Alles draait om vertrouwen

Beoordelings- en beoordelingsplatform ProvenExpert.com:

Wie we zijn, wat we doen en wat ons motiveert.

Dit is wie we zijn. Dit is ProvenExpert.com.

ProvenExpert.com is een online dienst van Expert Systems AG met Remo Fyda als CEO en is uitgegroeid tot een van de bekendste online platforms voor gekwalificeerde klantenfeedback en het verzamelen van beoordelingen in de regio Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland. Meer dan 845.500 freelancers, ondernemers en grote bedrijven gebruiken ProvenExpert.coms online enquêtes om feedback van klanten te verzamelen. Sinds mei 2017 is het ProvenExpert-platform ook beschikbaar voor wereldwijde gebruikers in het Engels. Ons team van 50 concept- en grafisch ontwerpers, webontwikkelaars en product- en marketingprofessionals is gevestigd in Berlijn, waar ze werken aan de ontwikkeling en uitbreiding van ons aanbod van online diensten.
Een goede reputatie is waardevoller dan geld.
Phililius Syrus, 1e eeuw v.Chr.
ProvenExpert Profil

Gemotiveerd door het succes van onze klanten:
Het concept achter ProvenExpert.com

Elk bedrijf dat nieuwe klanten wil winnen, moet eerst hun aandacht trekken - en recensies en beoordelingen van tevreden klanten zijn de beste manier om je diensten succesvol in de markt te zetten. Wij ondersteunen bedrijven in alle soorten en maten en stellen hen in staat om hun werk en succes op een authentieke manier te presenteren door gebruik te maken van feedback van hun tevreden klanten - en als gevolg daarvan hun omzet te verhogen. Uit een intern onderzoek dat we hebben uitgevoerd blijkt dat onze klanten hun omzet met gemiddeld 10% hebben kunnen verhogen door ProvenExpert te gebruiken.

9 van de 10 consumenten controleren persoonlijke aanbevelingen van vrienden door ze te vergelijken met beoordelingen en ratings online. Dit geldt voor zowel producten als diensten in alle bedrijfssectoren. Verwijzingsmarketing is nu een enorm belangrijke factor voor succes, omdat verwijzingen een sectoroverschrijdend effect hebben en een duurzamere aanjager van nieuwe zaken zijn dan zelfpromotie. Een groeiend aantal van de vier miljoen Duitse bedrijven begint het onaangeboorde potentieel te herkennen van het actief verzamelen van feedback en het benutten van dit potentieel om hun bedrijf naar nieuwe hoogten te stuwen.

Maar slechts één op de tien dienstverleners maakt daadwerkelijk gebruik van referral marketing. Velen ontbreekt het simpelweg aan tijd, ervaring of kennis om effectief beoordelingen en beoordelingen te verzamelen en deze in te zetten als marketingmateriaal. En dat is waar ProvenExpert om de hoek komt kijken: wij maken succesvolle referral marketing eenvoudig.
Zelfs ProvenExpert zelf maakt gebruik van de kracht van feedback om met succes nieuwe klanten aan te trekken.

Sterke partners.
Krachtige services.

Met BELLEVUE Investments GmbH & Co. KGaA en gerenommeerde, ervaren investeerders aan onze zijde, profiteren we van de uitgebreide ondersteuning van onze partners om onze diensten naar een hoger niveau te tillen. Tot onze angel investors behoren de Covus Group, de oprichters van Rheingau Founders - Dr. Tobias Johann, Philipp Hartmann, Kai Hansen en Marius Weber - evenals Andys Angels Holding GmbH (Andy Geldstein), Eberhard Lange, Jörg Rieker en Bellevue Holding GmbH.
Het nieuwste van ProvenExpert
@provenexpert
Meer lezen
icon
Carrière bij ProvenExpert.com
We zijn altijd op zoek naar creatieve, dynamische en toegewijde mensen om ons team te versterken.

Heb je vragen over ons bedrijf?

Stuur gewoon een e-mail naar support@provenexpert.com of neem contact op via Facebook, X, XING, of LinkedIn. We horen graag van je.
ProvenExpert.com heeft 4,50 van de 5 sterren 5616 Beoordelingen op ProvenExpert.com
Algemene voorwaarden  |  Privacybeleid  |  Kwaliteit  |  Wettelijke kennisgeving  © 2011 - 2024 Expert Systems AG