#Medyum #Ecem #Venohr #Hellseherin Almanya Köln,Avrupali Hanimlar Wahtsapptan

Astrolog Medyum hoca 01776366912.Köln
Avrupa Televizyonlarindan ÜNLÜ #Medium #Ecem Venohr #Hoca. Avrupali Hanimlar bilgi Wahtsapptan aliniz hic kimse size benden baska yardim edemez Tüm Hayatiniz sadece benimlen huzura erecek, digerleri yalancidir dikkat ediniz, Dünyada tekim baska...

Herberzstraße 7-9
50769 Köln

Astrolog Medyum Hoca ,Ecem Venohr.0177 636 69 12

Bewertung vom 03.07.2021

Ich bin seit knapp 2 Jahren bei Medyum Ecem Venohr Kundin als sie mir empfohlen wurde habe ich sie sofort über WhatsApp angeschrieben, ich hatte Gesundheitlich sehr grosse Probleme Medyum Ecem Venohr hat mir geholfen so das ich wieder top fit bin wie neugeboren. Ich bin bis zur privat Ärzten zur Behandlung gegangen das ganze Geld was ich bei den Ärzten gelassen war rausgeschmissenes Geld. Ich empfehle JEDEN Medyum Ecem Venohr Sie ist ein Engel ohne Flügel.Was Ich nur schade finde das ich erst so spät sie kennengelernt habe bevor es zur spät ist geht zur ihr egal in welche Situation Familien Probleme, Gesundheitlich Probleme Beruflich alles was man sich denken kann es gibt eine die euch helfen kann und das ist Medyum Ecem Venohr
03.07.2021Anonym
Ich war in einem sehr niedrigen Tiefpunkt in meinem Leben ich wusste nicht mehr weiter und sah alles total hoffnungslos, und Ecem hat mir geholfen! Mir geht es seitdem viel viel besser ich fühle mich so gelassen so ruhi so GUT! Vielen Dank für deine Hilfe! Ich werde dich nie wieder loslassen♥️♥️♥️
03.07.2021Anonym
Sie ist die Beste Medium, die man kennen lernen kann.
Ich kann sie von meinem ganzen Herzen weiterempfehlen. Sie hilft wo sie nur kann... ❤️
27.04.2021Anonym
100% weiterempfehlung! Diese Frau ist einfach wow!!
Sie kennt ihr Gebiet und weiß alles!! Respekt!! Wenn ihr an Gott glaubt geht zu ihr. Sie ist keine komische Tassenleserin oder eine Wahrsagerin die einem etwas erzählt was zu jedem zutrifft. Sie ist eine Hellseherin, die weiß was sie kann! Ecem Hatun Venohr ist die Beste!
27.04.2021Anonym
Sehr zuverlässig und rasche Bearbeitung
26.04.2021Anonym
Arbeitet sehr genau und fleißig!Schnell und zuverlässig!
Vertrauensvoll und Ehrlich!

Dürüst ve titiz,caliskan,sonuna kadar güvenli!Dogru imamli yolu sade Ecem Anada var!!Allah razi olsun!
26.04.2021Anonym
Ecem senden Allah bin kere razı olsun. Herşey için çok teşekkür ederim, Allah seni korusun 🥰😍❤
26.04.2021Anonym
#👉#Medyum Ecem Venohr #Hoca #👈Yildizname👈 bakim 01776366912.Köln 👉bilgi Wahtsapptan..👉Öffnungzeit 12.00-19.00. arasinda ekle,👈👉Avrupa Türk Hanimlari sadece,ekler eklemez, adini soyadini hemen yaz, ve seni calismalarim hakinda bilgilendirmemi iste, füzülü konusma yapma,#01776366912.KÖLN. 👉NUR EUROPÂiSCH TÜRKİSCH SPRECHENDE LEUTE👈DANKE#SELBSTÄNDiG INHABARiN-ECEM VENOHR- #ST:NR:217/5305/3359) WERGI NUMARAM;
#FINANZAMT KÖLN NORD WERGI DAiREM-
##DiKKAT BEN #FALCI DEGiLiM; ÖNCE BU YAZIMI OKU;
#Medyum Ecem Venohr, Hoca 👉#Yildizname bakim #Almanya Köln,deyim, #Sadece Tüm #Avrupa genelinde calismaktayim, #Avrupali #Türk Hanimlari #detayli bilgi #Wahtsapptan alsin, calisma saatlerime #dikkat et, CALISMA SAATLERIM DEGISMISTIR👉;#Öffnungzeit,12,00--19,00 arasinda ekle👈 #sadece bitte, Wahtsapptan beni ekler eklemez 👉 adini soyadini 👈Wahtsapptan bana yaz, önce seni Wahtsappimda kayit ediorum, ve calismalarim hakinda seni bilgilendirmemi iste, sakin bana su 👉 Allahin Lahnetledigi cümlegi sakin kullanmiyasin 👉FAL Cümlesini 👈kullanma kovarim seni ben falci Degilim)), kendi hakinda bana bilgi verme ben gercek kadere bakmaktayim ben anlatiyorum herseyi gecmisi bu günkü durumunu ve sebeplerini ve gelecekte nelerin seni sizi bekledigini bakimda anlatiyorum. bir cümse sizden bilgi almadan; Wahtsapptan ekledigin zaman yukarda dediklerimi yap, beni kizdiracak hic birsey yapma; sakin ve sabirli olki bende seni , sakin ve güler yüzlü karsilayayim #OFiSiME GELMEK iSTEYENLERDE WAHTSAPPTAN ÖNCE EKLEMEK ZORUNDA ÖNCE SARTLARIMI OKUMANIZ LAZIM, SONRA KARAR VERiRiM; GELMEKMi iSTERSiN YOKSA TELEFONDANMI BAKIMINI iSTERSiN, BAKIMDAN SONRA #TÜM iSLEMLERi KENDiM
YAZIYORU; BUNLARI ÖZEL KONUSUYORUZ ZATEN;
------------------------------------------------------------------------
(( #NOT TÜRKiYE SAKIN EKLEMESIN; SADECE AVRUPA ILE CALISMAKTAYIM;
-------------------------------------------------------------------------
#BULGAR LARDA SAKIN EKLEMESIN SIZI ALMIYORUM))
--------------------------------------------------------------------
-#ERKEKLER BENi EKLEYEMEZ# —
#https://www.facebook.com/10001191.../videos/815287228878307/
25.04.2021Anonym

Ihre Nachricht an Astrolog Medyum hoca 01776366912.Köln

* Alle Bewertungen und Erfahrungen zu Astrolog Medyum hoca 01776366912.Köln sind subjektive Meinungen der Verfasser  |  Für den Inhalt der Seite ist der Profilinhaber verantwortlich  |  Es werden nur die vom Profilinhaber veröffentlichten Bewertungen der letzten 24 Monate angezeigt  |   Profil aktiv seit 25.04.2021  |  Letzte Aktualisierung: 24.12.2021   |  Profil melden
Erfahrungen zu weiteren Anbietern aus dem Bereich Psychologische Beratung
Fear-Angels.de