BNI Mainfranken

Gekwalificeerde aanbevelingen, meer bestellingen, nieuwe contacten

Contactgegevens

Aanbod

Goede samenwerkingspartners betere zaken goede uitwisseling betrouwbare partners

Contactgegevens

29 Beoordelingen op ProvenExpert.com

4,84 van 5
4,79 van 5
Aanbeveling
Ik mocht een vergadering bijwonen als gast. Ik werd zeer respectvol met mijn naam begroet en hartelijk verwelkomd, en kreeg voorafgaand aan de bijeenkomst een korte individuele introductie ter oriëntatie. Dankzij de professionele procedure en de zeer goede organisatie van de bijeenkomst kwamen alle deelnemers aan het woord en kreeg ik als gast ook de gelegenheid om over mezelf en mijn aanvullende werk te vertellen. Aan het begin van de bijeenkomst was er een korte trainingsimpuls en had een van de deelnemers extra spreektijd om zijn bedrijf voor te stellen. Een bezoek is de moeite waard voor iedereen die behoefte heeft aan sterke netwerken. Bedankt voor de vriendelijke uitnodiging. Jochen Kunkel
Besuch Unternehmerfrühstück im Chapter Scheurebe BNI Rottendorf
11.01.2024Jochen Kunkel
Beoordeeld hoofdstuk: Scheurebe BNI Rottendorf
Aanbeveling
Ik zit nu ruim 2 maanden bij BNI Mainfranken, Chapter Online Team Franken. Ik heb nog geen seconde spijt van mijn beslissing.
Het is een geweldige gemeenschap met wederzijdse waardering, erkenning en behulpzaamheid die je nergens anders buiten BNI zult ervaren.
De Executive Director, Frank Päsler, neemt ook de tijd voor elk individueel lid, zoekt de dialoog met iedereen, helpt waar hij kan onvoorwaardelijk EN... hij weet wie wie is en wat hij of zij doet.
Aan betrokkenheid en doelgericht zoeken naar oplossingen is hier zeker geen gebrek.
Op de vraag: "Zou je weer voor BNI, deze regio en dit chapter kiezen? "kan ik alleen maar zeggen: "Absoluut ja!
12.07.2023DEF-trans-Reisser
Aanbeveling
Bin schon 15 Jahre bei BNI. Bin immer noch begeister. Regent in Würzburg ist ein klasse Team.
Mitgliedschaft im BNI Regent
06.11.2021Werner Freund
Beoordeeld hoofdstuk: Regent
Aanbeveling
Dit is hoe zaken worden gedaan! Als bedrijfsethiek weer een rol speelt, ga dan naar BNI.
20.06.2020Kern Coaching
2,00 van 5
Eerlijk
te duur, te star, ondernemers worden zwaar betutteld en het gaat vooral om het genereren van omzet met nieuwe leden.
22.11.2019Ehemaliges Mitglied
Aanbeveling
Sehr freundliches und kompetentes Team. Erfolgreiches Netzwerken auf einer neuen Ebene.
26.08.2019Anoniem
4,67 van 5
Aanbeveling
BNI ist eine große Bereicherung für mein Geschäfts- und Privatleben.
24.08.2019Sonja Lang
Aanbeveling
Sehr motiviertes und freundliches Team. TOP zum netzwerken in der Region Schweinfurt!
23.08.2019Daniel Bambach
BNI hat mein Geschäft nachhaltig Positiv verändert
Klantenbeoordeling & beoordeling voor:
Mitgliedschaft im BNI Müller Thurgau ( Schweinfurt )
15.05.2019Anoniem
Aanbeveling
Nicht nur, dass ich schon viele Kunden über dieses Netzwerk gewonnen habe, ich habe auch zuverlässige Lieferanten und einen tollen Erfahrungsaustausch mit anderen Unternehmern. Jetzt fangen wir auch derzeit an, gemeinsame Projekte zu stemmen. Ich freu mich drauf.
Mitgliedschaft im BNI Weißburgunder
12.02.2019DiKONZEPT e.K.
Beoordeeld hoofdstuk: Weißburgunder
4,00 van 5
Goed
Aanbeveling
Die Begrüßung war sehr freundlich. Ich habe mich wie ein langjähriges Mitglied gefühlt. Und es war gleich ein Erfolg in Form eines Unternehmenskontaktes zu verbuchen. Super!!
Klantenbeoordeling & beoordeling voor:
Besuch Unternehmerfrühstück im Chapter BNI Spätburgunder (Bamberg)
10.01.2019D. Winter
Aanbeveling
Hochmotivierte und engagierte Unternehmer und Unternehmerinnen. Die Aufnahme ins Team war sehr freundlich. Super Zusammenarbeit!
Klantenbeoordeling & beoordeling voor:
Mitgliedschaft im BNI Spätburgunder (Bamberg)
10.01.2019Bernd Geisel
Aanbeveling
Ein hochmotiviertes Unternehmerteam, in dem sich die engagierten Unternehmer und Unternehmerinnen gegenseitig unterstützen und gemeinsam um ihre Kunden kümmern.
BNI Spätburgunder (Bamberg)
10.01.2019www.mehrwertstatt.com
Aanbeveling
sehr professionell, dabei jedoch locker und freundschaftlich ohne das Ziel aus den Augen zu verlieren.
Scheurebe BNI Rottendorf
12.12.2018Anoniem
Beoordeeld hoofdstuk: Scheurebe BNI Rottendorf
Aanbeveling
Ich bin mit meiner Firma eOli.de it-services nun seit über 3 Jahren Mitglied im Chapter Kerner in Erlangen. In dieser Zeit konnte ich nicht nur meinen Umsatz deutlich erhöhen, sondern auch mein persönliches sowie das Netzwerk meiner Firma signifikant vergrößern und so auch größere Aufträge und Herausforderungen angehen. BNI bietet bestes Empfehlungsmarketing!
BNI Kerner Erlangen
09.12.2018Oliver Martynus, eOli.de it-services
Beoordeeld hoofdstuk: Kerner Erlangen
Aanbeveling
Ik ben nu al meer dan 3 jaar lid van het Kerner Chapter in Erlangen met mijn bedrijf eOli.de it-services. In deze tijd heb ik niet alleen mijn omzet aanzienlijk kunnen vergroten, maar ook mijn persoonlijke netwerk en het netwerk van mijn bedrijf, waardoor ik grotere opdrachten en uitdagingen heb kunnen aannemen. BNI biedt de beste referral marketing!
07.12.2018Oliver Martynus, eOli.de it-services
Aanbeveling
Ik ben al 4 jaar lid en heb daardoor niet alleen veel klanten binnengehaald, maar waardeer ook de uitwisseling van ervaringen en de samenwerking met mijn BNI-collega's enorm. En natuurlijk de mogelijkheid om in het netwerk betrouwbare leveranciers te vinden voor de behoeften van klanten of mijn eigen wensen.
BNI Mainfranken - Das Unternehmernetzwerk
06.12.2018DiKONZEPT e.K.
Aanbeveling
Ich nehme seit Februar 2018 an den wöchentlichen Treffen teil. In diesem Zeitraum konnte ich viele wichtige Weichen für mein Unternehmen stellen, die ohne den regelmäßigen Austausch mit anderen Branchen nicht zustande gekommen wären. Das Chapter Chardonnay ist eine tolle Truppe mit innovativen und lösungsorientierten Unternehmern.
28.11.2018Tanja Härter
Aanbeveling
Das Chapter hat eine sehr gute Mischung von Branchen aus dem Bau- und Dienstleistungsbereich. Die Stimmung im Team ist ausgezeichnet und neue Teammitglieder werden herzlich willkommen geheißen. Es macht einfach Spaß, im Chardonnay-Chapter zu frühstücken.
21.11.2018Anoniem
Aanbeveling
Super nettes und kompetentes Team. Macht wirklich super viel Spaß.
BNI kann man wirklich allen Firmen empfehlen, die neue Kontakte knüpfen wollen und mehr Umsatz generieren wollen.
16.11.2018Jannik Herrmann

8 Locaties op ProvenExpert.com

6 Beoordelingen
4.98 van 5
Chardonnay Neustadt Aisch
4 Beoordelingen
4.92 van 5
Müller Thurgau ( Schweinfurt )
4.67 van 5
Regent
Een beoordeling indienen
Neem contact op

Uw bericht aan BNI Mainfranken

Vul het rood gemarkeerde veld in.
Vul het rood gemarkeerde veld in.
Ongeldig e-mailadres
* verplichte velden
Ongeldige tekens. Alleen cijfers en spaties zijn mogelijk.

Ik accepteer het privacybeleid van .

Alle beoordelingen en ervaringen over BNI Mainfranken zijn de subjectieve meningen van degenen die ze schrijven en indienen.  |  De eigenaar van het profiel is verantwoordelijk voor de inhoud van deze pagina  |   Profiel actief sinds 06.06.2018  |  Laatst bijgewerkt: 16.07.2020   |  Verslag profiel

Meer transparantie en veiligheid bij het zoeken naar competente professionals

Authentieke meningen van klanten
Effectieve feedback van klanten
Onafhankelijke beoordelingen

Een goede reputatie is 's werelds
beste vorm van reclame!