VON POLL IMMOBILIEN Berlin - Tempelhof

Makelaar, vastgoedadviseur, makelaardij, taxatie van onroerend goed

Contactgegevens

4,83 van 5

55 Beoordelingen op ProvenExpert.com

4,83 van 5
Aanbeveling
Deskundig, bindend advies, snel toegankelijk
09.02.2024Lars Weide
VON POLL IMMOBILIEN Berlin - Tempelhof Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Berlin - Tempelhof :
Wir bedanken uns für die tolle Bewertung. Gern stehen wir auch für ein Kennenlernen der Nachbarschaft zur Verfügung und ürden dafür alles organisieren.
Möge der Bau Ihres neuen Einfamilienhauses ohne kKomplikationen verlaufen.
Aanbeveling
De heer Lorenz heeft ons van het begin tot het einde van het contract uitstekend verzorgd!
26.01.2024Maria C.
Sehr geehrte Frau C., vielen Dank für Ihre so positive Bewertung. Wir wünschen alles erdenklich Gute im neuen Heim. Dipl.-Ing. D. Lorenz
Aanbeveling
Een geweldig team, we werden zeer goed ondersteund door de heer Brachmann en de heer Schubert tot het einde van de verkoop van de woning. We zullen Von Poll Immobilien zeker aanbevelen bij anderen.
24.01.2024Jasmin Fischer
Aanbeveling
De heer Brachmann heeft goed werk geleverd. Ik zal graag met hem blijven samenwerken.
Andreas Gorgi
24.01.2024Gorgi
Aanbeveling
Het gezin van mijn dochter en ik werden door mevrouw Ayten Held op een hele leuke, menselijke, natuurlijke en betrouwbare manier door het hele proces van het kopen van de woning begeleid. We zijn blij dat ze de behoeften van beide partijen zo goed bij elkaar heeft gebracht. Zeer professioneel, het ontbrak ons aan niets. Hartelijk dank, mevrouw Held!
Maren Homann
17.01.2024Anoniem
Aanbeveling
De eerste ontmoeting op kantoor was erg prettig, je merkte meteen de ervaring en deskundigheid van de heer Lorenz, en de heer Brachmann, die vervolgens voor ons zorgde, was altijd erg vriendelijk, toegankelijk en uiterst persoonlijk, altijd beschikbaar voor alle vragen en zorgen. Al met al waren we zeer tevreden en kunnen we de heer von Poll en zijn team zonder aarzeling aanbevelen.
11.11.2023Familie Sohns
Aanbeveling
Onze contactpersoon, de heer Lorenz, heeft indruk op ons gemaakt met zijn deskundigheid, vriendelijkheid en betrouwbaarheid.
Hij was zeer betrokken bij het afronden van de aankoop.
03.10.2023Anoniem
Aanbeveling
Goed eerste contact, bedankt voor het advies
27.05.2023Hr. Aktuar
Vielen Dank, das ist unser Standart und en wollen wir halten.
Aanbeveling
Goede interactie tussen de winkels, we hadden ons eerste contact in Köpenick en de lieve collega's brachten ons in contact met Mr Lorenz. Snel contact. Super bedankt ☺️
VON POLL IMMOBILIEN Berlin – Tempelhof
Vielen Dank für Ihre Bewertung. Das ist einer der vielen Vorteile bei VON POLL IMMOBILIEN, wir arbeiten echt gut zusammen.
3,75 van 5
Aanbeveling
Ik was erg blij met het fotoboekje als aandenken aan mijn huis.
19.05.2023Anoniem
Aanbeveling
Hartelijk dank voor de zeer goede samenwerking. Moeilijkheden veroorzaakt door Corona, de oorlog in Oekraïne en uiteindelijk door de sterk stijgende rente verlengden de samenwerking, maar leidden vervolgens tot een goed resultaat.
een goed resultaat.
09.05.2023Anoniem
Aanbeveling
Ze zijn allemaal erg aardig en behulpzaam. Bedankt
04.05.2023Anoniem
Aanbeveling
Zeer beleefd en daarom overal graad 1 en tevreden.
Met vriendelijke groet, Renate Herrmann
18.03.2023Herrmann Renate
Dank auch an die Eigentümerin die immer an uns geglaubt hat und die vielen Verhandlungsmarathon`s mit gemacht hat.
Aanbeveling
Ik wil de heer Frederik Brachmann bedanken voor zijn professionele beoordeling van het huis en zijn advies.
Ik wil mijn hartelijke dank uitspreken en kan het top contactadres in het zuiden van
Berlijn van harte aanbevolen Hoogachtend, uw tevreden kandidaat-kopers
16.03.2023Bormann
Aanbeveling
Als ik problemen had met de autoriteiten of wat voor problemen dan ook, kreeg ik hulp aangeboden van Poll Immobilien en zij behandelden ze meteen.
11.10.2022Claudia Harms
Aanbeveling
We waren erg tevreden over Mr. Lorenz.
29.08.2022Riffel
Aanbeveling
Zeer vriendelijk en competent advies. Een echte aanrader.
03.08.2022Kostic
4,00 van 5
Aanbeveling
Snelle en competente service.
Hartelijk dank, zelfs als er geen aankoop werd gedaan.
11.03.2022E.S.
Wir hätten von dem Verfasser sehr gern gewußt was nicht gut gelaufen ist. Mit den Kürzeln können wir leider niemanden zuordnen. Schade, denn wir wollen aus unseren Fehlern lernen.
Aanbeveling
De heer Lorenz was een betrouwbare en competente adviseur bij de verkoop van ons huis. Nogmaals hartelijk dank daarvoor. We bevelen hem graag aan bij anderen.
D. & J. Piepkorn
05.03.2022Familie Piepkorn
Aanbeveling
Service, professionaliteit en klantvriendelijkheid waren zeer aangenaam.
05.03.2022Anne Sch.

17.11.2023
Een beoordeling indienen
Neem contact op

Uw bericht aan VON POLL IMMOBILIEN Berlin - Tempelhof

Vul het rood gemarkeerde veld in.
Vul het rood gemarkeerde veld in.
Ongeldig e-mailadres
* verplichte velden
Ongeldige tekens. Alleen cijfers en spaties zijn mogelijk.

Ik accepteer het privacybeleid van .

Alle beoordelingen en ervaringen over VON POLL IMMOBILIEN Berlin - Tempelhof zijn de subjectieve meningen van degenen die ze schrijven en indienen.  |  De eigenaar van het profiel is verantwoordelijk voor de inhoud van deze pagina  |   Profiel actief sinds 16.08.2021  |  Laatst bijgewerkt: 26.04.2024   |  Verslag profiel

Meer transparantie en veiligheid bij het zoeken naar competente professionals

Authentieke meningen van klanten
Effectieve feedback van klanten
Onafhankelijke beoordelingen

Een goede reputatie is 's werelds
beste vorm van reclame!