VON POLL IMMOBILIEN Bamberg

Verkoop en verhuur van woningen en commercieel vastgoed, taxatie, rendement

Contactgegevens
Vertrouwen is de basis voor een succesvolle vastgoedmakelaardij. Bij VON POLL IMMOBILIEN hebben eerlijk advies en ondersteuning op maat voor zowel klanten als eigenaren de hoogste prioriteit.
Als klant kunt u altijd rekenen op een deskundige...

Contactgegevens

23 Beoordelingen op ProvenExpert.com

4,81 van 5
4,80 van 5
Aanbeveling
Er was te allen tijde deskundig advies beschikbaar voor alle vragen en zorgen, wat zorgde voor zekerheid en gemoedsrust,
19.09.2023Anoniem
Aanbeveling
Waar vind ik het allround zorgeloos pakket voor de verkoop van het huis?

Bij von Poll Bamberg, waar begin ik?

De eerste vraag die iedereen stelt is heb ik voor zoveel geld een makelaar nodig? Het antwoord is ja, bij von Poll begint het met een realistische waardebepaling van uw woning, professionele voorbereiding van het exposé, huisbezichtigingen, aanvragen van de benodigde documenten voor de verkoop, opstellen van het contract, notariële bijstand en overdracht. Alles gebeurt onafhankelijk en altijd in samenspraak met de verkoper.

Kosten voor de verkoper? Geen, ik ben meer dan tevreden over vP en kan ze van harte aanbevelen.

Ik zou weer met vP verkopen. :)

Bedankt aan het hele team!
28.06.2023Anoniem
VON POLL IMMOBILIEN Bamberg Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Bamberg :
Vielen Dank für Ihre Wertschätzung.
Für uns ein Ansporn, weiterhin unseren Service auf höchsten Niveau zu erfüllen.
Gern stehen wir Ihnen weiterhin in allen Fragen rund um die Immobilie zur Seite.
Beste Grüße Ihr VP-Team Shop Bamberg
Dames en heren,

Wij willen u hartelijk bedanken voor deze uitstekende service en in het bijzonder mevrouw Winkler, die ons het beste advies heeft gegeven over de verkoop van onze flat en altijd voor ons klaar stond. Ondanks complicaties is alles naar onze tevredenheid afgerond en gerealiseerd. We bevelen u te allen tijde graag aan en wensen u het allerbeste voor de toekomst en vooral goede zaken.

Met vriendelijke groet

De familie Stingl
11.06.2023Ivana Stingl
Aanbeveling
De heer en mevrouw Winkler maken indruk met hun professionele expertise, hebben alle achtergrondinformatie bij de hand en geven feitelijk, informatief en vriendelijk advies.
24.03.2023Ulrike Pabst
Aanbeveling
De heer en mevrouw Winkler werken snel, betrouwbaar, vasthoudend en met volledige inzet!
08.02.2023Anoniem
Aanbeveling
Mijn makelaar was altijd goed bereikbaar en competent. Het exposé was goed voorbereid.
18.10.2022Leonhard Frasl
4,96 van 5
Aanbeveling
Ik was erg tevreden met de verkoop van mijn flat. Het personeel was vriendelijk en competent en de presentatie van de flat was prachtig ontworpen. Ik kan von Poll Immobilien alleen maar aanbevelen.
14.09.2022Waibel, Elisabeth
Aanbeveling
We willen graag van deze gelegenheid gebruik maken om u te bedanken voor uw gedetailleerde en zeer professionele advies!
18.08.2022Anoniem
Aanbeveling
Zeer professionele en vriendelijke omgang met de klant, grote betrokkenheid bij alle fasen van het proces. Persoonlijke belangen worden met vertrouwen behandeld en er wordt rekening mee gehouden, en ik kan ze echt aanbevelen. Klanten zijn hier in de beste handen.
30.06.2022Anoniem
2,60 van 5
Gemiddeld
Ich würde Von Poll in Bamberg nicht weiterempfehlen. Entgegen meiner mehrfach geäußerten Bitte, wurde eine Kommunikation mit allen Beteiligten gleichzeitig nicht ermöglicht . Auch wurde ich bei der Entscheidung über den Käufer nur auf massiver Nachfrage involviert und gleichzeitig sehr unter Druck gesetzt. Der Kaufpreis war hier wohl der treibende Faktor, war so von mir nicht gewünscht.
23.05.2022Anoniem
Aanbeveling
von Poll Immobilien heeft voor mij de verkoop van een te renoveren flat overgenomen. Ik had verschillende makelaars bekeken en ben erg blij met mijn keuze. von Poll heeft een ambitieuze maar realistische prijs geoffreerd en gerealiseerd. Het team zorgde voor het hele proces en bracht zelfs proactief enkele verbeteringen aan in de presentatie van de flat. Ik voelde me zeer professioneel behandeld en kan von Poll in Bamberg met volle overtuiging aanbevelen.
23.01.2022S. Fuchs
4,88 van 5
Aanbeveling
Zelfs het eerste contact met de heer Dratz om een bezichtigingsafspraak te maken en het toesturen van de gedetailleerde beschrijving waren professioneel. We kregen als vanzelfsprekend een bezichtiging op zaterdag aangeboden. Alle verdere activiteiten en het verstrekken van documenten verliepen soepel. We vonden altijd een open oor voor vragen. Al met al hadden we het gevoel dat onze belangen als kopers van een appartement zeer goed werden behartigd en we kunnen von Poll aan anderen aanbevelen.
01.12.2021Fam. Schröder
Aanbeveling
Geweldig advies, altijd beschikbaar voor ons, vond de huurders voor deze flat die we ons hadden voorgesteld!
Dit makelaarskantoor was de beste beslissing voor ons dankzij mevrouw Winkler.
Bedankt voor het goede werk dat jullie voor ons hebben gedaan.
02.11.2021Eheleute Armer
Aanbeveling
De niet-bindende waardebepaling van mijn eigendom en het gedetailleerde advies waren zeer duidelijk en begrijpelijk voor mij.
Hartelijk dank voor uw tijd.
28.10.2021Anoniem
25.01.2023Anoniem
Sehr geehrte Interessentin,

wir danken, dass Sie unser Dienstleistung mit sehr gut bewerten.
Eine gute Betreuung des Kunden steht dabei mit im Vordergrund.
Alles gute weiterhin und beste Grüße
4,80 van 5
13.01.2023Elvin Bairamov
VON POLL IMMOBILIEN Bamberg Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Bamberg :
Vielen Dank für die positive Bewertung unserer Dienstleistung.
Mit besten Grüßen

25.03.2022
Een beoordeling indienen
Neem contact op

Uw bericht aan VON POLL IMMOBILIEN Bamberg

Vul het rood gemarkeerde veld in.
Vul het rood gemarkeerde veld in.
Ongeldig e-mailadres
* verplichte velden
Ongeldige tekens. Alleen cijfers en spaties zijn mogelijk.

Ik accepteer het privacybeleid van .

Alle beoordelingen en ervaringen over VON POLL IMMOBILIEN Bamberg zijn de subjectieve meningen van degenen die ze schrijven en indienen.  |  De eigenaar van het profiel is verantwoordelijk voor de inhoud van deze pagina  |   Profiel actief sinds 16.08.2021  |  Laatst bijgewerkt: 01.05.2024   |  Verslag profiel

Meer transparantie en veiligheid bij het zoeken naar competente professionals

Authentieke meningen van klanten
Effectieve feedback van klanten
Onafhankelijke beoordelingen

Een goede reputatie is 's werelds
beste vorm van reclame!