLL IMMOBILIEN Shop aus Stuttgart
Aanbeveling
Zeer bekwame adviseurs, vooral voor onroerend goed van hoge kwaliteit. Ik wil in het bijzonder de heer Marc Schwarz noemen, die zeer deskundig advies gaf en altijd beschikbaar was om vragen te beantwoorden.
25.11.2023Thomas Janssen
VON POLL IMMOBILIEN Stuttgart Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Stuttgart :
Vielen Dank für Ihre positive Bewertung! Beste Grüße, Ihr Team aus dem VON POLL IMMOBILIEN Shop aus Stuttgart
Aanbeveling
Het totaalpakket heeft echt indruk op ons gemaakt.
23.11.2023Eheleute Barck
Aanbeveling
We hebben een appartement verkocht in een zeer moeilijke marktsituatie. We kregen zeer deskundig advies van de heer Toprak en ook zeer prettige menselijke ondersteuning. Er was een oplossing voor elk probleem of vraag die zich voordeed. Er was minimale hulp van onze kant nodig en uiteindelijk waren we zeer tevreden met de verkoop gezien de huidige situatie. De service van de heer Toprak houdt niet op bij de notarisafspraak en de opdrachtdatum, maar gaat door tot aan de overdracht van de flat. We willen de heer Toprak hartelijk bedanken en kunnen VON POLL IMMOBILIEN alleen maar aanbevelen.
21.11.2023Valérie Leroy
VON POLL IMMOBILIEN Stuttgart Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Stuttgart :
Sehr geehrte Frau Leroy, wir bedanken uns herzlich für Ihr Feedback und freuen uns sehr über die Weiterempfehlung. Selbstverständlich stehen wir Ihnen auch bei weiteren Immobilienangelegenheiten gerne zur Verfügung. Beste Grüße, Ihr Team aus dem VON POLL IMMOBILIEN Shop aus Stuttgart
Aanbeveling
Verzorgd door het kantoor in Stuttgart (H. Schenkel). Advies, beoordeling van de woning en de markt, ondersteuning tot en met het sluiten van de koop met begeleiding naar de notaris - kortom: service is optimaal, graad 1!
20.11.2023Anoniem
VON POLL IMMOBILIEN Stuttgart Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Stuttgart :
Über diese besondere Form der Wertschätzung habe ich mich sehr gefreut und den Verkauf gerne mitbegleitet. Vielen Dank! Beste Grüße, Ralph Schenkel - VON POLL IMMOBILIEN Shop Stuttgart
4,96 van 5
Aanbeveling
Onze makelaar, de heer Toprak, heeft ons zeer goed verzorgd tijdens de verkoop van het huis. Hij is zeer betrouwbaar, vriendelijk, emphatisch, geduldig, attent, diplomatiek, overtuigend, reflectief, gemotiveerd, sociaal vaardig en spaart geen moeite. BEDANKT.
30.10.2023Alexander Sixt
VON POLL IMMOBILIEN Stuttgart Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Stuttgart :
Sehr geehrter Herr Sixt, wir bedanken uns für Ihre positive Bewertung und freuen uns, dass wir Ihnen beim Verkauf Ihres Hauses behilflich sein konnten. Wir werden Ihre Empfehlung an Herrn Toprak weiterleiten und stehen Ihnen bei zukünftigen Anliegen sehr gerne wieder zur Verfügung. Herzliche Grüße, Ihr Team aus dem VON POLL IMMOBILIEN Shop Stuttgart
Aanbeveling
Als gemeenschap van erfgenamen waren we zeker niet gemakkelijk om mee om te gaan, maar de heer Toprak heeft de verkoop van ons familiehuis professioneel geleid en perfect afgehandeld. We kunnen de heer Toprak alleen maar aanbevelen als makelaar, nogmaals bedankt, we waren in goede handen bij jou.
08.05.2023Anoniem
VON POLL IMMOBILIEN Stuttgart Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Stuttgart :
Wir bedanken uns für Ihre positive Bewertung und freuen uns, dass wir Ihnen bei dem Verkauf Ihres Elternhauses behilflich sein konnten. Wir werden Ihre Empfehlung an Herrn Toprak weiterleiten und stehen Ihnen bei zukünftigen Anliegen sehr gerne wieder zur Verfügung. Herzliche Grüße, Ihr Team aus dem VON POLL IMMOBILIEN Shop Stuttgart
3,80 van 5
Aanbeveling
Zeer open en prettig beoordelings- en begeleidingsgesprek met Manuela Sachs.
19.11.2022Anoniem
Aanbeveling
Een makelaar met een zeer hoog niveau van betrouwbaarheid, professionaliteit en marktgericht advies - ik kan hem alleen maar aanraden aan elk vastgoedbedrijf.
04.11.2022Anoniem
Aanbeveling
Mevrouw Sachs legt haar hart en ziel in haar werk!
Ze heeft ons overtuigd met haar professionele kennis en haar open en eerlijke beoordeling.
Ze was altijd beschikbaar, wat in ons geval heel belangrijk was, omdat we te maken hadden met een gemeenschap van erfgenamen, waarvan sommigen in de VS wonen.
We voelden ons zeer goed verzorgd door haar tijdens het hele verkoopproces en zouden mevrouw Sachs zonder voorbehoud aanbevelen!

Dus hartelijk dank aan mevrouw Sachs en het von Poll Immobilien Team Stuttgart!

Claudia Riley en familie
26.07.2022Claudia Riley
Aanbeveling
Altijd uitstekende en competente ondersteuning.
20.07.2022Anoniem
VON POLL IMMOBILIEN Stuttgart Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Stuttgart :
Wir freuen uns über Ihr Lob! Vielen Dank und beste Grüße, Ihr Team aus dem VON POLL IMMOBILIEN Shop aus Stuttgart
4,20 van 5
Aanbeveling
Zeer professionele afhandeling onder moeilijke omstandigheden.
07.07.2022Anoniem
VON POLL IMMOBILIEN Stuttgart Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Stuttgart :
Ganz herzlichen Dank für Ihr Feedback! Beste Grüße, Ihr Team aus dem VON POLL IMMOBILIEN Shop aus Stuttgart
Aanbeveling
De afspraak & realisatie van de bezichtiging was betrouwbaar, ongeagiteerd en aangenaam. De woning was van zeer hoge kwaliteit en kwam overeen met de gedetailleerde beschrijving. Hoewel er geen aankoop werd gedaan, begeleidde de heer Schenkel ons deskundig en beleefd tijdens het hele proces. Hartelijk dank!
06.07.2022Gehr
VON POLL IMMOBILIEN Stuttgart Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Stuttgart :
Sehr geehrte Frau Gehr, ganz herzlichen Dank für Ihr Feedback! Wir freuen uns sehr über Ihre Worte. Beste Grüße, Ihr Team aus dem VON POLL IMMOBILIEN Shop aus Stuttgart
Aanbeveling
Mevrouw Sachs is zeer competent, beantwoordde al mijn vragen en gaf me zeer goed advies.
Hartelijk dank voor haar advies.
24.06.2022Anoniem
VON POLL IMMOBILIEN Stuttgart Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Stuttgart :
Vielen Dank für Ihr Feedback, gerne geben wir es an Frau Sachs weiter. Beste Grüße, Ihr Team aus dem VON POLL IMMOBILIEN Shop aus Stuttgart
Aanbeveling
Mijn vrouw en ik waren bijzonder tevreden, zelfs echt enthousiast, over het absoluut professionele advies in combinatie met een persoonlijk waarderende dialoogsfeer die altijd uiterst vriendelijk reageerde op onze vragen. We zouden Poll-Immobilien-Stuttgart daarom zeker aanbevelen aan anderen.
14.06.2022Rienitz
VON POLL IMMOBILIEN Stuttgart Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Stuttgart :
Sehr geehrter Herr Rienitz, vielen Dank für Ihr Feedback und die Weiterempfehlung - wir freuen uns sehr darüber. Gerne stehen wir Ihnen und Ihrer Frau auch weiterhin rund um alle Immobilienangelegenheiten beratend zur Verfügung. Beste Grüße, Ihr Team aus dem VON POLL IMMOBILIEN Shop aus Stuttgart
Aanbeveling
Beleefd, professioneel, aandachtig voor vragen
26.04.2022William Girard
Aanbeveling
Ik kan VON POLL Immobilien - en in het bijzonder de heer Ruck van het kantoor in Stuttgart - met een gerust hart aanbevelen. Nogmaals hartelijk dank voor de ondersteuning en afhandeling van de verkoop van mijn MFH.
Architect J. Burger, Stuttgart
13.04.2022Anoniem
Aanbeveling
Hartelijk dank voor de taxatie van onze woning. We voelen ons zeer goed geadviseerd.
04.04.2022Anoniem

04.03.2024
Een beoordeling indienen
Neem contact op

Uw bericht aan VON POLL IMMOBILIEN Stuttgart

Vul het rood gemarkeerde veld in.
Vul het rood gemarkeerde veld in.
Ongeldig e-mailadres
* verplichte velden
Ongeldige tekens. Alleen cijfers en spaties zijn mogelijk.

Ik accepteer het privacybeleid van .

Alle beoordelingen en ervaringen over VON POLL IMMOBILIEN Stuttgart zijn de subjectieve meningen van degenen die ze schrijven en indienen.  |  De eigenaar van het profiel is verantwoordelijk voor de inhoud van deze pagina  |   Profiel actief sinds 16.08.2021  |  Laatst bijgewerkt: 26.04.2024   |  Verslag profiel

Meer transparantie en veiligheid bij het zoeken naar competente professionals

Authentieke meningen van klanten
Effectieve feedback van klanten
Onafhankelijke beoordelingen

Een goede reputatie is 's werelds
beste vorm van reclame!