Makelaar, vastgoedadviseur, makelaarskantoor, vastgoedmakelaardij

Verloving

24 Beoordelingen op ProvenExpert.com

4,96 van 5
Aanbeveling
Net als bij mijn vorige woningverkoop door de heer Heiß en zijn team, ben ik zeer tevreden over het hele proces en het behaalde resultaat. Ik kan dit professionele team en de heer Heiß alleen maar van harte aanbevelen!
19.04.2024Anoniem
Aanbeveling
Ik ben erg tevreden over het hele proces. Vanaf het allereerste gesprek, dat heel snel verliep, gingen er drie maanden voorbij tot de verkooponderhandelingen. Deze werden zeer professioneel gevoerd door de makelaar, mevrouw Tweebeeke. De notaris werd ons door haar aanbevolen. Ook de afspraak met de notaris verliep snel. Al met al een zeer goede ervaring.
12.02.2024Anoniem
Aanbeveling
Ik had het genoegen om samen te werken met Katharina Tweebeeke van von Poll Immobilien in verband met de aankoop van een huis.

Naast haar professionele expertise werd mevrouw Tweebeeke gekenmerkt door haar vriendelijke en toegankelijke manier van doen. Ze was altijd bereid om naar mijn zorgen te luisteren en transparante informatie te geven.

Ik wil Katharina Tweebeeke bedanken voor haar uitstekende werk en kan haar diensten zonder voorbehoud aanbevelen. Als u op zoek bent naar een vastgoeddeskundige die expertise, professionaliteit en persoonlijke betrokkenheid combineert, dan bent u bij mevrouw Tweebeeke van Poll Immobilien in goede handen.

Met vriendelijke groeten,

Tom Hölzel
22.12.2023Herr Hölzel
Aanbeveling
We kregen uitgebreid advies van een bekwame en vriendelijke adviseur, mevrouw Lang. We werden zeer goed ondersteund bij zo'n moeilijke en even belangrijke beslissing. Daardoor werd de last meteen verlicht! Von Poll Immobilien kan in ieder geval worden aanbevolen!
LG Jesse
26.10.2023R. Jesse
Aanbeveling
Dit is de tweede keer dat we gebruik hebben gemaakt van de diensten van "Von Poll Immobilien" en opnieuw waren we meer dan tevreden.
17.10.2023Anoniem
Aanbeveling
De heer Heiss en zijn team zijn zeer professionele partners. Hun inschatting van de te realiseren aankoopprijs was realistisch. Ze hielden regelmatig contact met ons en informeerden ons over alle belangrijke aspecten. De heer Heiss toonde bijzondere vaardigheid in de onderhandelingen met potentiële kopers, zodat hij in staat was om een hogere prijs te realiseren dan de prijs die oorspronkelijk door de koper werd geboden.
14.10.2023Josiane und Heiner Steinbrinck
Aanbeveling
Het was een gelukkig toeval dat een brochure van dit bedrijf in mijn handen viel ten tijde van de verkoop van een geërfd huis. Een snel telefoontje was voldoende en nog dezelfde dag arriveerde mevrouw Lang als makelaar voor een bezichtiging en een vrijblijvende eerste beoordeling. Mevrouw Lang bleek niet alleen een heel vriendelijk en absoluut sympathiek persoon te zijn, maar ook een toegewijde en competente makelaar die altijd professionele ondersteuning bood voor het project, dat veel tijd in beslag nam vanwege officiële formaliteiten. Ik vond het heel eerlijk dat ze niet meteen aandrong op het sluiten van een bemiddelingscontract, maar dat het contract pas werd gesloten toen de officiële documenten beschikbaar waren.
Naast het energiecertificaat voor het gebouw, stelde ze een exposé op waarin ze de voordelen van het gebouw zo benadrukte dat ik wel twee keer zou nadenken om het huis toch te houden.
Ze voerde alle bezichtigingen met potentiële kopers uit en hield me altijd op de hoogte van de status van de verkoop, zodat ik altijd het gevoel had direct bij het project betrokken te zijn, ook al woon ik zo'n 250 kilometer verderop en had ik helemaal niets te maken met de zoektocht naar een koper - en ze vond heel aardige kopers die het huis nu binnenkort zullen overnemen.
De makelaarskosten zijn inderdaad hoog, maar ze zijn het waard als je bedenkt hoe soepel een huisverkoop kan verlopen als er bekwame professionals aan het werk zijn.
Ik zou de makelaar - en vooral mevrouw Lang - aan iedereen aanraden die iets wil kopen of verkopen - je bent er in de beste handen!
Susanne Schumacher
29.07.2023Susanne Schumacher
Aanbeveling
Mevrouw Lang is een vriendelijke en competente adviseur op het gebied van onroerend goed, met alles wat daarbij komt kijken. Ze is vooruitziend, geduldig en hoffelijk.
Ze was de juiste persoon aan mijn zijde voor zo'n belangrijke beslissing. Ik kom graag terug! V.G.
23.05.2023Gabi Schmitt
Aanbeveling
Vanaf het eerste contact tot de verkoop van de woning verliep alles geweldig, ik werd altijd direct op de hoogte gehouden van bezichtigingsafspraken, het was een prettige samenwerking. Een groot compliment aan mevrouw Lang dat de woning zo snel een nieuwe eigenaar heeft gevonden.
15.05.2023Monika Slamal
Aanbeveling
Onmiddellijk en op elk moment opnieuw! De meisjes, mevrouw Lang, mevrouw Brandes en mogelijk alle anderen met wie ik de flat heb bekeken, gesproken en geschreven, waren bekwaam, snel, eerlijk, betrouwbaar en helemaal geweldig. Ik ben een heel open persoon en hou niet van dit 'stijve' en oppervlakkige gedrag. Ik was vanaf het begin heel ontspannen met iedereen (wat niet wil zeggen dat ik niet respectvol was) en iedereen leek mijn manier van doen niet erg te vinden, integendeel! Ik had het gevoel dat ik de enige klant of cliënt daar was, dat ik de enige was voor wie werd gezorgd (wat natuurlijk niet het geval kan zijn!), dat ik me verzorgd en 'verzorgd' voelde. Niemand leek op enig moment gestrest of geïrriteerd.
Ik raad de meiden echt aan iedereen aan, want beter dan dit wordt het niet!!!
1000 bedankt voor alles!
LG,
B. Hirsch
13.12.2022B. Hirsch
4,60 van 5
Aanbeveling
Met von Poll hadden we een competente en ervaren makelaar aan onze zijde op het juiste moment in een moeilijke omgeving.
We hebben niets dan positieve dingen te zeggen over de uitstekende samenwerking.
15.11.2022Rolf
Aanbeveling
Na zorgvuldig onderzoek en verschillende voorbereidende gesprekken met verschillende makelaars besloten we onze nieuwe woning te kopen met de heer Gernot Heiss van Von Poll Immobilien in 69469 Weinheim.
De heer Heiss gaf ons competent en betrouwbaar advies en ondersteuning en begeleidde ons succesvol naar onze beoogde aankoop in een zeer korte tijd.
We willen graag van deze gelegenheid gebruik maken om de heer Heiss en zijn team te bedanken en wensen hem verder succes in zijn professionele en privéleven.

MfG.
G. Monfrecola
06.11.2022G. Monfrecola
4,97 van 5
Aanbeveling
Als eigenaars van onroerend goed die enkele honderden kilometers verderop wonen, vertrouwen we op een professionele en betrouwbare samenwerking. Deze verwachtingen werden volledig ingelost door mevrouw Lang, zelfs na het afsluiten van de huurovereenkomst. De makelaarscourtage heeft ze meer dan verdiend en die hebben we dan ook graag betaald.
Overigens werden we naar VON Poll Immobilien Weinheim verwezen door een beëdigd taxateur; dat spreekt voor een overeenkomstige "standing " in de branche.
10.10.2022Anoniem
Zeer competent en toegewijd
09.05.2022Anoniem
Aanbeveling
Onze adviseur is niet alleen bekwaam in technische zaken, maar ook uiterst vriendelijk en beantwoordt elke vraag totdat deze volledig is opgehelderd.
21.03.2022Anoniem
Aanbeveling
Als kopers hadden we te maken met Von Poll Immobilien en we werden altijd goed geholpen. Vooral onze lieve mevrouw Lang deed altijd haar best om onze vragen te beantwoorden en zorgde goed voor ons. Dit maakte het aankoopproces tot een fluitje van een cent. De communicatie met mevrouw Lang was geweldig, ze was goed bereikbaar en zelfs als dat niet zo was, nam ze snel contact met ons op. Ze was ook in staat om onze wensen als kopers te vervullen met de verkoper. Mocht het ooit tot een verkoop komen, dan zullen we zeker weer contact met haar opnemen. Hartelijk dank voor alles
10.03.2022Andom
Aanbeveling
Het is moeilijk om te zeggen waar we in het bijzonder tevreden over waren, omdat zoveel dingen onze verwachtingen overtroffen. Maar misschien verdient de communicatie met de klant een speciale vermelding, want mevrouw Lang hield ons gedurende het hele proces van alles op de hoogte, maakte elke procedure transparant en overlegde en betrok onze belangen erbij. Omgekeerd was ze ook altijd beschikbaar voor ons. En in beide gevallen met een openheid, deskundigheid en vriendelijkheid die de verkoop van het huis voor ons uiterst aangenaam maakte. Hartelijk dank voor al het werk dat je voor ons hebt gedaan en, omgekeerd, voor het werk dat je hebt geïnvesteerd.
08.03.2022Vito Tagliente

18.11.2022
Een beoordeling indienen
Neem contact op

Uw bericht aan VON POLL IMMOBILIEN Weinheim

Vul het rood gemarkeerde veld in.
Vul het rood gemarkeerde veld in.
Ongeldig e-mailadres
* verplichte velden
Ongeldige tekens. Alleen cijfers en spaties zijn mogelijk.

Ik accepteer het privacybeleid van .

Alle beoordelingen en ervaringen over VON POLL IMMOBILIEN Weinheim zijn de subjectieve meningen van degenen die ze schrijven en indienen.  |  De eigenaar van het profiel is verantwoordelijk voor de inhoud van deze pagina  |   Profiel actief sinds 16.08.2021  |  Laatst bijgewerkt: 30.04.2024   |  Verslag profiel

Meer transparantie en veiligheid bij het zoeken naar competente professionals

Authentieke meningen van klanten
Effectieve feedback van klanten
Onafhankelijke beoordelingen

Een goede reputatie is 's werelds
beste vorm van reclame!