Euregio FinanzMakler GmbH
Voor velen is het een wens om ruimer te leven tegen een meer aanvaardbare prijs. Om deze wens te realiseren wordt er ook vaak over emigratie naar Duitsland gesproken. Een kleine stap over de grens en u woont in het prachtige Duitsland, waar u...

Am Königsweg 17
48599 Gronau (Epe)

Edwin Tempelman

Donnerstag 09:00-17:30

Bearbeitungszeit

Zuverlässigkeit

Wij zochten een droomplek in Duitsland. Dat is uiteindelijk een mooi groot huis in de nabijheid van de Bodensee geworden. Euregio heeft ons daarbij van het begin tot het eind (periode van 2 jaar) uitstekend van raad en daad voorzien. Top geregeld!

Jerry de Munnik
07.07.2021Jerry de Munnik
Wij hebben hier een hele goede ervaring mee, staat altijd voor je klaar en elke vraag word netjes en vriendelijk beantwoord. Echt een aanrader dus!!!
20.04.2021Peter En Grace
Fijn tussenpersoon die je kan helpen met alle financiële vragen en helpen met het afsluiten van de juiste betaalbare hypotheek. Edwin, het was prettig om jou als Nederlandse adviseur te hebben bij onze Duitse zoektocht! Wij hebben daardoor ons droomhuis kunnen financieren.
04.02.2021Wendy En Andrew
We were particularly impressed with Mr Tempelman’s helpfulness and speed: although it was clear from the start that he would not benefit from our contact in the sense that he would not be able to provide us with a mortgage, he gave us impartial and sound advice - and he charged us nothing. We recommend Mr Tempelman to anyone (especially foreigners) in search of a mortgage in Germany.
25.01.2021Anneke
Edwin biedt een persoonlijke benadering, heeft geduld, neemt de tijd. Bijzonder tevreden met zijn advies en ondersteuning
18.12.2020Nicole En Piet
Ik vond het fijn dat ondanks een wat langer traject waar zeker wat haken en ogen aan zaten ik altijd goed geholpen werd en dat er goed meegedacht word wat voor mij het beste is.
Ook vond ik het prettig dat ik voor vragen altijd terecht kan ook nadat de koop is afgerond.
08.12.2020Martijn
Een topper in het nakomen van afspraken .een aanrader voor Nederlanders die een huis in Duitsland willen kopen . Heeft het voor ons top geregeld .
26.10.2020Jacoliene En Rene
Bedankt voor alles!
Danke für den guten Beratung!
01.10.2020Bert En Sylvia
Edwin is erg duidelijk in de informatie over wat er nodig is voor een aanvraag hypotheek en ook de reactie tijd als je vragen hebt is erg snel. Bij de vraag over de kosten heb ik niets ingevuld. Weet dat er een commissie is en dat dit via de verstrekker lening gaat, maar weet niet hoeveel dat is.
Euregio is zeker een aanrader voor wie in Duitsland een woning wil kopen. Anna en Henry.
30.09.2020Henry En Anna
Very competent advice. Always availabel. Makes time if you have questions. Recomendabel!
27.08.2020Daisy
Geachte Dames en Heren, de Euregio FinanzMakler GmbH,heeft ons bij de financierung van een huis in Duitsland UITSTEKEND geadviseerd. Ook heeft Euregio FinanzMakler ons een uiterst concurrerende financierung aangeboden ( in vergelijking met andere Duitse Banken). Wanneer er bij ons vragen waren werden die altijd gelijk beantwoordt. ( zelfs in het weekend)
Wij adviseren dan ook, als u als Nederlander/se in huis wil kopen of al gekocht heeft, dan kunt u de meest concurerende financiering met tevens zeer goede adviezen het contact opnemen met Euregio FinanzMakler. De begleiding is UITSTEKEND!!! Pieter.
15.07.2020Pieter
Zeer fijne hypotheekadviseur.
Legt alles duidelijk uit, is goed bereikbaar en zeer snel.
10.07.2020Merel
- willingness to help
- thinking along in solutions
10.07.2020Davina
freundlich; denkt in optimale lösungen;kompetent.
25.05.2020Paul
Edwin Tempelman heeft ons goed geholpen met de financiering voor ons DroomHuis in Duitsland. Transparant en met oog voor de mens achter de klant.
Alles heeft hij keurig in orde gemaakt.
Wij raden mensen zeker aan om vrijblijvend een afspraak met Edwin te maken als er plannen zijn om een huis over de grens te kopen.
09.05.2020Jeffrey En Arthur
In het verleden is er een hypotheek overgenomen. Als dat toe niet had gekund c.q. als er toen niet de nodige moeite voor was gedaan, dan had ik nu met een zware hypotheek zonder aflossing gezeten.
De vooruitzichten m.b.t. mijn huidige en nieuwe hypotheek zijn zeer gunstig: mijn woonlasten nemen in de toekomst duidelijk af. Ook het in de toekomst kunnen lenen voor een verbouwing, levert geen problemen op.
Kortom, ik was en ben nog steeds zeer tevreden over de dienstverlening en producten.
04.05.2020Jose
Gut
Snel contact, behulpzaam en informatief.
20.04.2020Fehmi
Edwin is a great advisor. He gives personal advise and has the best intentions. His service is personal, kind and fast. He is always easy to reach and thinks along with you. I can really recommend Edwin to anyone!
17.02.2020Michelle En Sander
Excellent advice and service. Would absolutely recommend Edwin to future house buyers!
08.02.2020Sebastian
Edwin heeft ons erg goed geholpen in onze weg naar het kopen van een woning in Duitsland. Toen we eenmaal de juiste woning hadden gevonden, was de hypotheek snel geregeld. Edwin is erg kundig en is op de hoogte van de Nederlandse en Duitse regels. Dit maakte het voor ons extra prettig. Zeker een aanrader.
08.02.2020Shirley
1 Bewertung aus
1 Bewertung auf Facebook

25.02.2014

Ihre Nachricht an Euregio FinanzMakler GmbH

Alle Bewertungen und Erfahrungen zu Euregio FinanzMakler GmbH sind subjektive Meinungen der Verfasser  |  Für den Inhalt der Seite ist der Profilinhaber verantwortlich  |   Profil aktiv seit 27.03.2019  |  Letzte Aktualisierung: 07.07.2021   |  Profil melden