Prijzen en functies

Begin met onze PREMIUM proefversie van 30 dagen om het juiste plan te vinden.

Maandelijks betalen
Betaal jaarlijks & bespaar
i BewezenExpert beoordelingen weergegeven
i Aantal actieve onderzoeken
i Recensieplatform integraties (bijv. Yelp)
i
Google sterrencode voor uw website stars
i
Google-sterren op het profiel van ProvenExpert stars
i Trust Badge voor web, video & print
i NIEUW PRO Seal Beschikbaarheid
i NIEUW PRO-zegel + Google-sterren
i Profiel van ProvenExpert geïndexeerd in Google
i Bescherming tegen valse beoordelingen
i Weergave widget
i Aanpasbare enquêtes
i Gepubliceerde recensies zijn voor altijd live
i BewezenExpert API
Premium
€ 99,99 /m.*
bespaar je € 1200 per jaar
* Plus omzetbelasting.
Uiterlijk twee weken voor het einde van de maand in geval van maandelijkse betaling en uiterlijk twee weken voor
het einde van de minimumtermijn van één jaar vanaf de sluiting van het contract in geval van jaarlijkse betaling.
Voor het overige zijn de algemene gebruiksvoorwaarden van Expert Systems AG van toepassing.
icon
Word nu gratis lid en ga aan de slag!
Probeer ons PREMIUM-plan 30 dagen gratis en vrijblijvend uit, daarna word je automatisch overgeschakeld naar ons GRATIS-plan.

Op maat gemaakte oplossingen voor bedrijven en ondernemingen.

Bedrijfssuite op maat van ProvenExpert: Perfect voor grote verkoopteams en bedrijven met meerdere vestigingen.
Unsere Kunden
Onze klanten
Wil je het eens proberen? Altijd!
Wil je weten waarom al meer dan 836.400 diensten ProvenExpert succesvol gebruiken? Maak een gratis afspraak voor een individuele online demo en wij vertellen je er alles over!
Zoekresultaten
Maak nu een gratis afspraak

Heb je vragen over functies of prijzen?

Ons supportteam staat klaar om te helpen. Stuur ons een e-mail op support@provenexpert.com of neem contact op via het contactformulier.
ProvenExpert.com heeft 4,50 van de 5 sterren 5610 Beoordelingen op ProvenExpert.com
Algemene voorwaarden  |  Privacybeleid  |  Kwaliteit  |  Wettelijke kennisgeving  © 2011 - 2024 Expert Systems AG