Voor een snelle start:
Onze sjablonen voor uw klantenenquêtes

Eerste feedback van klanten in slechts drie minuten - met vooraf gedefinieerde enquêtes voor elke branche.

Selecteer een steekproefenquête
Klantenonderzoek: Architectuur

Klantenonderzoek: Architectuur

Gebruik onze enquêtes om alles te weten te komen wat u van uw klanten wilt weten en om aanbevelingen en beoordelingen te verzamelen. Onze enquêteanalyse laat precies zien wat uw sterke en zwakke punten zijn.

Bijvoorbeeld architecten, binnenhuisarchitecten en civiel ingenieurs
Klantenonderzoek: Auditing

Klantenonderzoek: Auditing

Niets is overtuigender dan aanbevelingen van tevreden klanten. Met onze enquêtes kun je gekwalificeerde feedback en beoordelingen verzamelen, je sterke en zwakke punten identificeren en de advertentiekracht van je topcompetenties benutten.

Bijvoorbeeld belastingadviseurs, juridisch adviseurs, bedrijfsadviseurs, taxateurs
Klantenonderzoek: Autohandel

Klantenonderzoek: Autohandel

Met ProvenExpert kun je je klantenfeedback parkeren waar iedereen het kan zien - op je website, je beoordelingsprofiel, in e-mails, sociale netwerken of in je Google-zoekresultatenvermelding.

Bijvoorbeeld, autodealers, autoverkopers, verkopers van tweedehands auto's
Klantenonderzoek: Bedrijfsadvisering

Klantenonderzoek: Bedrijfsadvisering

Je klanten weten al wat ze leuk aan je vinden. Nu is het tijd om je potentiële klanten te laten zien waar je goed in bent. Verzamel feedback van klanten, wek vertrouwen op in je advies en overtuig potentiële klanten dat jouw diensten de beste zijn die er zijn.

Bijvoorbeeld consultants, strategieadviseurs, managementconsultants
Klantenonderzoek: Belastingadvies &  Boekhouding

Klantenonderzoek: Belastingadvies & Boekhouding

Laat je expertise voor zichzelf spreken: nodig je klanten uit om deel te nemen aan enquêtes, verzamel waardevolle feedback en aanbevelingen van klanten, maak gebruik van de advertentiekracht van je topkwalificaties en vergroot het vertrouwen in je diensten.

Bijvoorbeeld accountants, boekhouders, vereffenaars
Klantenonderzoek: Bouw

Klantenonderzoek: Bouw

Gebruik onze online enquêtes om erachter te komen wat uw klanten willen en hoe tevreden ze zijn met uw producten of diensten. Breng blijvende kwalitatieve verbeteringen aan in uw bedrijf en begin met het optimaliseren van uw producten en diensten om aan de behoeften van uw klanten te voldoen.

Bijvoorbeeld bouwbedrijven, tegelzetters, hoveniersbedrijven
Klantenonderzoek: Coaching

Klantenonderzoek: Coaching

Coaching van de coach: neem een advies aan van iemand anders - uw klanten. Onderzoek uw klanten om waardevolle feedback te krijgen over hoe u en uw diensten worden waargenomen en wat uw topcompetenties zijn.

Bijvoorbeeld business coaches, één-op-één coaches, loopbaancoaches
Klantenonderzoek: Consulting

Klantenonderzoek: Consulting

Het vertrouwen in je expertise vergroten: onderzoek je klanten, identificeer je topcompetenties en gebruik feedback van klanten om transparantie en vertrouwen in je adviesdiensten te genereren.

Bijvoorbeeld voedingsdeskundigen, taxateurs, HR-adviseurs
Klantenonderzoek: Diensten

Klantenonderzoek: Diensten

Gebruik onze enquêtes om klanttevredenheid te meten, je sterke punten te analyseren en de kwaliteit van je diensten te verbeteren. Positieve neveneffecten? Verhoogde klantenloyaliteit, aanbevelingen en meer nieuwe klanten.

Bijvoorbeeld detailhandel, restaurants & bars, logistiek
Klantenonderzoek: Diensten voor geestelijke gezondheid

Klantenonderzoek: Diensten voor geestelijke gezondheid

Gebruik onze enquêtes om (anonieme) aanbevelingen en beoordelingen van je patiënten te verzamelen. Verhoog het vertrouwen in uw diensten en help potentiële klanten u te verkiezen boven de concurrentie.

Bijvoorbeeld psychotherapeuten, relatietherapeuten, conflictoplossers
Klantenonderzoek: Diensten voor motorvoertuigen

Klantenonderzoek: Diensten voor motorvoertuigen

Bied je competent advies, speciale diensten en eerlijke prijzen? Laat het iedereen dan weten! Met onze enquêtes voor autozaken en andere aanbieders van autoservices kunt u uw klanten een kijkje onder de motorkap laten nemen en u hun goedkeuring geven - plus hun persoonlijke aanbeveling.

Bijvoorbeeld autozaken, verkopers van reserveonderdelen, spuiterijen
Klantenonderzoek: E-commerce

Klantenonderzoek: E-commerce

De eenvoudige manier om feedback te krijgen: het maken van onze enquêtes duurt iets minder dan 60 seconden en het invullen minder dan 3 minuten. Ze kunnen worden toegevoegd aan e-mails, websites en andere platforms en worden automatisch geanalyseerd door ons systeem.

Bijvoorbeeld online diensten, marktplaatsen, e-betalingsdiensten
Klantenonderzoek: Evenementen &  Amusement

Klantenonderzoek: Evenementen & Amusement

Ontdek wat je publiek waardeert aan jou, kijk waar je je kunt verbeteren en leer wat jouw diensten speciaal maakt. Maak gebruik van de kracht van klantenbeoordelingen om nieuwe bezoekers en klanten te werven.

Bijvoorbeeld DJ's, muzikanten, cabaretshows en acteurs.
Klantenonderzoek: Financiële diensten

Klantenonderzoek: Financiële diensten

Vertrouwen en knowhow zijn de naam van het spel & in uw branche. Laat uw uitstekende diensten zien aan potentiële klanten met onze enquêtes. Nodig klanten uit om feedback te geven en genereer aanbevelingen voor producten en diensten.

Bijvoorbeeld financiële adviseurs, beleggingsadviseurs, portfoliomanagers
Klantenonderzoek: Fotografie

Klantenonderzoek: Fotografie

Ontdek wat je diensten speciaal maakt en waar er ruimte is voor verbetering. Nodig je klanten eenvoudig uit om feedback en aanbevelingen te geven om je te helpen nieuwe klanten te werven.

Bijvoorbeeld trouwfotografen, reclamefotografen, fotolabs
Klantenonderzoek: Handwerk

Klantenonderzoek: Handwerk

De meeste ambachtelijke bedrijven werven nieuwe klanten via aanbevelingen. Met de enquêtes van ProvenExperts kunt u niet alleen feedback van klanten verzamelen, maar tegelijkertijd ook beoordelingen en aanbevelingen genereren.

Bijvoorbeeld loodgieters, gasfitters, schrijnwerkers, schildersdiensten
Klantenonderzoek: Hotels &  Accommodatie

Klantenonderzoek: Hotels & Accommodatie

Zeven op de tien consumenten boeken online een accommodatie en letten vooral op de beoordelingen van de verschillende aanbieders. Verzamel feedback en win het vertrouwen van potentiële klanten met uw klanttevredenheidsniveau.

Bijvoorbeeld hotels, pensions, vakantieappartementen, jeugdherbergen
Klantenonderzoek: IT-diensten

Klantenonderzoek: IT-diensten

Krijg perfecte klanttevredenheidsmetingen: onze enquêtes zijn ontwikkeld in samenwerking met IT-consultants en bevatten alle relevante kwaliteitscriteria voor uw klanten. Zo krijgt u precies de informatie die u zoekt.

Bijvoorbeeld systeembeheerders, IT-consultants, softwareontwikkelaars
Klantenonderzoek: Jacht en schietsport

Klantenonderzoek: Jacht en schietsport

Hechten uw klanten waarde aan uw expertise en betrouwbaarheid voor de aankoop van jacht- en sportwapens, accessoires en reparaties? Verzamel nu feedback van klanten en laat uw klanten zien dat u de juiste partner bent als het gaat om jacht- en sportwapens.

Bijvoorbeeld wapensmeden, wapenhandelaren en jacht- en schietsportzaken.
Klantenonderzoek: Juridische diensten

Klantenonderzoek: Juridische diensten

Meer dan de helft van alle advocaten werft nieuwe klanten via aanbevelingen. Laat onze enquêtes je helpen om beoordelingen en aanbevelingen van je bestaande klantenkring binnen te halen. Op deze manier wek je meer vertrouwen in je diensten.

Bijvoorbeeld notarissen, advocaten, advocatenkantoren
Klantenonderzoek: Makelaarskantoren

Klantenonderzoek: Makelaarskantoren

Weet u wat uw klanten geweldig vinden aan uw diensten? Kom erachter met onze enquêtes. Identificeer uw sterke en zwakke punten en maak gebruik van uw topcompetenties om uw bedrijf te promoten.

Bijvoorbeeld makelaars, woningcorporaties, verhuurders
Klantenonderzoek: Marketing

Klantenonderzoek: Marketing

De beste reclame ter wereld? Een goede reputatie. Niemand weet dat beter dan u. Met onze enquêtes kunt u waardevolle feedback en aanbevelingen verzamelen, waardoor uw huidige klanten belangrijke partners worden in uw zoektocht naar nieuwe klanten.

Bijvoorbeeld reclamebureaus, marketingconceptie, marketingconsultants
Klantenonderzoek: Media-ontwerp

Klantenonderzoek: Media-ontwerp

Onze enquêtes laten ruimte voor creativiteit: pas de lijst met vragen aan uw behoeften aan en verzamel precies die informatie waarin u geïnteresseerd bent.

Bijvoorbeeld webdesigners, grafisch ontwerpers, filmproductiebedrijven
Klantenonderzoek: Media productie

Klantenonderzoek: Media productie

Laat de werkelijke behoeften en wensen van je klanten niet geheim blijven - met onze online enquêtes. Ons systeem kan automatisch uw klantenfeedback analyseren om u te laten zien hoe tevreden uw klanten zijn met uw diensten en wat ze geweldig aan u vinden.

Bijvoorbeeld drukkerijen, copyshops, T-shirtdrukkerijen
Klantenonderzoek: Medische praktijk &  Alternatieve geneeskunde

Klantenonderzoek: Medische praktijk & Alternatieve geneeskunde

Verzamel beoordelingen en aanbevelingen van je patiënten met ProvenExpert. Genereer vertrouwen in uw diensten en maak uw praktijk beter vindbaar op Google door uw patiëntenfeedback openbaar te maken.

Bijvoorbeeld artsen, tandartsen, therapeuten
Klantenonderzoek: Onderwijs &  Professionele ontwikkeling

Klantenonderzoek: Onderwijs & Professionele ontwikkeling

Of het nu gaat om volwassenenonderwijs of naschoolse bijlessen: met onze enquêtes krijgt u gekwalificeerde feedback van klanten, zodat u uw beste onderwijsvaardigheden en sterke punten kunt identificeren en ook kunt zien waar ruimte is voor verbetering.

Bijvoorbeeld docenten, onderwijsinstellingen, academies
Klantenonderzoek: Online marketing

Klantenonderzoek: Online marketing

Tegenwoordig gebruiken de meeste klanten internet om bedrijven te vinden die de diensten kunnen leveren die ze nodig hebben. U weet dit beter dan de meesten. Gebruik onze enquêtes om feedback, aanbevelingen en beoordelingen van klanten te verzamelen en actief bij te dragen aan uw online reputatie.

Bijvoorbeeld, online marketing consultants, SEO, SEA en SEM specialisten
Klantenonderzoek: Online winkels

Klantenonderzoek: Online winkels

De gemakkelijke manier om feedback te krijgen: het maken van onze enquêtes duurt iets minder dan 60 seconden en het invullen minder dan 3 minuten. Ze kunnen worden toegevoegd aan e-mails, winkelwebsites en andere platforms en worden automatisch geanalyseerd door ons systeem.

Bijvoorbeeld online retailers en e-marktplatforms
Klantenonderzoek: Productie

Klantenonderzoek: Productie

Of het nu gaat om fabricage, afwerking of productie - met onze op maat gemaakte enquêtes voor de categorie „ Productie“ stelt u de juiste vragen. Verzamel de eisen en meningen van uw klant nog nauwkeuriger en overtuig potentiële klanten.

Bijvoorbeeld levensmiddelenproducent, goudsmid, fabrikant
Klantenonderzoek: Reizen &  Toerisme

Klantenonderzoek: Reizen & Toerisme

Gebruik onze enquêtes om aanbevelingen en beoordelingen voor reizen en aanbiedingen van je klanten te verzamelen. Verhoog het vertrouwen in uw service en gebruik hun beoordelingen om reclame te maken voor uw bedrijf.

Bijvoorbeeld VVV-kantoor, reisbureau
Klantenonderzoek: Restaurants &  Bars

Klantenonderzoek: Restaurants & Bars

Heb je het beste eten van de stad? Kook je iets speciaals in je keuken? Laat het dan aan iedereen weten! Nodig je klanten uit om feedback, aanbevelingen en recensies in te sturen, zodat je potentiële klanten kunt overtuigen van de kwaliteit van je gerechten.

Bijvoorbeeld restaurants, pubs, cafés, snackkraampjes, markten met streetfood.
Klantenonderzoek: Schoonheid

Klantenonderzoek: Schoonheid

Of het nu gaat om nageldesign, cosmetica, make-up, massages of pedicures, in je eigen studio of salon of bij je klanten thuis - met onze enquêtes voor de schoonheidsbranche kom je er precies achter waar je klanten in geïnteresseerd zijn.

Bijvoorbeeld cosmeticastudio's, salons, nagelsalons
Klantenonderzoek: Sociaal engagement

Klantenonderzoek: Sociaal engagement

Met jouw hulp wordt de wereld een betere plek. Doe deze keer iets voor jezelf en laat iedereen weten over je geweldige werk. Verzamel waardevolle feedback en versterk actief je online reputatie.

Bijvoorbeeld, NGO's, vereniging, liefdadigheidsinstelling, stichting
Klantenonderzoek: Sociale media

Klantenonderzoek: Sociale media

Breid uw earned mediastrategie uit door klantbeoordelingen en aanbevelingen te verzamelen en deze online aan de wereld te presenteren. Lever een actieve bijdrage aan uw online reputatie en haal nieuwe klanten binnen.

Bijvoorbeeld social media-adviseurs, bureaus, social media marketing
Klantenonderzoek: Stichtingen &  NGO's

Klantenonderzoek: Stichtingen & NGO's

Wilt u iets goeds doen? Verzamel waardevolle feedback voor uw stichting om uw online reputatie te verbeteren en de wereld te laten weten over uw project.

Bijvoorbeeld voor particuliere en publiekrechtelijke stichtingen
Klantenonderzoek: Training

Klantenonderzoek: Training

Zijn je klanten perfect - of zelfs buitengewoon - tevreden over je diensten? Laat hun enthousiasme voor uw bedrijf u dan helpen om nieuwe klanten te werven. Verzamel feedback van je klanten en gebruik hun beoordelingen om reclame te maken voor je bedrijf.

Bijvoorbeeld personal trainers, dansinstructeurs, hondentrainers
Klantenonderzoek: Transport, logistiek & verhuisbedrijven

Klantenonderzoek: Transport, logistiek & verhuisbedrijven

Val op met uitstekende aanbevelingen. Onze branchespecifieke enquêtes helpen je om je bedrijf een boost te geven. Reviews zijn overtuigender dan welke advertentie dan ook - en dankzij de analyse van enquêtes kun je je service verbeteren!

Bijvoorbeeld verhuisservices, opruiming, koeriersdiensten, vrachttransportbedrijven, meubeltransportbedrijven
Klantenonderzoek: Verenigingen, Verenigingen &  Clubs

Klantenonderzoek: Verenigingen, Verenigingen & Clubs

Verzamel aanbevelingen en ervaringen van je leden of gasten over activiteiten, bijeenkomsten of evenementen met onze enquêtes. Op deze manier kunt u het vertrouwen in uw club versterken en uw online reputatie actief helpen vormgeven.

Bijvoorbeeld voor traditionele, sportieve, culturele en ondersteunende verenigingen
Klantenonderzoek: Verzekeringsdiensten

Klantenonderzoek: Verzekeringsdiensten

Ongeveer 77% van alle makelaars en agenten werven nieuwe klanten via aanbevelingen. Met onze enquêtes win je twee keer: je krijgt geldige feedback van klanten, samen met aanbevelingen en beoordelingen van je diensten.

Bijvoorbeeld, verzekeringsmakelaars, verzekeringsagenten, consultants
Klantenonderzoek: Wellness

Klantenonderzoek: Wellness

Wil je de klanttevredenheid verhogen? Wilt u uw diensten optimaliseren of gewoon weten wat uw klanten denken? Met onze enquêtes kunt u dit allemaal doen - in iets minder dan 3 minuten.

Bijvoorbeeld spahotels, massagesalons, spa's
Klantenonderzoek: Winkels

Klantenonderzoek: Winkels

Hebben je klanten altijd gelijk? Laat het dan iedereen weten! Met ProvenExpert kun je waardevolle klantenfeedback verzamelen en de gunst van potentiële klanten winnen met beoordelingen en Google-sterrenratings.

Bijvoorbeeld filiaalmanagers, speciaalzaken, boetieks
Klantenonderzoek: Zorginstellingen

Klantenonderzoek: Zorginstellingen

Geef uw klanten het gevoel dat ze in goede handen zijn. Laat uw klantbeoordelingen voor u werken om vertrouwen in uw instelling te wekken. Presenteer uw klanttevredenheidsniveau online en help potentiële klanten de juiste keuze te maken.

Bijvoorbeeld bejaardentehuizen, kinderdagverblijven
icon
Word nu gratis lid en ga aan de slag!
Probeer ons PREMIUM-plan 30 dagen gratis en vrijblijvend uit, daarna word je automatisch overgeschakeld naar ons GRATIS-plan.

Kunt u de juiste enquêtesjabloon voor uw bedrijf niet vinden?

Stuur een e-mail met je enquêteaanvraag naar support@provenexpert.com of neem contact op via het contactformulier. We controleren je aanvraag en nemen contact met je op.
ProvenExpert.com heeft 4,50 van de 5 sterren 5616 Beoordelingen op ProvenExpert.com
Algemene voorwaarden  |  Privacybeleid  |  Kwaliteit  |  Wettelijke kennisgeving  © 2011 - 2024 Expert Systems AG