Makelaar, vastgoedadviseur, makelaarskantoor, vastgoedmakelaardij

Contactgegevens
Ons kantoor ligt in het centrum van de prachtige "Emsstadt" Rheine in de deelstaat Noordrijn-Westfalen en grenst in het noorden aan Nedersaksen.

Ons kerngebied omvat de steden in de Rheine, Ibbenbüren, Steinfurt, Ochtrup, Hörstel, Horstmar en de...

Contactgegevens

Onderzoek

45 Beoordelingen op ProvenExpert.com

4,93 van 5
Aanbeveling
We zijn meer dan tevreden over de service op het gebied van advies en bemiddeling. Mevrouw Hocaku en de heer Bliesener stonden vanaf de eerste bezichtiging altijd voor ons klaar met hulp en advies. We hadden nooit het gevoel dat we alleen gelaten werden en we konden ze op elk moment van de dag of nacht bereiken als we vragen hadden. De service is dus precies wat je wilt als je een huis koopt! Een echte aanrader.
05.03.2024Lutz Schürer
Aanbeveling
Mevrouw Hocaku was altijd erg vriendelijk, hielp ons altijd met vragen of problemen en nam veel tijd! Een echte aanrader!
23.01.2024Anoniem
Aanbeveling
De taxatie van ons onroerend goed werd gedetailleerd en professioneel uitgevoerd. Het proces was transparant en objectief en werd gepresenteerd op een manier die gemakkelijk te begrijpen was. Ons persoonlijke perspectief was altijd duidelijk in beeld. We hebben het gevoel dat we uitstekend advies hebben gekregen en zien het resultaat als een goede basis voor de volgende stappen. Hartelijk dank voor het uitstekende werk.
19.01.2024Anoniem
4,20 van 5
Goed
Aanbeveling
Zeer goede klantenservice, altijd beschikbaar en we voelden ons altijd goed geadviseerd als kopers.
Hartelijk dank, mevrouw Köning!
25.10.2023Ulf Rückert
Aanbeveling
Er was altijd een prettig en vriendelijk contact. Hartelijk dank aan het team van VON POLL Immobilien.
In het bijzonder aan Ylberina Hocaku, die ons de hele tijd persoonlijk heeft begeleid en ons zeer goed heeft geholpen en ondersteund met haar competente en hartelijke manier van werken. Gelukkige verkopers, gelukkige kopers, wat wil je nog meer?
Hartelijk dank voor alles en we zullen jullie natuurlijk graag aanbevelen bij anderen.
Zo werkt het verkopen van een huis.
Vriendelijke groeten
R+S Zipf
24.10.2023Anoniem
4,96 van 5
Aanbeveling
Eigenlijk kunnen we overal "slechts" 5 sterren geven, omdat de marketing zeer snel, soepel, prettig in de omgang en uiteindelijk succesvol was. We zijn blij dat we voor von Poll Immobilien hebben gekozen en zouden hen aan anderen aanbevelen.
09.10.2023Anoniem
Aanbeveling
De heer Knieper gaf ons uitstekend advies over deze kwestie.
16.09.2023Jana
Aanbeveling
Zeer beleefd, ongecompliceerd, snelle afhandeling,
15.04.2023Daniela Fohrmann
Aanbeveling
De heer Hermann Kock heeft onze zaak op een voorbeeldige manier behandeld en heeft aanzienlijk bijgedragen aan ons succes!
22.03.2023Andreas Kalmár
Aanbeveling
De samenwerking met von Poll Immobilien Rheine is zeer professioneel. Ik werk met veel makelaars. Ik kan gerust zeggen dat het kantoor in Rheine zich positief onderscheidt van andere makelaars. Ze herkennen de mensen achter het onroerend goed en ondersteunen hen in hun individuele doelen en dromen. Een echte aanrader!
4,40 van 5
Goed
Aanbeveling
We hadden een zeer goede ervaring met de verkoop van ons huis. Vooral mevrouw Hocaku heeft met haar kalme en doelgerichte manier van werken een grote bijdrage geleverd aan ons succes. De communicatie verliep heel soepel tijdens het hele proces. Nogmaals hartelijk dank.
03.02.2023Anoniem
Zeer vriendelijk en klantgericht
09.01.2023Anoniem
Aanbeveling
We zouden Von Poll Immobilien Rheine aanbevelen aan anderen.
Veel dank aan mevrouw Silke Köning.
19.12.2022Anoniem
Dames en heren,

Ik wil graag van de gelegenheid gebruik maken om mevrouw Klene te bedanken voor de fantastische plaatsing van mijn 2 flats.
door mevrouw Klene.
Mevrouw Klene was niet alleen erg vriendelijk, maar ook zeer bekwaam in alle zaken.
Ze behandelde al onze wensen naar volle tevredenheid.
Mocht het nodig zijn, dan zullen we haar uiteraard aanbevelen bij anderen.

Met vriendelijke groeten

Robert Bruning
05.12.2022Robert Bruning
Aanbeveling
Ik wil mijn negatieve beoordeling graag herzien. Er bleek een groot misverstand te zijn! Dit werd opgehelderd en opgelost. Het contact met de heer Knieper was erg prettig en positief.
30.08.2022Anoniem
Aanbeveling
Het was perfect! Zeer competent en met veel hart en inzet!
27.08.2022Julia Kintrup
Aanbeveling
Dat ik de woning uiteindelijk niet heb gekocht, lag alleen aan de woning zelf en aan mijn mogelijkheden en ideeën. De makelaar van VON POLL Immobilien die ons begeleidde en adviseerde over de woning heeft uitstekend werk geleverd. Ze was altijd beschikbaar als contactpersoon, ook geduldig met mij als klant. Altijd zeer vriendelijk en zeer competent in haar gedrag, alle gestelde vragen werden direct of snel beantwoord. Alles was zeer goed via e-mail en telefoon. Niets werd onbeantwoord gelaten. Er werd heel goed voor je gezorgd. Ik wil benadrukken dat ik het zeer professioneel vond hoe goed de makelaar optrad als tussenpersoon tussen koper en verkoper. Ik had het gevoel dat de woning echt realistisch werd voorgesteld en gepresenteerd. Smaak in een woning is voor iedere aspirant-koper zijn eigen zaak, maar een goede makelaar is en blijft de basis van een goede investering voor zowel koper als verkoper.
22.08.2022Annika Petsch
Aanbeveling
Mevrouw Hocaku was altijd beschikbaar voor ons, ze was altijd goed voorbereid en hield de grootste stress die gepaard gaat met het verkopen van een huis bij ons weg. Het hele proces verliep absoluut soepel. Zeker een aanrader!
17.08.2022Löhrmann
Aanbeveling
Goed aanbod van aantrekkelijke eigenschappen
04.07.2022Markus Haverkamp
Aanbeveling
Het was voor mij heel gemakkelijk om een consistente 5-sterrenbeoordeling te geven, omdat mevrouw Silke Köning me op alle bovenstaande punten TOP KLASSE ondersteuning gaf.
24.05.2022Abel Mertens

20.04.2024
Een beoordeling indienen
Neem contact op

Uw bericht aan VON POLL IMMOBILIEN Rheine

Vul het rood gemarkeerde veld in.
Vul het rood gemarkeerde veld in.
Ongeldig e-mailadres
* verplichte velden
Ongeldige tekens. Alleen cijfers en spaties zijn mogelijk.

Ik accepteer het privacybeleid van .

Alle beoordelingen en ervaringen over VON POLL IMMOBILIEN Rheine zijn de subjectieve meningen van degenen die ze schrijven en indienen.  |  De eigenaar van het profiel is verantwoordelijk voor de inhoud van deze pagina  |   Profiel actief sinds 16.08.2021  |  Laatst bijgewerkt: 28.04.2024   |  Verslag profiel

Meer transparantie en veiligheid bij het zoeken naar competente professionals

Authentieke meningen van klanten
Effectieve feedback van klanten
Onafhankelijke beoordelingen

Een goede reputatie is 's werelds
beste vorm van reclame!