Makelaar, vastgoedadviseur, makelaarskantoor, vastgoedmakelaardij

Uitleg

24 Beoordelingen op ProvenExpert.com

4,74 van 5
Aanbeveling
Mevrouw Dallmann was altijd beschikbaar, zelfs op zondag!
Ik voelde me altijd goed geïnformeerd!
Nogmaals graag!
04.03.2024Anoniem
4,20 van 5
Goed
Aanbeveling
We voelden ons erg goed verzorgd.
Als verbetering zou ik intensievere communicatie willen zien en een beetje meer gedrevenheid, of de rol van verzorger en ideeënleverancier.
19.12.2023Maik Jöger
Aanbeveling
We hadden vanaf het begin het gevoel dat we in zeer goede handen waren bij mevrouw Dallmann. Ze heeft de verkoop van ons huis op een vriendelijke, competente en uiterst betrouwbare manier geregeld. Een allround zorgeloos pakket, zogezegd, gewoon geweldig :-). Hartelijk dank!
21.09.2023Anoniem
Aanbeveling
We voelden ons zeer goed verzorgd door Tom Gooß, want hij heeft de verkoop van onze woning professioneel en zeer menselijk afgehandeld. Hij ondersteunde ons altijd heel sympathiek in de coördinatie met de verschillende betrokken partijen of nam de coördinatie over en speelde flexibel in op onze wensen qua tijd. Zowel de waardebepaling van onze woning als het proces en de vervolgstappen waren voor ons transparant.
23.05.2023Anoniem
1,00 van 5
Slecht
Bei der Bewertung des Immobilienpreises wurden keine spezifischen Daten berücksichtigt. Der Immobilienpreis wurde nur aus dem Bauchgefühl heraus nach einer Besichtigung mit höchsten 400000€
angegeben.. Diesen Preis hatte eine andere Unternehmung bereits vor 7 Jahren ermittelt. Die Preissteigerung in dieser Zeit lässt den Preis auf über 500000€ ansteigen, was realistisch erscheint.
31.03.2023Anoniem
Aanbeveling
Responsieve, professionele marktbeoordeling. Heeft veel geholpen in mijn geval. Hartelijk dank voor de samenwerking.
22.02.2023Alex
Aardig, volhardend, professioneel, onopvallend
16.02.2023Anoniem
Aanbeveling
Altijd benaderbaar. Erg vriendelijk en open voor al je vragen.

MfG

Frank en Sabine Klask
06.12.2022Anoniem
4,60 van 5
Aanbeveling
Het gesprek met de heer Gooss was van zeer hoge kwaliteit en ondersteunend en doelgericht, we zullen de heer Gooss zonder voorbehoud aanbevelen.
05.12.2022Anoniem
4,74 van 5
Aanbeveling
We waren erg blij met de persoonlijke ondersteuning van mevrouw Sandy Dallmann . Ze is competent , behulpzaam en begrijpt de zorgen en problemen aan onze kant . We werkten samen als " One Team" !
Hartelijk dank voor deze coöperatieve samenwerking!
01.12.2022Andreas Westa
Aanbeveling
Perfecte afhandeling vanaf de eerste dag.
Alles was zeer professioneel.
Veel dank aan adviseur Tom Gooß en het Von Poll team.
30.11.2022Anoniem
4,80 van 5
Aanbeveling
De medewerkers van von Poll namen veel tijd om mijn vrijstaande woning niet alleen op zijn technische waarde te beoordelen, maar ook om de specifieke locatie in de beoordeling mee te nemen.
De uiteindelijke presentatie was van hoge kwaliteit en zeer nuttig voor mijn beslissing. Von Poll is een bedrijf dat het aanbevelen waard is.
05.10.2022Anoniem
Aanbeveling
Toen wij ons huis in Buxtehude verkochten, heeft de heer Tom Gooß ons zeer goed verzorgd, deels in samenwerking met mevrouw Sandy Dallmann van Von Poll Immobilien. Alles verliep naar onze volle tevredenheid: taxatie van de woning, exposé, presentatie van geïnteresseerde partijen en tot slot assistentie bij het koopcontract en de overdracht van de woning. Beiden zijn zeer competent, altijd bereidwillig en de heer Gooß was altijd beschikbaar - gewoon serieus en professioneel. De heer Gooß reageerde op onze wensen, adviseerde ons en uiteindelijk vonden we de ideale koper naar onze mening, zodat iedereen tevreden is met het verkoop- en aankoopproces. Wij kunnen Von Poll Immobilien van harte aanbevelen, in het bijzonder de heer Gooß en mevrouw Dallmann.
Helga en Dr Sigurd Spieckermann
08.07.2022Helga und Dr. Sigurd Spieckermann
Aanbeveling
De makelaar is uiterst vriendelijk en competent! Het was echt leuk!
Hartelijk dank daarvoor.
09.06.2022Volker Mühlhoff
4,59 van 5
Aanbeveling
We waren erg tevreden over de service van de heer Gooß. Hij nam veel tijd zodat we de woning in detail konden bekijken. Hij was tijdens het hele proces gemakkelijk te bereiken. De ondersteuning gaf ons het gevoel dat hij precies hetzelfde was als onze makelaar, ook al was hij ingeschakeld door de verkoper. Mijn vriendin voelde zich ook zeer gewaardeerd, ook al was ze alleen als derde partij bij de aankoop betrokken.
24.05.2022Johannes
Aanbeveling
We voelden ons zeer goed geadviseerd. Alles was perfect van begin tot eind. Het makelaarsteam van Von Poll Buxtehude kan zonder voorbehoud worden aanbevolen! Hartelijk dank voor alles.
09.03.2022Anoniem
Aanbeveling
De beste en meest gerenommeerde makelaar in de omgeving. Alles is perfect!
03.03.2022Anoniem

16.04.2024
Een beoordeling indienen
Neem contact op

Uw bericht aan VON POLL IMMOBILIEN Buxtehude

Vul het rood gemarkeerde veld in.
Vul het rood gemarkeerde veld in.
Ongeldig e-mailadres
* verplichte velden
Ongeldige tekens. Alleen cijfers en spaties zijn mogelijk.

Ik accepteer het privacybeleid van .

Alle beoordelingen en ervaringen over VON POLL IMMOBILIEN Buxtehude zijn de subjectieve meningen van degenen die ze schrijven en indienen.  |  De eigenaar van het profiel is verantwoordelijk voor de inhoud van deze pagina  |   Profiel actief sinds 16.08.2021  |  Laatst bijgewerkt: 16.05.2024   |  Verslag profiel

Meer transparantie en veiligheid bij het zoeken naar competente professionals

Authentieke meningen van klanten
Effectieve feedback van klanten
Onafhankelijke beoordelingen

Een goede reputatie is 's werelds
beste vorm van reclame!