Makelaar, vastgoedadviseur, makelaarskantoor, vastgoedmakelaardij

4,94 van 5

43 Beoordelingen op ProvenExpert.com

4,95 van 5
Aanbeveling
De heer Benjak is een absolute professional die de vastgoedmarkt in de regio Euskirchen/Schleiden heel goed kent en weet hoe een huis op de markt moet worden gebracht. Altijd professioneel, altijd beschikbaar, altijd vriendelijk en zeer hardwerkend. We zijn 100% tevreden dat we de heer Benjak hebben gemandateerd.
18.02.2024Anoniem
Aanbeveling
All-round ondersteuning, dat was het belangrijkste voor mij. Ik hoefde me geen zorgen te maken over de juiste procedures, documenten, afspraken, enz. Zeer, zeer professioneel, elke cent waard.
31.01.2024Anoniem
4,80 van 5
Aanbeveling
Snelle reactie op mijn vraag, snel bezoek bij mij thuis met vriendelijk, competent advies. Uitgebreide uitleg en beoordeling.
Ik voel me goed geadviseerd en in goede handen. Mijn verwachtingen werden naar volle tevredenheid ingelost.
11.12.2023Ulrike Tuncay
Zeer bekwaam en betrouwbaar
09.12.2023Anoniem
Aanbeveling
Alles verliep perfect en afspraken werden betrouwbaar nagekomen.
05.12.2023Heinz-Jürgen
Aanbeveling
De heer Benjak heeft een open en spontane manier van doen. Vanaf het eerste gesprek voelden we dat we in goede handen waren, zodat er een goede vertrouwensbasis ontstond.
Hij legt dingen duidelijk uit. Door zijn ervaring uit zijn eerste professionele leven kan hij veel dingen duidelijker uitleggen. Hij is flexibel, altijd aanspreekbaar, pakt dingen zelf direct aan, speelt met open kaart.
03.12.2023Nelles
Aanbeveling
We hebben Benjak leren kennen als een zeer open en vriendelijke adviseur die zich volledig voor ons inzette zodat we ons droomhuis konden kopen. Hij was altijd goed bereikbaar en nam direct contact met ons op.
Hij gaf ons vaak nuttige tips en speelde in op onze wensen.
We zouden altijd weer met hem samenwerken.
01.12.2023Steffen
4,96 van 5
Aanbeveling
De heer Benjak zorgt niet alleen professioneel voor de verkoop, maar is ook een ongecompliceerde hulp bij een leegstaande woning. Hij biedt ook pragmatische ondersteuning op korte termijn in het huis na bezichtigingen, bijvoorbeeld door het huis winterklaar te maken.
29.11.2023Anoniem
Aanbeveling
De inspectie werd eerlijk en open uitgevoerd. Niets werd verdoezeld, de problemen werden openlijk aangepakt en eventuele schade werd ongevraagd aangegeven. Het was een zeer aangename bezichtiging op ooghoogte zonder de indruk van het forceren van de aankoop op welke manier dan ook. Naar aanleiding van deze afspraak zou ik de heer Benjak aanbevelen in mijn omgeving.
19.09.2023Anoniem
Aanbeveling
Ik was erg blij met de bezichtigingsafspraak. Ik kreeg heel vriendelijk en (heel belangrijk!) eerlijk advies en ze namen de tijd voor me. Helaas was de prijs niet goed voor ons. Misschien komt er nog een interessante aanbieding. Ik kom graag nog eens terug!
19.09.2023B. Schmidt
Aanbeveling
We zijn zeer tevreden over VON POLL IMMOBILIEN en willen het hele team bedanken voor het zeer professionele en vriendelijke advies ter plaatse en aan de telefoon of per e-mail. We zullen VON POLL IMMOBILIEN zeker aanbevelen bij anderen!
19.09.2023Anoniem
Aanbeveling
Het persoonlijke contact en de bezichtigingsafspraak waren uitstekend, uiteindelijk paste de woning niet, maar de "all around" was echt geweldig!
11.09.2023Anoniem
Aanbeveling
De heer Benjak overtuigde ons met zijn goede voorbereiding tijdens een bezichtigingsafspraak. Hij was in staat om een uitstekende hoeveelheid details over de woning te delen, wat ons een goed gevoel gaf om voor de woning te kiezen. Om redenen waarvoor de heer Benjak niet verantwoordelijk was, ging de aankoop niet door.
10.09.2023Anoniem
Geachte heer Benjak en heer Nelles ,

Ik wil graag van deze gelegenheid gebruik maken om u te bedanken voor de uitstekende en vertrouwensvolle samenwerking.
Vanaf de eerste ontmoeting had ik het gevoel dat ik de juiste beslissing had genomen voor de verkoop van mijn huis, en jullie hebben me deskundig, professioneel en betrouwbaar door het proces geloodst.
Veel dank aan het hele team, dat ik te allen tijde zou aanbevelen vanwege hun zeer aangename menselijke karakter.

Vriendelijke groeten
Monika D.
05.09.2023Anoniem
Aanbeveling
Onze bezichtiging was erg prettig, de makelaar was vriendelijk en open-minded en we vonden hem erg aardig.
25.08.2023Claudia Klengel
Aanbeveling
We werden geadviseerd door de heer Nelles en waren erg onder de indruk van zijn uiterst professionele voorbereiding en onderzoek naar het aangeboden pand. Hij kende alle details over de staat en de structuur van het gebouw, maar wees ons ook op gebreken die niet voor de hand lagen en op de noodzaak van verdere verduidelijking. Al met al hadden we het gevoel dat we goed en betrouwbaar advies kregen. Ook al zagen we om andere redenen af van de woning, we blijven zoeken en hopen op de steun van Poll Immobilien.
17.05.2023Anoniem
4,80 van 5
Aanbeveling
Mr Nelles en zijn collega's zijn vriendelijk, persoonlijk en altijd beschikbaar.
14.05.2023Anoniem
Aanbeveling
Ik was zeer tevreden over de verkoop van mijn huis door Von Poll Immobilien. De voorbereiding en de verkoop werden zeer professioneel uitgevoerd. Ik had het gevoel dat ik in zeer goede handen was bij de heer Benjak en de heer Nelles. Ik zou te allen tijde weer contact met hen opnemen.

Hartelijk dank.
13.05.2023Anoniem
Aanbeveling
Heel fijn advies en ondersteuning van Mr Nelles.

De bezichtiging was erg leuk.
03.04.2023Anoniem
Aanbeveling
De heer Nelles heeft ons zeer professioneel en deskundig geholpen bij het verhuren van onze flat en stond altijd voor ons klaar.
Vanaf de eerste ontmoeting tot de uiteindelijke huurovereenkomst hadden we het gevoel dat we in zeer goede handen waren.
We waarderen vooral de vriendelijke en respectvolle benadering. We zouden altijd weer gebruik maken van VON POLL Immobilien.
13.02.2023Anoniem

13.11.2023
Een beoordeling indienen
Neem contact op

Uw bericht aan VON POLL IMMOBILIEN Euskirchen

Vul het rood gemarkeerde veld in.
Vul het rood gemarkeerde veld in.
Ongeldig e-mailadres
* verplichte velden
Ongeldige tekens. Alleen cijfers en spaties zijn mogelijk.

Ik accepteer het privacybeleid van .

Alle beoordelingen en ervaringen over VON POLL IMMOBILIEN Euskirchen zijn de subjectieve meningen van degenen die ze schrijven en indienen.  |  De eigenaar van het profiel is verantwoordelijk voor de inhoud van deze pagina  |   Profiel actief sinds 16.08.2021  |  Laatst bijgewerkt: 23.04.2024   |  Verslag profiel

Meer transparantie en veiligheid bij het zoeken naar competente professionals

Authentieke meningen van klanten
Effectieve feedback van klanten
Onafhankelijke beoordelingen

Een goede reputatie is 's werelds
beste vorm van reclame!