De producttour van ProvenExpert

Wat we doen en hoe we uw bedrijf kunnen helpen.

Trek meer klanten aan met testimonials.

Verzamel, analyseer, volg en publiceer feedback van klanten. Gebruik uw bedrijfsreputatie om online reclame te maken voor uw producten en diensten - het is nog nooit zo eenvoudig geweest om nieuwe klanten aan te trekken!
Handcursor
Handcursor

Maak klantonderzoeken.

Gebruik onze branchespecifieke enquêtesjablonen en pas ze aan uw behoeften aan. Zo krijgt u precies de feedback die u nodig hebt. Met vragenlijstsjablonen is het snel en eenvoudig.

Nodig klanten uit om je enquêtes in te vullen.

Stuur uitnodigingen via enquêtekaarten, QR-codes, enquêtes op papier en potlood, e-mail, links, sociale netwerken, API-interface of persoonlijke toegangscode. Met zoveel opties krijg je in een mum van tijd de feedback die je nodig hebt.
Stuur uitnodigingen voor reviews via enquêtekaarten, QR-codes, e-mails, links of via sociale netwerken.

Geaggregeerde beoordelingen en waarderingen.

Heb je al beoordelingen op een ander platform? Met ProvenExpert verzamelt u met een paar klikken al uw beoordelingen (aantal en totaalscore) op één plek. Het bespaart tijd, laat je al je beoordelingen centraal monitoren en houdt je bedrijfsprofiel 24 uur per dag up-to-date.

Verkrijg enquêtestatistieken.

Analyses van enquêtes laten u zien hoe tevreden uw klanten zijn. Bekijk al uw sterke punten, potentiële verbeteringen en topcompetenties in één oogopslag. Optimaliseer uw product- en dienstenaanbod om het beter af te stemmen op uw klantenbestand.

Er zijn tal van filters en functies beschikbaar om je te helpen snel en eenvoudig de informatie uit je enquêtes te halen die je nodig hebt.

Altijd op de hoogte.

ProvenExperts wekelijkse rapporten geven u een overzicht van wanneer en waar u beoordelingen heeft ontvangen, evenals alle andere informatie die relevant is voor uw bedrijf.

U heeft ook de optie om dagelijks updates te ontvangen van alle nieuwe online beoordelingen.

Laat je goede reputatie voor je werken.

Publiceer beoordelingen en recensies op je bedrijfsprofiel en pas aan welke feedback wordt weergegeven.

Maak gebruik van de kracht van sociale netwerken.

Adverteer je klanttevredenheid ook op sociale media.

Met onze functie voor sociaal delen kun je je beoordelingen direct vanuit het dashboard publiceren op Facebook, LinkedIn en Instagram, waardoor je je bereik en interactie op meerdere platforms vergroot.
100% controle over je beoordelingen en waarderingen. Jij bepaalt waar, wanneer en wat er wordt weergegeven!
Klantbeoordelingen op websites verhogen de conversie met wel 270%.

Maak indruk in een oogopslag.

Eén zegel, elke beoordeling. Het ProvenExpert-zegel communiceert een duidelijk kwaliteitsstatement naar potentiële klanten. Kies uit verschillende looks en plaats je keurmerk waar je maar wilt.

Vijf sterren voor uw bedrijf.

Sterren
Promoot uw klanttevredenheidsniveau op Google.
Uw ProvenExpert-profiel is voorzien van een Google-sterrenclassificatie, die ook kan worden geïntegreerd in de zoekresultatenlijst van uw website voor een betere zichtbaarheid en meer klikken.
Nu lid worden
Zoekresultaten
*Studie 2017 van het ConversionXL Institute

Nog meer functies

Enquête app
Facebook enquête-app
Publiceer enquêtes rechtstreeks op je Facebook-pagina.
Zoekmachine boost
Zoekmachine boost
SEO-geoptimaliseerde profielen betekenen meer online zichtbaarheid voor u en uw bedrijf.
Uitnodigingsopties
Uitnodigingsopties
Nodig klanten uit om je enquête in te vullen via e-mail, QR-code, koppelingen, sociale netwerken, API, enquêtekaarten en meer.
Sterren
Google sterrenscores
Plaats je beoordelingen in de zoekresultaten van Google om meer aandacht te trekken naar je website.
BewezenExpert API
BewezenExpert API
Koppel onze API eenvoudig aan je CRM-systeem of online winkel om nog meer beoordelingen te krijgen.
Bescherming tegen oneerlijke beoordelingen
Alleen echte feedback
Bescherming tegen oneerlijke beoordelingen via onze arbitrageprocedure.
Voor alle industrieën
Sjablonen voor enquêtes
Snel en eenvoudig aan te passen voor alle branches en apparaten.
Altijd op de hoogte
Rapporten & Statistieken
Onze wekelijkse rapporten houden je op de hoogte van relevante informatie.
icon
Registreer nu gratis en ga aan de slag!
Probeer ons PREMIUM-plan 30 dagen gratis en vrijblijvend uit, daarna word je automatisch overgeschakeld naar ons GRATIS-plan.
Wil je het eens proberen? Altijd!
Wil je weten waarom al meer dan 836.400 diensten ProvenExpert succesvol gebruiken? Maak een gratis afspraak voor een individuele online demo en wij vertellen je er alles over!
Zoekresultaten
Maak nu een gratis afspraak

Heb je nog vragen over ProvenExpert?

Stuur gewoon een e-mail naar support@provenexpert.com of neem contact op via Facebook, X, XING, of LinkedIn. We staan voor je klaar van maandag tot en met donderdag van 9.00 tot 17.00 uur (CEST ).
ProvenExpert.com heeft 4,50 van de 5 sterren 5610 Beoordelingen op ProvenExpert.com
Algemene voorwaarden  |  Privacybeleid  |  Kwaliteit  |  Wettelijke kennisgeving  © 2011 - 2024 Expert Systems AG