Makelaar, vastgoedadviseur, makelaarskantoor, vastgoedmakelaardij

4,89 van 5

44 Beoordelingen op ProvenExpert.com

4,90 van 5
Aanbeveling
De heer Bender verkocht ons familiehuis in een zeer korte tijd met expertise en een grote betrokkenheid. We waren erg onder de indruk van zijn manieren, zijn open communicatie en zijn professionele ondersteuning. De professionele fotoserie en reclamemaatregelen leidden zeer snel tot een positief resultaat.
Von Poll Immobilien Siegen is absoluut een aanrader!
VON POLL IMMOBILIEN Siegen
22.12.2023B. S. und A. G.
Aanbeveling
Van het begin tot het einde, gewoon uitstekend advies en perfect contact in elk opzicht! Onze contactpersoon, de heer Bender, was altijd beschikbaar wanneer we contact zochten, hij hield ons altijd op de hoogte en hield ons op de hoogte. De flexibiliteit op het gebied van afspraken moet worden benadrukt. De ontspannen, vriendelijke en ongecompliceerde manier maakte het voor ons veel gemakkelijker om een dergelijk project op ons te nemen, aangezien we helemaal niet bekend waren met dit soort dingen. We willen jullie hiervoor bedanken en ook voor het feit dat jullie ons ook na de notarisafspraak blijven ondersteunen.
Met vriendelijke groet,
Christina en Andreas Duck
15.12.2023Christina und Andreas
Aanbeveling
Zeer goede service en klantgerichtheid.
05.12.2023J. Kuck
4,92 van 5
Aanbeveling
De heer Günther heeft ons in elke fase van de verkoop van het huis vriendelijk en competent ondersteund.
Hij was altijd goedgehumeurd, altijd beschikbaar en vond snel het juiste antwoord op al onze vragen. Het verkoopproces was gestructureerd en positief voor alle betrokkenen.
22.10.2023Monika Weber
Aanbeveling
We zijn blij dat we voor VON POLL hebben gekozen. Mevrouw Schmidt was vanaf het begin tot aan de verkoop bij ons en heeft alles perfect gedaan, precies zoals je je kunt wensen. We willen het hele team van VON POLL bedanken en wensen jullie veel succes in de toekomst.
06.10.2023Anoniem
VON POLL IMMOBILIEN Siegen Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Siegen :
Oh das freut uns ungemein. Herzlichen Glückwunsch zum erfolgreichen Hausverkauf !!! Wir sehen uns ;-))
Aanbeveling
Von Poll Immobilien /Siegen absoluut een aanrader!!!
De heer Günther behandelde onze verkoop van onroerend goed zeer bekwaam
en professioneel.
We voelden ons zeer goed verzorgd.
De heer Günther is een deskundige, zeer aardige makelaar die altijd een open oor had voor alle vragen van beide kanten.
Voor ons is er geen betere persoon!!!
Nogmaals hartelijk dank voor de eersteklas afhandeling.

Judith en Markus
25.09.2023Judith Sturmheit
Aanbeveling
Super team en een van de beste bezichtigingen die we hebben gehad. Het advies en de hele ondersteuning van mevrouw Anja Schmidt is absoluut professioneel en tegelijkertijd heel vriendelijk, wat extra lof verdient. Gewoon top👍
Hartelijk dank

Met vriendelijke groeten
Flamur.K
12.09.2023Anoniem
VON POLL IMMOBILIEN Siegen Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Siegen :
Vielen Dank für die Tolle Bewertung. Frau Schmidt freut sich seeeeeeeehhhrrr !!!
Aanbeveling
De heer Günther hecht bijzonder veel belang aan een goede persoonlijke relatie tussen hemzelf en alle partijen. Dit bevordert het vertrouwen en komt uiteindelijk ook het succes van de verkoop met bevredigende voorwaarden voor alle partijen ten goede.
06.08.2023Anoniem
Aanbeveling
Von Poll heeft een geweldig boegbeeld in Siegen in de persoon van Frank Günther.
Hij en zijn collega Anja Schmidt hebben ons zeer competent, betrouwbaar en zeer vriendelijk geholpen toen we ons huis kochten, en de heer Günther was zeer goed voorbereid als het ging om technische bouwkwesties en had al deskundige adviezen ingewonnen bij gespecialiseerde bedrijven. Zelfs nadat het notariële contract was ondertekend, bleef de heer Günther een zeer goede partner voor de transactie.
28.07.2023Werner Trosch
Aanbeveling
Zeer competent en vriendelijk advies. Goede beschikbaarheid. Zeer behulpzaam bij alle vragen. In alle opzichten een aanrader.
12.06.2023Fischer
VON POLL IMMOBILIEN Siegen Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Siegen :
Vielen lieben Dank für die tolle Bewertung. Wir hätten sehr gerne Ihr schönes Haus verkauft.
Topteam, zeer competent.👍
27.05.2023Anoniem
Aanbeveling
Vertrouwensrelatie en vriendelijkheid moeten vooral positief worden benadrukt
09.05.2023Richter, Annett und Frank
VON POLL IMMOBILIEN Siegen Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Siegen :
Vielen Dank für die Bewertung. Wir geben das Lob zurück für eine gute Zusammenarbeit.
4,89 van 5
Aanbeveling
Bij de voorbereiding en planning waren de verklaringen realistisch en aangepast aan het onroerend goed.
Naast de uitstekende ondersteuning voor ons, de verkopers, zorgde von Poll Immobilien ook voor de financiering en de zorgen van de koper. Dit zorgde ervoor dat de verkoop zo soepel kon worden afgerond. Er was zelfs uitgebreide ondersteuning bij de taken gedurende het jaar. Veel kleine taken en ook de overdracht van het huis aan de koper werden tot mijn opluchting afgehandeld. Ik ervoer een all-round ondersteuning. Ik had nooit verwacht dat het beter zou zijn.
Altijd weer.
08.05.2023Frank Schmidt
4,40 van 5
Aanbeveling
Vriendelijk, competent en klantgericht advies. Oplossingsgerichte bemiddeling tussen koper en verkoper.
04.05.2023Alexander Schröder
Aanbeveling
Competent en ongecompliceerd. Zeer goede ondersteuning in marketing
20.01.2023Anoniem
4,40 van 5
Aanbeveling
Vriendelijke makelaars met goede ideeën voor een snelle verkoop. Realistische waarden zonder overdrijving. Helaas niet overal 5 sterren, omdat de markt niet meer bood.
13.01.2023Anoniem
Zeer bekwaam personeel.
01.09.2022Anoniem
Aanbeveling
Altijd beschikbaar als expert met hulp en advies.
30.08.2022Grundorat
Aanbeveling
Vakkundig, vriendelijk, aangenaam. Een echte aanrader.
Bedankt.
12.08.2022E. Annan
VON POLL IMMOBILIEN Siegen Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Siegen :
Vielen lieben Dank - Sie waren aber auch echt super nett und es freut mich, dass Sie dieses schöne Haus nun bald beziehen können ;-))))
Aanbeveling
Ik vond vooral de "korte officiële communicatiekanalen" prettig. Regelmatige updates over de huidige status via een bericht op mijn smartphone. De heer Günther was een zeer aangenaam contact.
11.08.2022Horst Marksteiner
VON POLL IMMOBILIEN Siegen Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Siegen :
Vielen Dank für die gute Zusammenarbeit - das Lob kann ich nur zurückgeben. Sie waren auch immer schnell erreichbar! Immer wieder gerne. Liebe Grüße
220 Recensies van

29.03.2024
Een beoordeling indienen
Neem contact op

Uw bericht aan VON POLL IMMOBILIEN Siegen

Vul het rood gemarkeerde veld in.
Vul het rood gemarkeerde veld in.
Ongeldig e-mailadres
* verplichte velden
Ongeldige tekens. Alleen cijfers en spaties zijn mogelijk.

Ik accepteer het privacybeleid van .

Alle beoordelingen en ervaringen over VON POLL IMMOBILIEN Siegen zijn de subjectieve meningen van degenen die ze schrijven en indienen.  |  De eigenaar van het profiel is verantwoordelijk voor de inhoud van deze pagina  |   Profiel actief sinds 16.08.2021  |  Laatst bijgewerkt: 01.05.2024   |  Verslag profiel

Meer transparantie en veiligheid bij het zoeken naar competente professionals

Authentieke meningen van klanten
Effectieve feedback van klanten
Onafhankelijke beoordelingen

Een goede reputatie is 's werelds
beste vorm van reclame!