VON POLL REAL ESTATE St. Gallen | Ostschweiz

Makelaar, vastgoedadviseur, makelaarskantoor, vastgoedmakelaardij

Contactgegevens
VON POLL REAL ESTATE is een van de grootste makelaars in Europa. Met een netwerk van meer dan 1.500 collega's en meer dan 400 winkels onderhouden we uitstekende contacten met potentiële kopers. Onze klanten zijn eigenaren van onroerend goed van...

Contactgegevens

Aanvullende diensten

2 Beoordelingen

20 Beoordelingen op ProvenExpert.com

Aanbeveling
De heer Mata heeft ons rondgeleid door een woning. Hij nam de tijd en was zeer professioneel. Het belangrijkste was dat hij eerlijk met ons communiceerde (staat van het pand).
We bevelen hem graag aan.
26.07.2022Anoniem
Aanbeveling
Zeer aangename en open uitwisseling met Mr Mata.
19.07.2022Anoniem
Aanbeveling
Solide advies, hoog niveau van regionale expertise
12.07.2022P. Stadler
Aanbeveling
Zeer aangenaam en professioneel bezoek. Bedankt
11.07.2022K.
Aanbeveling
Een steun in moeilijke tijden. We vroegen om de expertise van de heer Mata voor onze gemeenschap van erfgenamen. De taxatie en analyse van de marktwaarde en zijn inzet aan de ronde tafel hebben ertoe geleid dat we een overeenkomst hebben bereikt en hopelijk kunnen we de verkoop binnenkort afronden en starten. De documentatie en de presentatie van de taxatie waren professioneel, up-to-date en gemakkelijk te begrijpen voor ons leken. Hartelijk dank namens de hele familie V.
08.07.2022Fam. Vogel
Aanbeveling
Zeer aangename verschijning en nationaal zeer goed verbonden. Bedankt voor je inspanningen bij het zoeken naar een woning. Gertrud en Samuel
08.07.2022Anoniem
Aanbeveling
Prettig contact, goede uitstraling en verkooppresentatie met handen en voeten. Zeer aansprekend.
08.07.2022F. Maurer
woning zeer goed gepresenteerd
07.07.2022SD
05.07.2022Sergio
Aanbeveling
Droeg een masker op mijn verzoek omdat mijn partner een zwakke gezondheid had. Prettig contact. Hartelijk dank
05.07.2022Ruth B.
Aanbeveling
Geen slappe makelaar. Gaat ook open en eerlijk in op gebreken. Professionele presentatiemap. Huisblad echter erg Duits georiënteerd...
05.07.2022F. Gehrig
Alles bestens danke.
05.07.2022Hr. Roos
Aanbeveling
Zeer aantrekkelijke verkoopdocumentatie van hoge kwaliteit. Bekwame makelaar
05.07.2022Y.N
Aanbeveling
Gedegen regionale expertise. We bekijken regelmatig het online dossier. De informatie over prijstrends, prijzen in de buurt en de laatste advertenties zijn voor ons doorslaggevend bij onze beslissing om te verkopen. Vriendelijk contact en zeer aan te bevelen. Y & S. Hauser
05.07.2022Y. Hauser
Aanbeveling
Hallo en bedankt Mr Mata!
Ook al was de woning boven ons budget, u gaf ons goed advies en ik hoop van u te horen met betrekking tot een andere woning.
05.07.2022Andreas Schaller
Aanbeveling
Dank u, mijnheer Mata, voor uw advies en steun bij mijn vragen en zorgen over mijn zaak. Ik vind uw aanbod om met de hele gemeenschap van erfgenamen om de tafel te gaan zitten zeer genereus en serieus. Ik zal zeker bij u terugkomen. Als ik mijn huis in Goldach verkoop, kom ik bij u terug. Merci
08.03.2022Pascal D.
Aanbeveling
Veel bezichtigingen in de afgelopen 18 maanden... Hoog niveau... Zelfs met schoenovertrekken. Top!
Zeer professioneel. Bedankt voor de documentatie en de 3D-tour.
08.03.2022Giorgio V.
Aanbeveling
Mijn man en ik willen u hartelijk bedanken voor de deskundige taxatie van ons onroerend goed. De presentatie van de taxatie en de documentatie overtrof onze verwachtingen. De locatiebeoordeling van onze locatie is visueel van hoge kwaliteit en kan online worden bekeken. Er ontbreken een paar winkelvoorzieningen en restaurants. Maar verder zeer gedetailleerd.
08.03.2022Sandra F.
Aanbeveling
Ik heb de taxatie van mijn huis door 3 makelaars laten uitvoeren. De marktwaarde was bij allemaal ongeveer hetzelfde. Wat niet hetzelfde was, was de presentatie en de houding. Bedankt voor de gedetailleerde documentatie van de taxatie. Top prestatie, competent en serieus. Ik verkoop pas over 2 jaar. Mijn order heb je zeker! Dank u meneer Mata en doe de groeten aan uw collega voor mij.
26.10.2021Magrit S. Holenstein
VON POLL REAL ESTATE St. Gallen | Ostschweiz Commentaar van VON POLL REAL ESTATE St. Gallen | Ostschweiz :
Liebe Frau Holenstein,
Herzlichen Dank führ Ihre Bewertung und den Erfahrungsbericht. Es freut mich dass Sie mit meiner/unserer Arbeit vollsten zufrieden sind. Ich melde mich in einem halben Jahr nochmal damit wir den Ablauf planen können. Beste Grüsse Elöd A. Mata
Aanbeveling
Het gebeurt niet elke dag dat je zo'n goede service krijgt. We voelden ons serieus genomen en in goede handen. De heer Schober communiceerde open en ging ook in op punten die anderen misschien liever onder het tapijt hadden geveegd. Onze vragen werden altijd vakkundig beantwoord en als er een vraag was die niet direct kon worden beantwoord, verduidelijkte hij deze binnen de afgesproken termijn en stelde ons hiervan op de hoogte. Hij hield zich altijd aan de deadlines en afspraken. Helaas is de koop uiteindelijk niet doorgegaan omdat de verkoper de voorkeur gaf aan een ander bod. Maar ook hier herkende de heer Schober onze eisen en had hij al andere aanbiedingen gedaan die niet openbaar waren. Dus hopelijk lukt het met een andere woning wel. Hartelijk dank voor je toewijding en passie.
Besichtigungstermin mit Manfred Schober
26.10.2021Martin G.
Lieber Martin G.
Ich möchte mich für Ihren ausführlichen Erfahrungsbericht bedanken! Dies auch im Namen von Herrn Schober. Das ist auch nicht alltäglich dass sich jemand die Zeit und die Mühe nimmt für eine solch ausführliche Bewertung. Wir sind gerne weiterhin bei Ihrer Suche unterstützten für Sie da! Und freuen uns auf ein baldiges gemeinsames Erfolgserlebnis.
Beste Grüsse, Elöd A. Mata

08.03.2022
Een beoordeling indienen
Neem contact op

Uw bericht aan VON POLL REAL ESTATE St. Gallen | Ostschweiz

Vul het rood gemarkeerde veld in.
Vul het rood gemarkeerde veld in.
Ongeldig e-mailadres
* verplichte velden
Ongeldige tekens. Alleen cijfers en spaties zijn mogelijk.

Ik accepteer het privacybeleid van .

Alle beoordelingen en ervaringen over VON POLL REAL ESTATE St. Gallen | Ostschweiz zijn de subjectieve meningen van degenen die ze schrijven en indienen.  |  De eigenaar van het profiel is verantwoordelijk voor de inhoud van deze pagina  |   Profiel actief sinds 08.10.2021  |  Laatst bijgewerkt: 29.04.2024   |  Verslag profiel

Meer transparantie en veiligheid bij het zoeken naar competente professionals

Authentieke meningen van klanten
Effectieve feedback van klanten
Onafhankelijke beoordelingen

Een goede reputatie is 's werelds
beste vorm van reclame!