Makelaar, vastgoedadviseur, makelaarskantoor, vastgoedmakelaardij

75 Beoordelingen op ProvenExpert.com

4,89 van 5
4,80 van 5
Aanbeveling
We werden van begin tot eind zeer goed geadviseerd en zijn erg blij met de woning die we hebben gevonden. Hartelijk dank aan de heer Meichsner!
12.04.2024Anoniem
Aanbeveling
De heer Meichsner heeft ons altijd goed geadviseerd, rekening gehouden met de belangen van beide partijen en "the extra mile" gegaan. Bij zo'n lange en complexe beslissing hadden we ons geen betere partner kunnen wensen.
11.04.2024Thorsten Orth
Sehr geehrter Herr Orth,

danke für Ihre Bewertung! Wir geben Ihre sehr positiven Worte gerne an Herrn Meichsner weiter.

Für die Zukunft wünschen wir Ihnen alles Gute.

Aanbeveling
We willen graag onze speciale dank uitspreken aan mevrouw Hilger, die ons professioneel advies, ondersteuning en hulp heeft geboden tijdens de aankoop van ons huis. Eventuele vragen werden altijd snel en vakkundig beantwoord in het belang van een goede transactie. De "bemiddeling" tussen verkoper en koper werd ook georganiseerd en op een serieuze manier afgehandeld. We willen niet vergeten om positief te vermelden dat Von Poll Immobilien een beslissende rol heeft gespeeld in onze aankoopbeslissing door het organiseren van de voorwaarden. Ook mevrouw Hilger heeft hier een zeer positieve bijdrage aan geleverd. Wij kunnen Von Poll Immobilien dan ook met een gerust hart aanbevelen. Hartelijk dank voor uw hulp.
04.04.2024Tino Baumbach
Sehr geehrter Herr Baumbach,

wir bedanken uns für Ihre positive Bewertung sowie Weiterempfehlung, auch im Namen von Frau Hilger.

Für die Zukunft wünschen wir Ihnen alles Gute und eine schöne Zeit in Ihrem Eigenheim.

4,60 van 5
Aanbeveling
We werden geholpen door de heer Enrico Ricci. Onze ervaring was aangenaam. Alle vragen werden snel, nauwkeurig en met ondersteunende documenten beantwoord. Het advies dat we kregen was zeer nuttig om het hele proces met nauwkeurige tijdschema's te plannen.
22.03.2024Anoniem
VON POLL IMMOBILIEN Wiesbaden Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Wiesbaden :
Thank you for your positive feedback. We are happy to pass this on to Mr Ricci. We wish you all the best for the future.

Your VON POLL Team in Wiesbaden
Aanbeveling
De manier waarop mevrouw Hilger zich gedraagt als makelaar is precies zoals je zou willen dat een makelaar zich gedraagt:
- zeer persoonlijk en altijd goed gehumeurd
- grote deskundigheid
- een goed instinct voor beide partijen
- Ze vertegenwoordigt de respectievelijke belangen met grote betrokkenheid
Hartelijk dank!
23.01.2024Walkenhorst
VON POLL IMMOBILIEN Wiesbaden Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Wiesbaden :
Wir bedanken uns für Ihre durchweg positive Bewertung und geben das Feedback gerne an Frau Hilger weiter.

Wir freuen uns, dass wir Ihnen bei der Vermittlung so gut helfen konnten und wünschen Ihnen für die Zukunft alles Gute!

Aanbeveling
Ik moet toegeven dat ik normaal gesproken nogal kritisch ben over makelaars, die helaas vaak veel geld vragen voor heel weinig geld. Maar Sinja Fechter verpulverde mijn vooroordelen. Vanaf het allereerste contact voor de aankoop van het huis straalde ze met een hoge mate van deskundigheid en pure klantgerichtheid. De bezichtigingen waren perfect georganiseerd, de sfeer was prettig en ontspannen, alle vragen over de woning werden beantwoord, openstaande punten werden meegenomen en snel opgevolgd. Ze communiceerde, ondersteunde en adviseerde ons proactief tijdens het hele aankoopproces, coördineerde bijvoorbeeld rechtstreeks met de financier en nam ons veel werk uit handen. Uiteindelijk was de deal rond. Alle noodzakelijke afspraken werden voor haar neus gecoördineerd, voorbereid en bijgewoond. Al met al was het een zeer positieve ervaring en zeer behulpzaam in de soms zeer ingewikkelde processen die komen kijken bij het kopen van een woning. Heel erg bedankt, mevrouw Fechter, we komen zeker bij u terug voor ons volgende huis! :)
04.01.2024Anoniem
VON POLL IMMOBILIEN Wiesbaden Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Wiesbaden :
Vielen Dank für Ihre sehr positive Bewertung. Es freut uns, dass Frau Fechter Sie in Ihrem Kaufprozess so gut unterstützen konnte. Gerne geben wir ihr dieses Feedback weiter.

Wir freuen uns in der Zukunft noch einmal von Ihnen zu hören und wünschen Ihnen alles Gute.

Aanbeveling
Het overleg vooraf was zeer prettig en deskundig, en ik voelde me altijd goed verzorgd en uitgebreid geïnformeerd tijdens het marketing- en verkoopproces. Ik denk niet dat ik uiteindelijk een hogere verkoopopbrengst heb gerealiseerd dan met mijn eigen marketing. Maar ik heb zeker veel tijd en moeite bespaard. Ik zou weer contact opnemen met von Poll als ik weer een appartement zou moeten verkopen.
22.12.2023Anoniem
VON POLL IMMOBILIEN Wiesbaden Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Wiesbaden :
Wir bedanken uns recht herzlich für Ihre Bewertung und freuen uns über Ihr positives Feedback!

Aanbeveling
Alles was geweldig, graag gedaan!
29.10.2023Anoniem
VON POLL IMMOBILIEN Wiesbaden Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Wiesbaden :
Wir bedanken uns recht herzlich für Ihre Bewertung!

4,93 van 5
Aanbeveling
Uitgebreid en zeer vriendelijk advies. Ondanks de ietwat moeilijke situatie op de vastgoedmarkt werd de woning met succes verkocht. Graag tot een volgende keer.
16.10.2023Achim Wüstner
Aanbeveling
Zeer goede ondersteuning gedurende de hele tijd, ik zou mijn flat altijd weer aan poll Immobilien toevertrouwen.
01.10.2023Anoniem
VON POLL IMMOBILIEN Wiesbaden Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Wiesbaden :
Wir bedanken uns für Ihre tolle Bewertung und freuen uns sehr, dass Sie sich in Sachen Immobilien jederzeit an uns wenden würden.

Aanbeveling
Zeer professioneel en uiterst vriendelijk.
30.09.2023Knut Schätzler & Susanne Blobner
Sehr geehrte Frau Blobner,
sehr geehrter Herr Schätzler,

wir bedanken uns recht herzlich für Ihr tolles Feedback und wünschen für die Zukunft alles Gute!

4,20 van 5
Aanbeveling
Attent, bekwaam en eenvoudig ...!
Verzorgd uiterlijk en vriendelijk 👍
27.09.2023Anoniem
VON POLL IMMOBILIEN Wiesbaden Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Wiesbaden :
Danke für Ihre Bewertung!

4,38 van 5
Aanbeveling
Mevrouw Sombeek gaf me deskundig, gedetailleerd en betrouwbaar advies en ondersteuning vanaf het eerste contact tot de afronding van de aankoop.
Mijn vragen werden steeds naar volle tevredenheid beantwoord.
Mevrouw Sombeek is een open en sympathiek persoon.
Als ik weer gebruik zou maken van de diensten van Von Poll Immobilien, zou ik contact opnemen met mevrouw Sombeek.
25.09.2023Aram Uz
Sehr geerhter Herr Uz,

vielen dank für Ihr positives Feedback.

Gerne geben wir diese Worte auch an Frau Sombeek weiter und freuen uns sehr, dass Sie sich bei ihr in guten Händen befunden haben.

Für die Zukunft wünschen wir Ihnen alles Gute.

Aanbeveling
Vanaf de bezichtiging tot de aankoop was de ondersteuning door de heer Ricci uitstekend. Von Poll Immobilien Wiesbaden en von Poll Immobilien Rheingau onderscheiden zich duidelijk van andere makelaars. Een echte aanrader.
10.09.2023Anoniem
Sehr geehrte Frau Habermann,

vielen Dank für Ihre lobenden Worte sowie Bewertung zum Service von Herrn Ricci.
Ihr Feedback werden wir sehr gerne an ihn weitergeben und freuen uns, dass Sie sich gut aufgehoben gefühlt haben!

Mit besten Grüßen

Aanbeveling
We willen mevrouw Hilger van von Poll Wiesbaden bedanken voor de goede samenwerking. Vanaf de waardebepaling van het onroerend goed en de aanbieding ervan tot het zoeken naar potentiële kopers en de daadwerkelijke verkoop, heeft mevrouw Hilger ons voorzien van weloverwogen advies en professionele ondersteuning. Dankzij haar jarenlange ervaring in de sector en hoge niveau van deskundigheid, waren we in staat om de richtprijs en een snelle verkoop te bereiken. We hadden het gevoel dat we bij mevrouw Hilger in zeer goede handen waren en kunnen haar dan ook zonder voorbehoud aanbevelen.
08.09.2023Anoniem
VON POLL IMMOBILIEN Wiesbaden Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Wiesbaden :
Wir freuen uns sehr über Ihre tolle Bewertung sowie die die lieben Worte für unsere Kollegin.
Ihr gezieltes Feedback geben wir gerne so an Frau Hilger weiter.

Für die Zukunft wünschen wir Ihnen alles Gute und bedanken uns für die Zusammenarbeit.

Aanbeveling
Het verkoopproces met de heer Meichsner was van begin tot eind een plezier. Niet alleen is hij ongelooflijk deskundig en zeer persoonlijk, maar zijn authenticiteit en betrouwbaarheid aan de ene kant en zijn buitengewone inzet en constante toewijding aan de andere kant verdienen een speciale vermelding. We konden hem altijd bereiken en hij was zelfs bereid om taken op zich te nemen die eigenlijk niet tot zijn takenpakket behoorden (renovatiecoördinatie) vanwege onze bijzonder complexe omstandigheden. Hartelijk dank voor deze professionele, persoonlijke en, last but not least, zeker winstgevende ondersteuning! Een absolute aanbeveling voor Sebastian Meichsner en "von Poll Immobilien"!
20.08.2023Anoniem
Sehr geehrter Herr Sinigaglia,

vielen Dank für Ihr Feedback. Es freut uns sehr, dass Sie mit unserer Zusammenarbeit - in diesem Fall mit Herrn Meichsner - so zufrieden waren. Es ist uns ein großes Anliegen, unsere Kunden mit einem guten Gefühl durch den Verkaufsprozess zu begleiten. Ihre Worte geben wir gerne so an Herrn Meichsner weiter.

Für die Zukunft wünschen wir Ihnen alles Gute!

Aanbeveling
Het was een erg prettige samenwerking.
19.08.2023Todte
VON POLL IMMOBILIEN Wiesbaden Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Wiesbaden :
Wir bedanken uns für Ihre Bewertung und freuen uns über Ihr positives Feedback.

Aanbeveling
uitstekende persoonlijke begeleiding door mevrouw sombeek
05.08.2023Anoniem
VON POLL IMMOBILIEN Wiesbaden Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Wiesbaden :
Wir bedanken uns recht herzlich für Ihre Bewertung!

4,40 van 5
Aanbeveling
Als gemeenschap van erfgenamen voelden we ons vanaf het begin zeer goed verzorgd. Omdat we een aantal ervaren mensen in de groep hadden die al ervaring hadden met het kopen en verkopen van flats, was het mogelijk om een oordeel te vellen over hun bedrijf. Toch vonden wij de service vanaf het begin uitstekend. Mevrouw Sombeek was vriendelijk, altijd goed gehumeurd, altijd glimlachend. Aanwezig wanneer we haar nodig hadden, betrouwbaar, bekwaam, zulke medewerkers zijn goud waard.
MfG Horst Dingler, executeur benoemd door de lokale rechtbank voor de gemeenschap van erfgenamen
05.08.2023Horst Dingler
Sehr geehrter Herr Dingler,

wir bedanken uns für Ihre tolle Bewertung, sowie die sehr positiven Worte welche Sie an Frau Sombeek richten. Gerne geben wir ihr dieses Feedback so weiter.

Wir bedanken uns für Ihr Vertrauen und wünschen für die Zukunft alles Gute.

Aanbeveling
De heer Ricci begeleidde ons heel rustig en charmant, gaf ons uitgebreide feedback na elke bezichtiging en adviseerde ons over de wensen en eisen van potentiële kopers. Uiteindelijk was de heer Ricci succesvol en konden we ons huis voor een goede marktprijs verkopen. De heer Ricci richtte zich op onze hoogste verwachtingen en bereikte deze door vakkundig te onderhandelen. We bereikten ons doel om het huis in een zeer korte tijd en zeer competent te verkopen, zonder onze tijd te verspillen met onrealistische ideeën of verwachtingen. Al met al een service á la bonne heure, precies zoals we van Poll hadden gehoopt. Een voltreffer. Hartelijk dank!
05.07.2023Ulrich Dudeck
Sehr geehrter Herr Dudeck,

wir freuen uns sehr über Ihre tolle Bewertung. Es ist ein großes Kompliment für uns solch eine Rückmeldung zu bekommen.
Ihr gezieltes Feedback an Herrn Ricci geben wir gerne so weiter.

Für die Zukunft wünschen wir Ihnen alles Gute und bedanken uns auch recht herzlich bei Ihnen.

371 Recensies van

19.11.2022
Een beoordeling indienen
Neem contact op

Uw bericht aan VON POLL IMMOBILIEN Wiesbaden

Vul het rood gemarkeerde veld in.
Vul het rood gemarkeerde veld in.
Ongeldig e-mailadres
* verplichte velden
Ongeldige tekens. Alleen cijfers en spaties zijn mogelijk.

Ik accepteer het privacybeleid van .

Alle beoordelingen en ervaringen over VON POLL IMMOBILIEN Wiesbaden zijn de subjectieve meningen van degenen die ze schrijven en indienen.  |  De eigenaar van het profiel is verantwoordelijk voor de inhoud van deze pagina  |   Profiel actief sinds 16.08.2021  |  Laatst bijgewerkt: 04.05.2024   |  Verslag profiel

Meer transparantie en veiligheid bij het zoeken naar competente professionals

Authentieke meningen van klanten
Effectieve feedback van klanten
Onafhankelijke beoordelingen

Een goede reputatie is 's werelds
beste vorm van reclame!