Makelaar, vastgoedadviseur, makelaarskantoor, vastgoedmakelaardij

Flexibiliteit

24 Beoordelingen op ProvenExpert.com

4,64 van 5
Aanbeveling
We hebben de flat van mijn oma verkocht via het makelaarskantoor Von-Poll Immobilien Freiburg en waren in alle opzichten zeer tevreden.
Het hele team is uiterst vriendelijk, behulpzaam en competent.
We zouden hier zo weer een huis verkopen.
22.01.2024Anoniem
Aanbeveling
Super geholpen met de verkoop van onze stadsvilla
10.01.2024Anoniem
Aanbeveling
Ik was zeer tevreden met de vriendelijke en klantgerichte service van VON POLL IMMOBILIEN Freiburg. Vooral uw efficiënte en snelle communicatie maakte de samenwerking zeer aangenaam en soepel. Ik zou graag in de toekomst weer gebruik maken van VON POLL IMMBOLIEN Freiburg en zou hen ook aan anderen aanbevelen.
04.12.2023Merve Göcer
4,47 van 5
Goed
Aanbeveling
de persoonlijke, hartelijke en professionele ondersteuning.
28.11.2023RALUCA-MARIA SEMBRITZKI
Aanbeveling
Super competent en behulpzaam. Erg aardige medewerkers die echt rekening met je houden. Ik heb tijdens mijn zoektocht een paar makelaars leren kennen en ik moet zeggen dat VonPoll in Freiburg veruit de beste was. Dit leidde uiteindelijk tot succes en de aankoop van een geweldige flat. Ik kan ze zonder voorbehoud aanbevelen!
25.11.2023Manuel Kreitmeier
Aanbeveling
Von Poll Freiburg maakte de verkoop van mijn woning tot een moeiteloos succes. Hun professionele team onderhandelde vakkundig en bereikte een geweldige prijs. De duidelijke communicatie en vlotte afhandeling waren indrukwekkend. Ik kan hen ten zeerste aanbevelen als vastgoedpartner.
05.09.2023Anoniem
Vriendelijk, bekwaam en betrouwbaar
22.08.2023Isolde Fagioli
Aanbeveling
Ik voelde me meer dan op mijn gemak bij de makelaar, mevrouw Stylianidis. Ze organiseerde het hele proces van het eerste telefoontje tot de verkoop op een zeer professionele en zorgzame manier. In wat niet bepaald een gemakkelijke tijd was voor de marketing van onroerend goed, hield ze altijd het hoofd koel en probeerde ze samen met haar team altijd de beste oplossing voor alle partijen te vinden. Hartelijk dank hiervoor!
13.06.2023Anoniem
1,00 van 5
Slecht
Ich hatte im März 2023 eine Immobilie besichtigt, die von Von Poll Immobilien vermarktet wurde.
Nach dem ich ein Preisangebot abgegeben hatte, wurde ich einige Wochen später von der Maklerin angerufen mit der Info, dass die Eigentümerin mit dem Verkaufspreis einverstanden wäre.
Aber der Verkauf müsse nun schnell gehen!
Dann wurde extremer Druck auf mich als Erstkäuferin einer Immobilie ausgeübt.
Ich sollte tags darauf die Finanzierung im Detail klären, so dass man den Notartermin bereits festlegen könne.
Der Notartermin wurde dann tatsächlich auf 1.5 Wochen später fixiert. Ich hatte bis dato zwar eine Finanzierungsbestätigung, jedoch noch keine ausgearbeitete Finanzierung, die ja gerade jetzt bei den höheren Zinsen extrem wichtig ist. Ein Kaufvertragsentwurf lag auch noch nicht vor.
Unter Hochdruck habe ich dann die Finanzierung und Kreditausarbeitung mit dem Finanzvermittler und der Bank durchgeführt. Die Kreditunterlagen waren dann zwei vor dem Notartermin da.
Der Kaufvertragsentwurf wurde mir auf Rückfrage dann doch vier Tage vor dem Notartermin zugemailt.
Einen Tag vor dem Notartermin bekam ich dann den Anruf der Maklerin, dass man nun einen weiteren Interessenten hätte, der bereit wäre € 10.000,- mehr für die Immobilie zu bezahlen und der zufällig auch noch Zeit hätte meinen Notartermin wahrzunehmen!!!
Wie ich spät nachts feststellen durfte, war die Immobilie nie für mich reserviert!! Im Gegenteil: Die Immobilie wurde weiter auf ImmoScout beworben mit dem ausgehandelten Kaufpreis zzgl. € 9.000,-!!!!
Man wollte also wohl schauen, ob man nicht doch noch etwas mehr Geld aus dem Markt herauspressen kann, obwohl man einen sicheren Käufer hatte!!!!

=> Total unseriöses und unehrliches Geschäftsgebaren!
27.04.2023Kerstin Graw
1,00 van 5
Slecht
Aanbeveling
Absolut unseriös! Nicht zu empfehlen!

Erst wurde extremer Zeitdruck aufgebaut, um einen Notartermin festzulegen. Der Notartermin wurde dann fixiert, obwohl die Finanzierung von mir als Kundin noch nicht 100% stand.
Als Kundin stand ich nun unter erheblichem Zeitdruck, um die Finanzierung rechtzeitig zu regeln.

Der Kaufvertragsentwurf wurde mir erst aufgrund Rückfragen, ein paar Tage vor dem Notartermin zugesandt. Die Rückfragen habe ich dann eigenständig mit dem Notar geklärt.

Einen Tag! vor dem Notartermin bekam ich den Anruf, dass sich ein weiterer Kunde gemeldet hätte, der mehr bezahlen würde und zufällig Zeit hätte, den vereinbarten Notartermin wahrzunehmen!!!

Wie ich dann herausfand, war die Immobilie auf Immoscout weiterhin online gestellt mit einem Kaufpreis um € 9.000,- höher als meine Kaufpreiszusage.!!!!

Aus meiner Sicht ein absolut unseriöses Verhalten!
Darum Finger weg von diesem Makler!
20.04.2023Kerstin Claudia Graw
Aanbeveling
Omdat we regelmatig op zoek zijn naar een nieuw bedrijfspand voor ons bedrijf, heb ik telefonisch contact opgenomen met Von Poll Freiburg. Het was een zeer prettig en competent contact en ik kijk ernaar uit om met hen samen te werken.
02.09.2022Anoniem
Aanbeveling
Vanaf het eerste contact hadden we het gevoel dat we in goede handen waren. von Poll Imobilien maakte indruk op ons met hun goede persoonlijke advies en expertise en stonden altijd voor ons klaar.
02.09.2022FR
Aanbeveling
Deskundig en beleefd advies, ook met betrekking tot kritische punten, zeer aan te bevelen voor mijn persoonlijke zorgen (taxatie en verkoop)
12.04.2022Anoniem
Aanbeveling
Ik kwam vandaag toevallig langs de winkel in de Erwinstraße. Het aantrekkelijke ontwerp van de winkel maakte dat ik naar binnen wilde. De twee winkelmanagers waren erg vriendelijk en beleefd. Ze behandelden mijn vraag met veel vakkennis en deskundigheid. Ik zal met veel plezier mijn huis hier verkopen en heb nu al het gevoel dat ik in zeer goede handen ben. Ga zo door!
04.03.2022Anoniem

27.04.2024
Een beoordeling indienen
Neem contact op

Uw bericht aan VON POLL IMMOBILIEN Freiburg

Vul het rood gemarkeerde veld in.
Vul het rood gemarkeerde veld in.
Ongeldig e-mailadres
* verplichte velden
Ongeldige tekens. Alleen cijfers en spaties zijn mogelijk.

Ik accepteer het privacybeleid van .

Alle beoordelingen en ervaringen over VON POLL IMMOBILIEN Freiburg zijn de subjectieve meningen van degenen die ze schrijven en indienen.  |  De eigenaar van het profiel is verantwoordelijk voor de inhoud van deze pagina  |   Profiel actief sinds 16.08.2021  |  Laatst bijgewerkt: 27.04.2024   |  Verslag profiel

Meer transparantie en veiligheid bij het zoeken naar competente professionals

Authentieke meningen van klanten
Effectieve feedback van klanten
Onafhankelijke beoordelingen

Een goede reputatie is 's werelds
beste vorm van reclame!