TOP DIENSTVERLENER 2024
TOPAANBEVELING 2024
4,64 van 5
1.049 Beoordelingen
Contactgegevens
VON POLL IMMOBILIEN is een van de grootste makelaars in Europa. Met een netwerk van meer dan 1.500 collega's en meer dan 400 winkels onderhouden we uitstekende contacten met potentiële kopers. Onze klanten zijn eigenaren van onroerend goed van...

Contactgegevens

59 Beoordelingen

313 Beoordelingen op ProvenExpert.com

4,91 van 5
Aanbeveling
het was een allround zorgeloos pakket. alles verliep volgens plan. uitstekend klantcontact tot en met de oplevering
17.05.2024Petra Wittmann
Aanbeveling
We hadden een heel prettig contact met de heer Krohe. Hij is zeer punctueel en competent. Een echte aanrader.
03.05.2024Diana Vartanov
VON POLL IMMOBILIEN Kirchheim unter Teck Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Kirchheim unter Teck :
Vielen herzlichen Dank für Ihre Bewertung!
Aanbeveling
De heer Garofano heeft ons uitstekend geadviseerd en ondersteund bij alle aspecten van de verkoop van ons appartementencomplex. Hij is zeer betrokken, zeer persoonlijk en competent. Hartelijk dank voor uw grote inzet en de succesvolle verkoop.
27.04.2024Frau Schurer
Aanbeveling
De heer Marco Garofano was zeer betrokken bij de verkoop van ons appartementencomplex, zodat het koopcontract in zeer korte tijd werd getekend.
Hartelijk dank.
27.04.2024Frau Hergeth
Aanbeveling
Zeer tevreden over de heer Marco Garofano voor zijn zeer goede werk en klantvriendelijkheid.
26.04.2024Özgür
Aanbeveling
We hebben de heer Krohe en zijn collega leren kennen als uiterst sympathieke, vriendelijke en zeer bekwame makelaars. We hebben het uitgebreide advies van de heer Krohe gewaardeerd en bovenal heeft hij zich serieus en uitgebreid verdiept in de individuele situatie en heeft hij oog voor de essentie.
We kunnen en zullen jullie aanbevelen bij anderen. Olly en Manfred Buck
21.04.2024Anoniem
Liebe Famiie Buck, es freut mich sehr wenn ich Ihnen in solch einer wichtigen Situation helfen konnte. Wir, das VON POLL Team in Kirchheim, wünscht Ihnen und Ihrer Familie alles erdenklich Gute für die Zukunft!
Aanbeveling
Dr Kaden was absoluut geweldig tijdens de verkoop van onze huizen in Fellbach. Ze was altijd beschikbaar om vragen te beantwoorden, gaf realistische schattingen van verkoopprijzen, ging tijdens het verkoopproces om met de makelaars van de huizen en hield ons volledig op de hoogte tijdens het verkoopproces. Als Engelstalige verwachtte ik dat het proces complex zou zijn, maar met Dr. Kaden was de taal nooit een probleem. Dr Kaden gaat veel verder dan wat ik normaal van een makelaar zou verwachten en ik zou Dr Kaden en haar team aan iedereen die een huis wil verkopen of kopen van harte aanbevelen!
VON POLL IMMOBILIEN Fellbach / Rems-Murr-Kreis
17.04.2024Wayne Muller
VON POLL IMMOBILIEN Fellbach / Rems-Murr-Kreis Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Fellbach / Rems-Murr-Kreis :
Thank you very much. Kind regards VON POLL Immobilien Fellbach
Aanbeveling
Onze ondersteuning bij de verkoop van ons huis had niet beter kunnen zijn. Betrouwbaarheid, deskundigheid, vriendelijkheid - alles was top!
11.04.2024Anoniem
Aanbeveling
Dat ik in mevrouw Nuzzi een contactpersoon had die de hele tijd voor me zorgde en er was om me te helpen en te adviseren.
25.03.2024Anoniem
Aanbeveling
Onroerend goed kan een rol spelen als kapitaalinvestering of als woongebouw dat het kader vormt voor je eigen huis, maar in elk geval vertegenwoordigt het een waardevol bezit. Verantwoordelijk handelen vereist altijd een correcte en realistische taxatie als eerste stap - we ontvingen zo'n taxatie van de heer Krohe - VON POLL IMMOBILIEN Shop Kirchheim unter Teck - hartelijk dank hiervoor. De kwaliteit van het advies en de taxatie heeft ons ertoe aangezet om in dit vroege stadium van de planning een korte recensie te schrijven (deel 2 in het geval van toekomstige makelaardij). Een hoge mate van professionaliteit die onopvallend wordt aangeboden is al een groot genoegen. Een bijzonderheid moet echter worden benadrukt: de deskundigheid van de heer Krohe wordt merkbaar versterkt door kennis met jarenlange ervaring in het bedrijfsleven en de financiële sector - wat een algehele beoordeling mogelijk maakt "vanuit één bron", om zo te zeggen.
Herbert Schlender, Kirchheim
24.03.2024Herbert Schlender
Vielen herzlichen Dank für diese tolle Bewertung. Es freut mich immer sehr wenn unsere Kunden einen konkreten Nutzen mitnehmen und darauf basierend wichtige Entscheidungen vorbereiten und treffen können. Ich wünsche Ihnen dafür gute Gedanken. Gerne stehe ich auch weiterhin für Sie zur Verfügung! Herzlichst, Michael Krohe
Aanbeveling
Betrouwbaarheid en deskundigheid, vriendelijke toon en snelle uitvoering van de afgesproken stappen. Al met al een vertrouwensvolle samenwerking.
11.03.2024Anoniem
VON POLL IMMOBILIEN Stuttgart Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Stuttgart :
Ganz herzlichen Dank für Ihr Feedback. Beste Grüße, Ihr Team aus dem VON POLL IMMOBILIEN Shop aus Stuttgart
Aanbeveling
Dr. Steinhoff heeft ons uitstekend ondersteund en de verkoop naar volle tevredenheid afgehandeld. Altijd weer.
27.02.2024Anoniem
Aanbeveling
Ik was helemaal tevreden over het advies en de afhandeling/verkoop van onze flat, ik hoefde me nergens zorgen over te maken. Hartelijk dank, mevrouw Hoyer.
19.02.2024Ursel Kuhnert
Aanbeveling
Zeer prettige samenwerking met VON POLL IMMOBILIEN in januari 2024, ook al was de koopovereenkomst niet rond. Mevrouw Sachs heeft ons hier geadviseerd en indruk op ons gemaakt door haar professionele, empathische en buitengewoon betrokken manier van werken. De samenwerking was altijd gebaseerd op opmerkelijke bereikbaarheid en reactietijd, hoge transparantie en veel begrip voor elkaar. Het zou ons een groot genoegen zijn als we bij verdere objecten in onze portefeuille opnieuw met VON POLL IMMOBILIEN, en in het bijzonder met mevrouw Sachs, zouden kunnen samenwerken.
Met vriendelijke groeten
04.02.2024B. P.
Aanbeveling
Zeer competent en altijd vriendelijk advies.
Zeer goede ondersteuning vanaf het aanbod van de woning via de bezichtigingen tot en met de begeleiding naar de notaris.
Voortdurende informatie over de voortgang van de individuele bezichtigingen.
We waren zeer tevreden over de samenwerking met mevrouw Sachs.
03.02.2024Matthias Boeck
4,40 van 5
Aanbeveling
Mevrouw Petkova maakte een zeer professionele indruk op me, was erg meegaand en hield volledig rekening met al mijn wensen. Ze was snel beschikbaar maar niet opdringerig! Aangezien het in eerste instantie alleen om een gratis waardebepaling van onze woning ging, kan ik niets zeggen over de prijs/prestatieverhouding.
VON POLL IMMOBILIEN Böblingen
18.01.2024Anoniem
Aanbeveling
De heer Schwarz heeft alles voor ons geregeld. Alles verliep heel soepel en professioneel. Hartelijk dank voor alles!
04.01.2024Anoniem
VON POLL IMMOBILIEN Stuttgart Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Stuttgart :
Wir bedanken uns herzlich für Ihr Feedback! Beste Grüße, Ihr Team aus dem VON POLL IMMOBILIEN Shop aus Stuttgart
Aanbeveling
Vorige maand heb ik mijn appartement in Kirchheim verkocht via Von-Poll-Immobilien.
Vanaf de eerste gezamenlijke bezichtiging van de woning was ik zeer tevreden over het competente advies dat ik kreeg van mevrouw Sachs en de heer Krohe van het filiaal in Kirchheim.
Hun deskundigheid en grote betrokkenheid bij de marketing en de organisatie van de verkoop waren zeer effectief en maakten grote indruk op mij.
Mevrouw Sachs en de heer Krohe hebben voor elk detail gezorgd, zodat niet alleen het sluiten van het contract, maar ook de daaropvolgende overdracht soepel en naar ieders tevredenheid in recordtijd verliep.
Hartelijk dank voor deze geweldige ondersteuning tijdens het hele verkoopproces!
20.12.2023Anoniem
Aanbeveling
Zeer professionele en succesvolle marketing van mijn woning.
Van de uitgebreide voorbereiding van de presentatie, via de organisatie van de bezichtigingsafspraken, tot de overdracht aan de nieuwe eigenaar, alle processen waren altijd tot mijn volle tevredenheid georganiseerd.
Mevrouw Ehrmann had altijd de juiste antwoorden en oplossingen voor moeilijke vragen.
Ik kan mevrouw Ehrmann en haar bekwame team alleen maar aanbevelen.
08.12.2023Anoniem
Gerecenseerd filiaal: VON POLL IMMOBILIEN Ludwigsburg
VON POLL IMMOBILIEN Ludwigsburg Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Ludwigsburg :
Herzlichen Dank für das Lob. Es freut mich sehr, dass Sie mit dem Ablauf des Verkaufsprozesses so zufrieden waren und wir für Sie passende Käufer*innen finden konnten.
Aanbeveling
De bemiddeling van de woning die ik kocht werd uitgevoerd met veel empathie voor de speciale situatie.
De communicatie was zeer nauwkeurig en ongelooflijk snel.
Er zaten slechts 1,5 week tussen de bezichtiging en de notarisafspraak!
We willen graag van deze gelegenheid gebruik maken om je nogmaals te bedanken.
We doen graag weer zaken met jullie voor de volgende woning.
07.12.2023Klaus Korschinek

28.05.2023
Een beoordeling indienen
Neem contact op

Uw bericht aan VON POLL IMMOBILIEN Shops Region Stuttgart

Vul het rood gemarkeerde veld in.
Vul het rood gemarkeerde veld in.
Ongeldig e-mailadres
* verplichte velden
Ongeldige tekens. Alleen cijfers en spaties zijn mogelijk.

Ik accepteer het privacybeleid van .

Alle beoordelingen en ervaringen over VON POLL IMMOBILIEN Shops Region Stuttgart zijn de subjectieve meningen van degenen die ze schrijven en indienen.  |  De eigenaar van het profiel is verantwoordelijk voor de inhoud van deze pagina  |   Profiel actief sinds 24.11.2022  |  Laatst bijgewerkt: 01.12.2022   |  Verslag profiel

Meer transparantie en veiligheid bij het zoeken naar competente professionals

Authentieke meningen van klanten
Profiteer van de ervaringen van andere klanten: De geverifieerde klantbeoordelingen van ProvenExperts kunnen u helpen bij het kiezen van het juiste product of de juiste dienst.
Effectieve feedback van klanten
ProvenExpert maakt het mogelijk om het volledige dienstenspectrum van een bedrijf (bv. klantenservice, consulting) te beoordelen. Zo krijg je een gedetailleerd overzicht van je servicekwaliteit op alle vlakken.
Onafhankelijke beoordelingen
ProvenExpert is gratis, onafhankelijk en neutraal. Klanten geven uit eigen beweging beoordelingen - hun meningen zijn niet te koop. En de inhoud van beoordelingen kan niet worden beïnvloed door geld of op welke andere manier dan ook.

Een goede reputatie is 's werelds
beste vorm van reclame!

85% van alle consumenten vertrouwt online beoordelingen net zoveel als persoonlijke aanbevelingen.

Laat ProvenExpert uw bedrijf een boost geven met de beste reclame ter wereld: de mening van tevreden klanten.
Richtlijnen herzien  |  Kwaliteit  |  Privacybeleid  |  Wettelijke kennisgeving  © 2011 - 2024 Expert Systems GmbH