BNI Frankfurt am Main

Gekwalificeerde aanbevelingen, meer bestellingen, nieuwe contacten

Contactgegevens
We zijn een ondersteunende gemeenschap van regionale zakenmensen die elkaar tijdens het ontbijt ontmoeten volgens het BNI-systeem. Volgens de BNI-agenda, die hetzelfde is van Singapore tot New York, heeft elk lid één minuut om zijn bedrijf te...

Contactgegevens

4,57 van 5
Vertrouwen opbouwen bij ondernemers
05.09.2021Michael Wallmeyer
Aanbeveling
BNI ist meine geschäftliche"Heimat" seit mehr als 7 Jahren. Ohne dieses Netzwerk hätte ich nie die Ergebnisse erzielt, die ich mir gewünscht hatte. Die Techniken des strategischen Empfehlungsmarketing sind simpel, effektiv und "mächtig", wenn man sie konsequent anwendet. Das BNI System ist für mich mehr als (m)ein Erfolgsrezept. Es ist mein mentales Fitness Studio.
14.06.2021Peter Schmidt-Dahlberg
Aanbeveling
Ik was vier weken geleden als gast aanwezig bij de online bijeenkomst van het Da Vinci-team.
Ik was onder de indruk van de diversiteit van de bedrijven die in het chapter vertegenwoordigd zijn, de "goede sfeer" tussen de
tussen de chapterleden en de toegevoegde waarde die elk bedrijf kan genereren
29.03.2021Elke Scholz-Krause
Aanbeveling
Bombastisches Unternehmerteam das wirklichen Mehrwert stiftet.
15.10.2020Marcus Tammer
Beoordeeld hoofdstuk: Rubens BNI (Frankfurt)
Aanbeveling
Voor mij is het BNI-ontbijt op vrijdag bij de Da Vinci-afdeling een verrijkende ervaring, niet alleen in financieel opzicht, maar ook op persoonlijk, menselijk vlak. Hier ontmoeten mensen elkaar die iets goeds willen doen voor anderen zonder daar iets voor terug te verwachten - in een kapitaalgedreven metropool als Frankfurt is dat niet vanzelfsprekend. Ik zou niet zonder het succesvolle BNI-systeem willen. Daarom is mijn inzet voor mijn BNI-collega's een vast onderdeel van mijn wekelijkse schema.
12.10.2020Peter Schmidt-Dahlberg
Aanbeveling
Mijn naam is Köneke - Thomas Köneke eigenaar van tumes.org. Ik ben een expert op het gebied van procesoptimalisatie en bedrijfsarchitectuur. Mijn klanten zijn zelfstandigen en ondernemers die willen weten hoe ze meer aan het proces kunnen werken dan erin.

Dit vakgebied van management consultancy vereist veel vertrouwen en werkt grotendeels alleen via referral marketing. Ik zit al twee jaar in het Da Vinci chapter in Frankfurt en heb gekozen voor het BNI succes- en marketingsysteem en genereer tot 40% van mijn omzet via dit zakelijke netwerk. Ik ben een absolute fan van de manier en de structuur.

Bovendien leer je elke vrijdag unieke bedrijven kennen en breid je automatisch je bestaande netwerk uit.

"Wie geeft, wint - dat vind ik geweldig!"

Thomas Köneke van tumes.org - Wij helpen onze klanten om hun bedrijfsstructuren, bedrijfsprocessen en mate van volwassenheid te visualiseren en 30% efficiënter te maken.
23.07.2020Thomas Köneke von tumes.org
Aanbeveling
Ich bin bereits seit 13 Jahren, mit unserer Schreinerei K&R Design, Mitglied im Chapter Rubens.
Die sich hieraus entwickelte Partnerschaft unter den Mitglieder und das Vertrauen in die einzelnen Personen, ist genau DAS, was BNI ausmacht : WER GIBT GEWINNT.
Und nich nur ich gewinne dadurch , sonder auch meine Kunden !!!! denn Sie finden in meinen Chapterkollegen, Menschen, die sich ihrer Probleme annehmen und fachgerecht beraten.
ALSO : Eine Win - Win Situation für ALLE
Aanbeveling
Als Gast war ich heute, 18.06.2020 zum zweiten Mal dabei, es hat mir sehr gut gefallen. Der Online-Chat ist sehr informativ und ich habe einen absolut positiven Eindruck gewonnen. Rubens BNI eine wunderbare Institution um Kundenkontakte durch Empfehlung zu generieren und die kompetenten Mitglieder an meine Kunden weiter zu empfehlen. Ich bin dankbar für diese Erfahrung und freue mich sehr dabei zu sein.
18.06.2020Madeleine Radgen
Beoordeeld hoofdstuk: Rubens BNI (Frankfurt)
Aanbeveling
Das Unternehmerteam Mondriaan trifft sich jeden Dienstag zum Unternehmerfrühstück und baut kontinuierlich vertrauensvolle Beziehungen zueinander auf. Diese bilden die Grundlage für das Empfehlungsgeschäft, von dem alle Mitglieder profitieren. Dabei wird der BNI-Kernwert "Wer gibt, gewinnt" immer wieder aktiv gelebt. Besonders gefällt mir die Struktur des Chapters, getragen durch jedes einzelne Mitglied und die positive, mitreißende Energie, die bei den Meetings entsteht. Und nicht zuletzt bietet das Unternehmerteam Mondriaan im BNI-Netzwerk hervorragende Chancen, Mehrumsatz durch Empfehlungen zu erzielen. Daher von mir die volle Punktzahl, verbunden mit der Empfehlung, selbst Mitglied dieses Teams zu werden und die Chance zu nutzen, unverbindlich an einem Meeting teilzunehmen.
18.06.2020Jens Kortholt
Beoordeeld hoofdstuk: Mondriaan BNI (Frankfurt)
4,67 van 5
Aanbeveling
Das Chapter Mondriaan ist ein recht junges und dynamisches Team. Die Vielfältigkeit der Gewerbe hat mir immer wieder neue Erkenntnisse und Erfahrungen zu meiner persönlichen Weiterentwicklung geliefert. Freuen würde es mich wenn dieser Spirit lang am Leben erhalten bleibt, da es mir immer wieder Inspiration gibt mitzumachen und selbst neue Ideen einzubringen
02.06.2020Anoniem
Beoordeeld hoofdstuk: Mondriaan BNI (Frankfurt)
18.05.2020Elmar ULRICH
4,83 van 5
Aanbeveling
Ik ben nu 8 maanden lid van DaVinci. De mogelijkheden om betrokken te raken, interessante ondernemers te ontmoeten, deel te nemen aan spannende projecten en te profiteren van trainingen en workshops zijn eindeloos. De dynamiek fascineert me elke dag. Als gevolg van de online bijeenkomsten naar aanleiding van het coronavirus zijn er in heel Duitsland verschillende speedteams opgezet. Ik ben overtuigd van de BNI en ben daarom sinds 4 weken ledencoördinator in het managementteam van onze chapter. Het werk, vooral met de ledencommissie, is erg leuk en ongelooflijk spannend.
Als consultant, trainer en coach kan ik mijn vakgebied, "relatiebeheer" - ik zorg voor tevreden klanten die meer verkopen en op de lange termijn loyaal blijven aan het bedrijf, evenals voor gemotiveerde medewerkers - heel goed inbrengen in ons chapter, de speedteams en andere chapter-overschrijdende projecten en er mijn voordeel mee doen.
Verena Dvorak, Managing Partner CuS Navigation GmbH / België
www.cus-navigation.de
17.05.2020Verena Dvorak , CuS Navigation GmbH
4,96 van 5
Aanbeveling
Ik ben al een goed jaar een tevreden lid. Ik geef graag zakelijke (en soms privé) aanbevelingen. Het aantal aanbevelingen dat ik krijg is klein, maar de omzet maakt me blij. Ik geniet van het feit dat er veel bijzonder prettige relaties zijn. Ik geniet van mijn rol als trainingscoördinator. En ik vind het leuk om bezoekers uit te nodigen en te helpen met het overtuigingswerk.
17.05.2020Dr. Steven Goldner
Aanbeveling
Mijn lidmaatschap heeft zich na de eerste twee maanden al terugbetaald. De ondernemers in het netwerk bieden altijd een ongelooflijke toegevoegde waarde en zijn experts in hun vakgebied. Ik wou dat ik dit netwerk 4 jaar eerder had gehad.
16.05.2020Sven Edeler
Aanbeveling
Die Topadresse in Frankfurt, wenn es darum geht Geschäftskontakte zu bekommen. Wir konnten unser Netzwerk sehr ausbauen. Uns war wichtig, dass es deutschlandweit funktioniert, was super funktioniert hat.

Peter Stephan
LS Solution
15.05.2020Peter Stephan
Aanbeveling
Door mijn lidmaatschap heb ik veel nieuwe ondernemers kunnen ontmoeten, vooral jonge, en heb ik mijn inzicht in verschillende beroepen kunnen verdiepen door de één-op-één ontmoetingen. Het netwerk achter de individuele netwerker breidt zich snel uit en het is altijd interessant om nieuwe mensen te ontmoeten.
BNI Frankfurt am Main - Das Unternehmernetzwerk
21.04.2020Anoniem
Aanbeveling
Ik ben al 13 jaar lid van het Rubens chapter. Voor ons bedrijf is BNI een solide pijler voor concrete verkoop, omdat deze aanbevelingen goed worden voorbereid door de leden van de afdeling en daardoor tot goede opdrachten leiden. Na zo'n lange tijd kan ik ook zeggen dat zonder BNI de verdere ontwikkeling van ons timmerbedrijf, dat gespecialiseerd is in particuliere woninginrichting, niet mogelijk was geweest.
30.03.2020R.Kronenberger - Schreinermeister
Aanbeveling
Geweldig, dynamisch ondernemersnetwerk met veel boeiende ondernemers. Uitstekend platform voor het uitwisselen van aanbevelingen.
19.03.2020Jens Kortholt
Aanbeveling
Sehr interessante Unternehmer, in einer stets professionellen als auch humorvollen Runde, die alle eines vereint: Lust zu netzwerken, zu lernen und sich weiterzuentwicklen, und darüber hinaus natürlich Geschäft zu generieren. Stets mit dem Motto "wer gibt, gewinnt!"

Sehr empfehlenswert!!!

Viele Grüße
Christian Hennemann

ALMARON Online Marketing Agentur
www.almaron.de
18.03.2020Christian Hennemann
Aanbeveling
BNI Frankfurt met verschillende teams van ondernemers creëert commissievrije extra verkoop voor zijn leden en vergemakkelijkt het zakendoen in een vriendelijke sfeer door middel van aanbevelingen.
BNI Frankfurt am Main - Das Unternehmernetzwerk

4.89 van 5
Een beoordeling indienen
Neem contact op

Uw bericht aan BNI Frankfurt am Main

Vul het rood gemarkeerde veld in.
Vul het rood gemarkeerde veld in.
Ongeldig e-mailadres
* verplichte velden
Ongeldige tekens. Alleen cijfers en spaties zijn mogelijk.

Ik accepteer het privacybeleid van .

Alle beoordelingen en ervaringen over BNI Frankfurt am Main zijn de subjectieve meningen van degenen die ze schrijven en indienen.  |  De eigenaar van het profiel is verantwoordelijk voor de inhoud van deze pagina  |   Profiel actief sinds 06.06.2018  |  Laatst bijgewerkt: 26.02.2021   |  Verslag profiel

Meer transparantie en veiligheid bij het zoeken naar competente professionals

Authentieke meningen van klanten
Effectieve feedback van klanten
Onafhankelijke beoordelingen

Een goede reputatie is 's werelds
beste vorm van reclame!