VON POLL IMMOBILIEN Hochtaunus

Verkoop onroerend goed, taxatie onroerend goed, verhuur onroerend goed, rendement

Contactgegevens
Vertrouwen is de basis voor een succesvolle vastgoedmakelaardij. Bij VON POLL IMMOBILIEN hebben eerlijk advies en ondersteuning op maat voor zowel klanten als eigenaren de hoogste prioriteit.

Als klant kunt u altijd rekenen op een deskundige...

Contactgegevens

Onafhankelijkheid

21 Beoordelingen op ProvenExpert.com

4,95 van 5
Aanbeveling
Vanaf het eerste contact tot het overleg en de succesvolle verkoop was het hele proces soepel, betrouwbaar, professioneel en altijd aangenaam. We hebben voor VON POLL gekozen vanwege het goede gevoel dat we hadden bij mevrouw Öhl, die ook aanwezig was bij het eerste gesprek en de weg vrijmaakte. We willen in het bijzonder de buitengewone prestaties van de heer Scheid benadrukken, die ons gedurende het hele proces tot aan de verkoop en daarna heeft begeleid. De heer Scheid had altijd een open oor, hield ons altijd op de hoogte, is betrouwbaar en doet zijn werk met veel passie en toewijding. We hebben veel plezier met hem gehad en hij is een aanwinst voor de Usingen-site. Zo hoort een samenwerking te werken! We kijken uit naar het volgende project met VON POLL.
15.04.2024Daniel B.
Aanbeveling
Het was nu mijn 3de interactie met Von Poll Hochtaunus en ik ben opnieuw opgetogen!
Van de eerlijke taxatie van de woning en het transparante advies over de marketing tot de zeer vriendelijke en professionele medewerkers, ik ben er opnieuw van overtuigd dat ik de "juiste" makelaar heb aangesteld.
Elke keer weer, maar ik hoop dat het me deze keer iets langer in mijn nieuwe huis zal houden.
08.03.2024Anne Dr. S.
Aanbeveling
We zijn zeer tevreden met de verkoop van ons huis door von Poll Immobilien Hochtaunus. Deskundig advies, altijd behulpzaam en ons huis was binnen een paar maanden verkocht. We kunnen het team van Hochtaunus alleen maar van harte aanbevelen aan iedereen. Nogmaals hartelijk dank!
04.12.2023B.
Aanbeveling
Acht jaar geleden begeleidde mevrouw Öhl ons gezin bij de zoektocht naar ons "Traunhaus". Ze heeft ons altijd competent en zeer hartelijk begeleid.
Het was voor ons meteen duidelijk dat we de verkoop van ons huis aan haar zouden toevertrouwen. Van de taxatie tot het notariële contract, alle contacten waren bindend, ongecompliceerd, professioneel en ongelooflijk snel.
We hadden het gevoel dat we in zeer goede handen waren en werden overal als gelijken behandeld.
Bedankt voor deze steun!
Onvoorwaardelijke aanbeveling!
15.11.2023Anonym W.
Aanbeveling
Ik was vooral onder de indruk van mevrouw Fröhlich-Rennart. Ze was professioneel, kende het pand goed en was uitstekend met de kijkers. Ze had altijd contact met ons en is vriendelijk en behulpzaam. Een echte aanrader.
25.09.2023Patricia L.
Aanbeveling
We hebben zelf contact opgenomen met Von Poll Immobilien op basis van positieve aanbevelingen van vrienden en kennissen. Vanaf het eerste gesprek kregen we uitgebreid advies, wat het voor ons gemakkelijk maakte om voor Von Poll Immobilien te kiezen. Allereerst werden alle details van onze woning vastgelegd en werd er een taxatie uitgevoerd. De expositie werd vervolgens afgerond in verschillende afspraken met een professionele fotograaf en 3D-videograaf. Tijdens de hele voorbereidingsperiode kregen we uitgebreide ondersteuning in alle aspecten en konden we altijd bij iemand terecht als we vragen hadden. Na deze grondige voorbereiding werd ons huis online aangeboden.
Met het grote klantenbestand van Von Poll Immobilien werden binnen korte tijd geschikte kopers gevonden. Nogmaals hartelijk dank aan het hele VPI-team voor hun werk op de achtergrond - en in het bijzonder aan mevrouw Fritz.
en in het bijzonder veel dank aan mevrouw Fröhlich-Rehnert voor haar geweldige en geduldige ondersteuning tijdens het hele verkoopproces.
Wij zijn zeer tevreden en zullen Von Poll Immobilien te allen tijde aanbevelen!
Met vriendelijke groeten uit Usingen-Eschbach
27.08.2023O.
Aanbeveling
Altijd vriendelijke en professionele, competente ondersteuning tijdens het hele verkoopproces - van de eerste taxatie tot het notariële contract.
24.03.2023Jürgen H.
Aanbeveling
De ondersteuning door mevrouw Fröhlich-Rehnert was uitstekend. Deskundig, betrouwbaar, vriendelijk en snel. Hartelijk dank.
14.11.2022Olaf R.
Aanbeveling
Bij de verkoop van ons huis hebben mevrouw Öhl en mevrouw Fröhlich-Rehnert zich vanaf het eerste contact tot aan het sluiten van het contract absoluut professioneel opgesteld. Het hele proces was perfect en vooral altijd super aardig! Nogmaals hartelijk dank. We kunnen jullie alleen maar aanbevelen!
05.04.2022Anoniem
Aanbeveling
Vanaf het allereerste begin was het contact met mevrouw Öhl absoluut eerlijk en winstgevend. Niet alleen bij de aankoop van ons huis, maar ook bij de verkoop van ons condominium bood ze ons uitgebreide en toekomstgerichte ondersteuning, van de taxatie (ver boven onze geschatte prijs) tot de notarisafspraak en de overdracht van de flat! De verkoop van onze woning nam slechts enkele weken in beslag. Ook de communicatie met de backoffice verliep soepel. Ik kan mevrouw Öhl en haar team bij elke klant aanbevelen en wil haar bedanken voor de uitstekende samenwerking!
05.04.2022Anoniem
Aanbeveling
We zijn erg blij dat we de beslissing hebben genomen om de verkoop van ons eigendom toe te vertrouwen aan de heer Beuth en het Poll-team van makelaars. Met de vereiste om alle transacties in korte tijd af te ronden zonder de tevredenheid van de koper en ons in gevaar te brengen, werden de verwachtingen wat betreft de gestelde normen ingelost. Zowel de heer Beuth, die altijd beschikbaar en aanwezig was, als het hele team, dat direct of op de achtergrond werkte, hebben ons niet teleurgesteld in onze beslissing en alles zeer goed gedaan.
A en S K.
03.09.2021Anoniem
Aanbeveling
Met de inzet van het team.
20.09.2020Elisabeth W.
Aanbeveling
We hebben met het bedrijf von Poll samengewerkt bij de verkoop van ons huis. Vanaf het begin verliep alles soepel en konden we ervaren wat een goede makelaarsdienst inhoudt. Zelfs de inspectie met mevrouw Öhl en mevrouw Fröhlich-Rehnert was zeer gedetailleerd en we merkten al snel dat ze allebei vastgoedprofessionals zijn. Ze keken ook heel zorgvuldig naar alle documenten en merkten meteen een inconsistentie op waarover niemand ons had verteld toen we het huis een paar jaar geleden kochten en die we zelf niet kenden. Dit had echter mis kunnen gaan voor ons bij de doorverkoop en we zijn daarom nog steeds erg dankbaar dat de twee dames zo attent waren. De bezichtigingen waren zeer gestructureerd en niets werd aan het toeval overgelaten. Het was erg aardig van ze om zo rekening te houden met onze jonge kinderen en bezichtigingen waar mogelijk in hun afwezigheid te organiseren. De kopers van ons huis zijn erg aardig en daarom was het voor ons gemakkelijk om het bod te accepteren. De overdracht laat nog op zich wachten, maar ook hier heeft Poll ons hun steun beloofd.
Het is misschien ook het vermelden waard dat we ook gesteund werden in de zoektocht naar onze nieuwe woning. Hoewel we een flat vonden via een ander bedrijf, werkte het netwerk van von Poll zeer goed. Het beste voor het vriendelijke team!
20.09.2020H.
Aanbeveling
Zeer goed en gedetailleerd advies. Ik wil VON POLL IMMOBILIEN in Hochtaunuskreis bedanken voor de goede samenwerking.
25.06.2020Hr. M.
4,71 van 5
Aanbeveling
+ Weinig bezichtigingen en alleen met pre-gekwalificeerde klanten
+ snelle verkoop van mijn huis tegen een TOP prijs!
+ zeer goede bereikbaarheid
+ doorlopende feedback
+ leuke professionele en zonder uitzondering serieuze medewerkers
+ zeer nauwe samenwerking met de andere von Poll kantoren - zo kregen we een geweldige flat in de Vordertaunus!
26.05.2020Frau M.
Aanbeveling
Ik had de kans om gedurende een langere periode zaken te doen met mevrouw Öhl en kon zo een dieper inzicht krijgen in de business. Helaas heeft het onroerendgoedgilde een nogal slechte reputatie - mevrouw Öhl probeert dit met een toegewijd team te bestrijden en heeft mijn aanvankelijk zeer bevooroordeelde beeld volledig veranderd door haar uitstekende werk, haar zeer uitgebreide expertise en haar ongelooflijk empathische manier.
25.05.2020Hr. S.
Aanbeveling
Het von Poll team in Usingen wordt gekenmerkt door competentie, vriendelijkheid en professionaliteit. Daarom een absolute aanrader!
18.05.2020Isabel Z.
Aanbeveling
Zeer positieve ervaring met het von Poll Team Hochtaunuskreis. Vriendelijk team met altijd vrolijke en behulpzame receptionisten, zeer bekwame makelaars met veel expertise. Welke vragen we ook hadden over de locatie, bijv. waar onze dochter kon gaan paardrijden of waar we goede biologische voedingswinkels konden vinden, alles werd beantwoord en we kregen ook geweldige aanbevelingen voor vakmensen, waarbij we al een voet tussen de deur hadden door onze makelaar te noemen. Ze waren echt goud waard!
14.05.2020N.

25.04.2024
Een beoordeling indienen
Neem contact op

Uw bericht aan VON POLL IMMOBILIEN Hochtaunus

Vul het rood gemarkeerde veld in.
Vul het rood gemarkeerde veld in.
Ongeldig e-mailadres
* verplichte velden
Ongeldige tekens. Alleen cijfers en spaties zijn mogelijk.

Ik accepteer het privacybeleid van .

Alle beoordelingen en ervaringen over VON POLL IMMOBILIEN Hochtaunus zijn de subjectieve meningen van degenen die ze schrijven en indienen.  |  De eigenaar van het profiel is verantwoordelijk voor de inhoud van deze pagina  |   Profiel actief sinds 27.04.2020  |  Laatst bijgewerkt: 29.04.2024   |  Verslag profiel

Meer transparantie en veiligheid bij het zoeken naar competente professionals

Authentieke meningen van klanten
Effectieve feedback van klanten
Onafhankelijke beoordelingen

Een goede reputatie is 's werelds
beste vorm van reclame!