TOP DIENSTVERLENER 2024

63 Beoordelingen

329 Beoordelingen op ProvenExpert.com

4,91 van 5
Aanbeveling
We schrijven deze recensie vanuit het oogpunt van de koper en hebben contact gehad met zowel de heer Krohe als mevrouw Sachs voor verschillende eigendommen. We vonden beiden zeer professioneel, eerlijk, open en vriendelijk te allen tijde. Er werd ongevraagd gewezen op bestaande gebreken. Latere prijsonderhandelingen vanwege gebreken die later tijdens een bouwkundige keuring werden ontdekt, werden transparant bemiddeld tussen koper en verkoper en er werd een eerlijke oplossing gevonden voor beide partijen, mede dankzij de aanwezige expertise. Indien nodig werden er ook contacten gelegd met financieringsadviseurs of verschillende vakmensen waarmee we in het verleden al goede ervaringen hadden.
Aangezien we al enige tijd op zoek zijn naar een woning en daarom met een groot aantal makelaars in contact zijn geweest, kunnen we zeggen dat mevrouw Sachs en de heer Krohe zich op een prettige manier onderscheiden van andere makelaars. Je krijgt niet het gevoel dat de makelaars uitsluitend verkoopgericht zijn, maar dat ze de belangen van beide klanten, namelijk de verkoper en de koper, op een goede manier behartigen.
25.07.2024Anoniem
Aanbeveling
Zeer vriendelijk en deskundig advies. Hartelijk dank.
16.07.2024Herr Khan
Aanbeveling
Het team werkt zeer professioneel samen. De heer Krohe is een bewezen expert in het taxeren van onroerend goed. Beiden hebben gevoel voor microlocaties. Mevrouw Sachs weet precies welke stappen nodig zijn op het gebied van marketing. Beiden vullen elkaar perfect aan. Onze ervaring met de verkoop van het huis van onze ouders in een moeilijke marktomgeving was uitstekend. Ik kan von Poll in Kirchheim alleen maar aanbevelen. Nico Trautwein
13.07.2024Nico Trautwein
Aanbeveling
We kregen uitstekende ondersteuning van mevrouw Petkova. Ze hield ons goed op de hoogte van veel situaties die we niet kenden en was erg vriendelijk en meegaand.
We zouden mevrouw Petkova te allen tijde aanbevelen.
VON POLL IMMOBILIEN Böblingen
10.07.2024Anoniem
Aanbeveling
De heer Garofano was altijd een absoluut betrouwbare, betrouwbare en altijd vriendelijke contactpersoon.
09.07.2024Frau Kroll
Aanbeveling
Super professioneel team, snelle reactietijden, zeer goede kennis van de lokale markt, hoge flexibiliteit en sterk advies! We waren helemaal tevreden!
12.06.2024Fam. Enssle
VON POLL IMMOBILIEN Fellbach / Rems-Murr-Kreis Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Fellbach / Rems-Murr-Kreis :
Herzlichen Dank, Familie Enssle! Wir haben sehr gerne für Sie gerarbeitet und bedanken uns ebenso. Herzliche Grüße, Ihr Von Poll Team Fellbach
Aanbeveling
Zeer competent advies, zeer goede ondersteuning, geweldige voorbereiding van de expositie. Graag weer.
VON POLL IMMOBILIEN Esslingen
10.06.2024Anoniem
Gerecenseerd filiaal: VON POLL IMMOBILIEN Esslingen
Aanbeveling
Ondanks de afstand van Regensburg naar Stuttgart is alles perfect verlopen en ik wens het team het allerbeste voor de toekomst.
07.06.2024DeWolf
VON POLL IMMOBILIEN Stuttgart Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Stuttgart :
Ganz herzlichen Dank für Ihr Feedback - auch wir bedanken uns bei Ihnen für die gute Zusammenarbeit. Beste Grüße, Ihr Team aus dem VON POLL IMMOBILIEN Shop aus Stuttgart
Aanbeveling
Zeer goede verkoopservice met een aangenaam team dat altijd naar de klant luistert. Ik zou Von Poll Immobilien ook aanbevelen voor hun goede advies. Hartelijk dank!
06.06.2024Anoniem
VON POLL IMMOBILIEN Stuttgart Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Stuttgart :
Merci beaucoup pour votre gentil commentaire! Nous sommes très heureux que vous soyez satisfait de notre service. Au plaisir de vous revoir bientôt! Avec nos meilleures salutations, VON POLL IMMOBILIEN Shop Stuttgart
Aanbeveling
We zijn tevreden over VON POLL IMMOBILIEN.
Hartelijk dank. 👌
24.05.2024Răzvan
Aanbeveling
het was een allround zorgeloos pakket. alles verliep volgens plan. uitstekend klantcontact tot en met de oplevering
17.05.2024Petra Wittmann
Aanbeveling
We hadden een heel prettig contact met de heer Krohe. Hij is zeer punctueel en competent. Een echte aanrader.
03.05.2024Diana Vartanov
VON POLL IMMOBILIEN Kirchheim unter Teck Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Kirchheim unter Teck :
Vielen herzlichen Dank für Ihre Bewertung!
Aanbeveling
De heer Garofano heeft ons uitstekend geadviseerd en ondersteund bij alle aspecten van de verkoop van ons appartementencomplex. Hij is zeer betrokken, zeer persoonlijk en competent. Hartelijk dank voor uw grote inzet en de succesvolle verkoop.
27.04.2024Frau Schurer
Aanbeveling
De heer Marco Garofano was zeer betrokken bij de verkoop van ons appartementencomplex, zodat het koopcontract in zeer korte tijd werd getekend.
Hartelijk dank.
27.04.2024Frau Hergeth
Aanbeveling
Zeer tevreden over de heer Marco Garofano voor zijn zeer goede werk en klantvriendelijkheid.
26.04.2024Özgür
Aanbeveling
We hebben de heer Krohe en zijn collega leren kennen als uiterst sympathieke, vriendelijke en zeer bekwame makelaars. We hebben het uitgebreide advies van de heer Krohe gewaardeerd en bovenal heeft hij zich serieus en uitgebreid verdiept in de individuele situatie en heeft hij oog voor de essentie.
We kunnen en zullen jullie aanbevelen bij anderen. Olly en Manfred Buck
21.04.2024Anoniem
Liebe Famiie Buck, es freut mich sehr wenn ich Ihnen in solch einer wichtigen Situation helfen konnte. Wir, das VON POLL Team in Kirchheim, wünscht Ihnen und Ihrer Familie alles erdenklich Gute für die Zukunft!
Aanbeveling
Dr Kaden was absoluut geweldig tijdens de verkoop van onze huizen in Fellbach. Ze was altijd beschikbaar om vragen te beantwoorden, gaf realistische schattingen van verkoopprijzen, ging tijdens het verkoopproces om met de makelaars van de huizen en hield ons volledig op de hoogte tijdens het verkoopproces. Als Engelstalige verwachtte ik dat het proces complex zou zijn, maar met Dr. Kaden was de taal nooit een probleem. Dr Kaden gaat veel verder dan wat ik normaal van een makelaar zou verwachten en ik zou Dr Kaden en haar team aan iedereen die een huis wil verkopen of kopen van harte aanbevelen!
17.04.2024Wayne Muller
Thank you very much. Kind regards VON POLL Immobilien Fellbach
Aanbeveling
Onze ondersteuning bij de verkoop van ons huis had niet beter kunnen zijn. Betrouwbaarheid, deskundigheid, vriendelijkheid - alles was top!
VON POLL IMMOBILIEN Ludwigsburg
11.04.2024Anoniem
Aanbeveling
Dat ik in mevrouw Nuzzi een contactpersoon had die de hele tijd voor me zorgde en er was om me te helpen en te adviseren.
25.03.2024Anoniem
Aanbeveling
Onroerend goed kan een rol spelen als kapitaalinvestering of als woongebouw dat het kader vormt voor je eigen huis, maar in elk geval vertegenwoordigt het een waardevol bezit. Verantwoordelijk handelen vereist altijd een correcte en realistische taxatie als eerste stap - we ontvingen zo'n taxatie van de heer Krohe - VON POLL IMMOBILIEN Shop Kirchheim unter Teck - hartelijk dank hiervoor. De kwaliteit van het advies en de taxatie heeft ons ertoe aangezet om in dit vroege stadium van de planning een korte recensie te schrijven (deel 2 in het geval van toekomstige makelaardij). Een hoge mate van professionaliteit die onopvallend wordt aangeboden is al een groot genoegen. Een bijzonderheid moet echter worden benadrukt: de deskundigheid van de heer Krohe wordt merkbaar versterkt door kennis met jarenlange ervaring in het bedrijfsleven en de financiële sector - wat een algehele beoordeling mogelijk maakt "vanuit één bron", om zo te zeggen.
Herbert Schlender, Kirchheim
24.03.2024Herbert Schlender
Vielen herzlichen Dank für diese tolle Bewertung. Es freut mich immer sehr wenn unsere Kunden einen konkreten Nutzen mitnehmen und darauf basierend wichtige Entscheidungen vorbereiten und treffen können. Ich wünsche Ihnen dafür gute Gedanken. Gerne stehe ich auch weiterhin für Sie zur Verfügung! Herzlichst, Michael Krohe

7 Vestigingen op ProvenExpert.com

46 beoordelingen op ImmobilienScout24

28.05.2023
Een beoordeling indienen

Uw bericht aan VON POLL IMMOBILIEN Shops Region Stuttgart

Vul het rood gemarkeerde veld in.
Vul het rood gemarkeerde veld in.
Ongeldig e-mailadres
* verplichte velden
Ongeldige tekens. Alleen cijfers en spaties zijn mogelijk.

Ik accepteer het privacybeleid van .

Alle beoordelingen en ervaringen over VON POLL IMMOBILIEN Shops Region Stuttgart zijn de subjectieve meningen van degenen die ze schrijven en indienen.  |  De eigenaar van het profiel is verantwoordelijk voor de inhoud van deze pagina  |   Profiel actief sinds 24.11.2022  |  Laatst bijgewerkt: 01.12.2022   |  Verslag profiel

Meer transparantie en veiligheid bij het zoeken naar competente professionals

Authentieke meningen van klanten
Effectieve feedback van klanten
Onafhankelijke beoordelingen

Een goede reputatie is 's werelds
beste vorm van reclame!