Makelaar, vastgoedadviseur, makelaarskantoor, vastgoedmakelaardij

12 Beoordelingen op ProvenExpert.com

4,88 van 5
4,60 van 5
Aanbeveling
Mevrouw Pettersen bleef behulpzaam, zelfs nadat ik had besloten de flat niet te nemen, en gaf me contactgegevens voor mogelijke financiering. Ze nam ook veel tijd tijdens de bezichtiging.
20.03.2023Ann-Marlene Henning
Aanbeveling
Mevrouw Pettersen is altijd uitstekend voorbereid en kent de weg in Flensburg. Haar vriendelijke, competente manier van doen is erg prettig. We hebben tot nu toe alleen maar positieve ervaringen met VON POLL IMMOBILIEN. Absoluut een aanrader.
20.03.2023Frederike
Aanbeveling
Nu de aankoop van een tussenwoning is afgerond, wil ik graag van de gelegenheid gebruik maken om mevrouw Andrea Peter nogmaals te bedanken voor de uitstekende samenwerking. Het vriendelijke en competente advies, vooral het exposé, was van een hoog niveau en presenteerde de woning op de best mogelijke manier. Mevrouw Peter wordt gekenmerkt door haar hoge mate van professionaliteit en constante beschikbaarheid. Ze gaf me uitstekend advies tijdens het hele aankoopproces en loodste me echt door de laatste formaliteiten. Om deze redenen kan ik Fau Peter en Von Poll Immobilien alleen maar van harte aanbevelen!
09.03.2023L. Grönwoldt
VON POLL IMMOBILIEN Flensburg Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Flensburg :
Vielen herzlichen Dank! Auch wir möchten uns für die sehr gute und vertrauensvolle Zusammenarbeit bedanken, und wünschen Ihnen alles Gute.
Aanbeveling
Zeer goed advies met een hoogwaardige uiteenzetting, je voelt je goed verzorgd en in goede handen. Zeer aanbevolen
12.07.2022Anoniem
Aanbeveling
De heer Rasch was te allen tijde een competente en betrouwbare partner tijdens de aankoop van ons huis. We hadden het gevoel dat we bij hem in goede handen waren. Hij verkreeg snel en gemakkelijk aanvullende informatie. Hij bood ons zeer prettige ondersteuning tijdens het aankoopproces en de overdracht van het gebouw.
26.06.2022Anoniem
Aanbeveling
Mevrouw Alexandra Pettersen heeft ons geholpen bij de aankoop van een groot onroerend goed in de omgeving van Flensburg. Ze legt haar ziel en zaligheid in haar werk en schuwt de omgang met de autoriteiten en het verkrijgen van informatie voor potentiële kopers niet. We willen haar bedanken voor haar inzet en wensen haar het allerbeste!
19.06.2022Engler
VON POLL IMMOBILIEN Flensburg Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Flensburg :
Vielen Dank! Auch ich möchte mich nochmal für die tolle Zusammenarbeit und das entgegengebrachte Vertrauen bedanken.
Aanbeveling
Erg leuke gesprekken, goed advies, erg tevreden.
16.06.2022Dennis
4,12 van 5
Goed
Geachte heer of mevrouw
Helaas hebben we de deal nog niet kunnen afronden. Ik was echter zeer tevreden over de service van mevrouw Pettersen. Misschien leiden onze gesprekken toch tot succes.
15.06.2022Lars Petersen
Sehr geehrter Herr Petersen,
vielen Dank für die tolle Bewertung. Auch ich möchte mich für die bisherige sehr gute, und vertrauensvolle Zusammenarbeit bedanken. Wenn es noch klappt wäre für alle super.
Aanbeveling
Altijd beschikbaar, behulpzaam en vriendelijk.
14.06.2022Anoniem
Aanbeveling
We waren erg tevreden. Onze makelaar, mevrouw Peter, heeft ons heel goed begeleid. Ze is een makelaar recht uit een prentenboek, ze was altijd in staat om al onze vragen te beantwoorden, altijd vriendelijk en competent. We voelden ons zeer goed verzorgd. Hartelijk dank voor alles
14.06.2022Egon und Marina Haase

14.06.2023
Een beoordeling indienen
Neem contact op

Uw bericht aan VON POLL IMMOBILIEN Flensburg

Vul het rood gemarkeerde veld in.
Vul het rood gemarkeerde veld in.
Ongeldig e-mailadres
* verplichte velden
Ongeldige tekens. Alleen cijfers en spaties zijn mogelijk.

Ik accepteer het privacybeleid van .

Alle beoordelingen en ervaringen over VON POLL IMMOBILIEN Flensburg zijn de subjectieve meningen van degenen die ze schrijven en indienen.  |  De eigenaar van het profiel is verantwoordelijk voor de inhoud van deze pagina  |   Profiel actief sinds 16.08.2021  |  Laatst bijgewerkt: 26.04.2024   |  Verslag profiel

Meer transparantie en veiligheid bij het zoeken naar competente professionals

Authentieke meningen van klanten
Effectieve feedback van klanten
Onafhankelijke beoordelingen

Een goede reputatie is 's werelds
beste vorm van reclame!