Makelaar, vastgoedadviseur, makelaarskantoor, vastgoedmakelaardij

36 Beoordelingen op ProvenExpert.com

4,83 van 5
4,20 van 5
Aanbeveling
Veel dank aan mevrouw MI voor haar steun.
26.03.2024Anoniem
4,96 van 5
Aanbeveling
Goede en betrouwbare samenwerking vanaf het begin. Een uitstekend voorbereid exposé en een realistische inschatting van de markt leidden tot het gewenste succes. Vooral mevrouw Mi en de heer Bendel zorgden intensief voor de marketing en waren altijd goed bereikbaar per telefoon of e-mail. Eersteklas communicatie!
Hartelijk dank
22.03.2024Anoniem
Aanbeveling
Prachtig en nuttig om een professionele (algemene mannelijke) diplomaat te hebben tussen verkoper en koper. Nogmaals graag !!!
14.03.2024Ist bekannt
VON POLL IMMOBILIEN Düsseldorf Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Düsseldorf :
Wir danken Ihnen für Ihre wunderbare Rückmeldung! Herzliche Grüße VON POLL Geschäftstelle Düsseldorf
4,89 van 5
Aanbeveling
Zeer competent, professioneel, vriendelijk, behulpzaam, doelgericht en ongecompliceerd.
Von Poll Immobilien Düsseldorf is een echte aanrader!
Bedankt meneer Grumbt en meneer Sehr.
22.02.2024Anoniem
VON POLL IMMOBILIEN Düsseldorf Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Düsseldorf :
Wir danken Ihnen recht herzlich für Ihre positive Bewertung! Herzliche Grüße VON POLL Team Düsseldorf
Aanbeveling
Uitstekende ondersteuning van begin tot eind. Prettige en vertrouwde samenwerking met een vriendelijk team in combinatie met een hoge mate van zekerheid in het proces. Een duidelijke aanbeveling!
23.12.2023Daniel Juncker und Renate Wolfertz
Ganz herzlichen Dank Herr Junker! Alles Gute und herzliche Grüße
Aanbeveling
Een zeer aangename ervaring bij de verkoop van mijn woning, mevrouw Brakonier heeft alles professioneel afgehandeld vanaf het begin tot aan de notarisafspraak. Geen wonder dat het minder dan een week duurde voordat de woning verkocht was. Von Poll Immobilien en mevrouw Brakonier zijn echte lichtpuntjes in een anders zo sombere makelaardij. Nogmaals hartelijk dank.
05.12.2023Anoniem
VON POLL IMMOBILIEN Düsseldorf Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Düsseldorf :
Wir bedanken uns ganz herzlich für Ihre positive Bewertung und freuen uns dass Sie so zufrieden mit uns waren. Herzliche Grüße Claudia Brakonier
Aanbeveling
Mevrouw Brakonier was zeer competent, toegankelijk, open en vriendelijk. Het was niet haar schuld dat we hier niet samen uitkwamen. Het lag uitsluitend aan de courtage, die voor mij en mijn aandeel te hoog was.
01.11.2023Anoniem
VON POLL IMMOBILIEN Düsseldorf Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Düsseldorf :
Wir danken für die positive Bewertung und die ehrliche Rückmeldung! Vielleicht kommen wir ja noch zusammen ;-)
Aanbeveling
Mevr. Karimi is een zeer professionele, competente en betrouwbare partner! Hartelijk dank!
27.10.2023Anoniem
VON POLL IMMOBILIEN Düsseldorf Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Düsseldorf :
Hartelijk dank, mijnheer Baulé, voor uw positieve waardering.
Aanbeveling
Competent, vriendelijk team dat de klant altijd op de hoogte houdt. Ondersteuning tot aan het overdrachtsprotocol. Daarom van ons: 100 % aanrader!
29.06.2023Brigitte Lorenzen
Wir bedanken uns für Ihre positive Bewertung. Mit freundlichen Grüßen
Aanbeveling
Competent en betrouwbaar advies met de grootst mogelijke betrokkenheid van de klant.
24.04.2023Anoniem
Ganz herzlichen Dank für Ihre freundliche Bewertung. Herzliche Grüße
Snelle feedback,
Eerlijke evaluatie
22.04.2023Anoniem
Besten Dank für Ihr Feedback ! Viele Grüße
Aanbeveling
We hebben altijd zeer goede ervaringen gehad met de heer Grumbt en zijn team. We hebben altijd kunnen rekenen op professioneel en competent advies, betrouwbaarheid en vriendelijkheid.
21.04.2023Anoniem
Danke für Ihre umfangreiche und freundliche Bewertung! Beste Grüße
Aanbeveling
Absoluut competente vastgoedprofessionals (f/m/d)!
Een echte aanrader.
21.04.2023Philipp Dornscheidt
Herzlichen Dank für Ihre positive Rückmeldung, dies freut uns sehr. Viele Grüße
Aanbeveling
Het was een genoegen om met mevrouw Song Mi te werken. Mevrouw Mi is een persoon met een hoge professionele ethiek. Ze werkt al vele jaren op dit gebied en heeft een schat aan professionele kennis, uitstekende communicatieve vaardigheden en het vermogen om in de huid van haar klanten te kruipen. Met haar hulp kon ik zonder problemen de woning van mijn keuze kopen.

Haar collega Hannah was in staat om in zeer korte tijd een ideale huurder voor mijn woning te vinden.

Ik hoop opnieuw met mevrouw Mi samen te werken en mijn vrienden bij haar aan te bevelen.
29.03.2023Anoniem
Aanbeveling
Fantastisch advies en ondersteuning van de heer Tilmann Sehr, bedankt!
26.10.2022Jochen Becker
VON POLL IMMOBILIEN Düsseldorf Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Düsseldorf :
Ganz herzlichen Dank Herr Becker !
18.08.2022Anoniem
VON POLL IMMOBILIEN Düsseldorf Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Düsseldorf :
Wir danken für Ihre Bewertung!
4,97 van 5
Aanbeveling
Ook al heb ik het nieuwe huis dat ik zoek nog niet gevonden, ik hoop het bij dit bedrijf te vinden. Ik waardeer de betrouwbaarheid, de informatie en de duidelijke communicatie.
25.07.2022Anoniem
1,00 van 5
Slecht
We zouden von Poll zeker niet aanraden, omdat we een appartement wilden kopen als investering in Meerbusch Büderich, met de mogelijkheid om het onmiddellijk te kunnen bekijken en reserveren. Dit werd ons beloofd. Deze bezichtigingsafspraak werd vervolgens wegens vermeende ziekte door deze freelance medewerker afgezegd en 2 dagen uitgesteld, die vervolgens op de avond voor de nieuwe uitgestelde bezichtigingsafspraak opnieuw telefonisch afzegde met het argument dat de filiaal- of afdelingsmanager in Düsseldorf de woning al voor een andere mogelijke koper had gereserveerd en dat er altijd meerdere agenten van Poll aan dezelfde woning werkten en dat het haar speet dat ze ons hierover niet vooraf had ingelicht. Een dergelijk gedrag van een makelaarskantoor in Meerbusch of Düsseldorf hebben we nog nooit meegemaakt!
20.07.2022Anoniem
VON POLL IMMOBILIEN Düsseldorf Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Düsseldorf :
Es tut uns sehr leid, dass Sie hier nicht zufrieden waren und unsere Makerin Ihnen die Immobilie krankheitsbedingt leider nicht mehr rechtzeitig präsentieren konnte. Leider war es aber zum Zeitpunkt Ihrer Anfrage bereits so, dass mehrere Interessenten bereits nach erfolgter Besichtigung ihr Kaufinteresse bekundet hatten und es während der Terminfindung mit diesen Interessenten Verhandlungen gab. In der Tat waren hier mehrere Makler unseres Teams mit ihren jeweiligen Kunden in Kaufpreisverhandlungen involviert, die sehr schnell zu einem Verkauf zum vollen Angebotspreis führten. Dies geht manchmal sehr schnell. Vermutlich hätte dies Ihnen gegenüber besser kommuniziert werden müssen, hierfür entschuldigen wir uns und hoffen, Ihnen mit anderen Angeboten in Zukunft vielleicht eine Alternative anbieten zu können.
Aanbeveling
We hebben zeer positieve ervaringen met de heer Grumbt. Altijd op ooghoogte en met veel expertise in de Düsseldorfse markt. Zelfs als je een vastgoedexpert bent op andere gebieden, is dit soort expertise de moeite waard. Al met al een aanrader.
20.07.2022Michael Knieper
Aanbeveling
De heer Grumbt is een zeer goede makelaar, down to earth, eerlijk en betrouwbaar, graag weer
18.07.2022Anoniem

20.03.2024
Een beoordeling indienen
Neem contact op

Uw bericht aan VON POLL IMMOBILIEN Düsseldorf

Vul het rood gemarkeerde veld in.
Vul het rood gemarkeerde veld in.
Ongeldig e-mailadres
* verplichte velden
Ongeldige tekens. Alleen cijfers en spaties zijn mogelijk.

Ik accepteer het privacybeleid van .

Alle beoordelingen en ervaringen over VON POLL IMMOBILIEN Düsseldorf zijn de subjectieve meningen van degenen die ze schrijven en indienen.  |  De eigenaar van het profiel is verantwoordelijk voor de inhoud van deze pagina  |   Profiel actief sinds 16.08.2021  |  Laatst bijgewerkt: 01.05.2024   |  Verslag profiel

Meer transparantie en veiligheid bij het zoeken naar competente professionals

Authentieke meningen van klanten
Effectieve feedback van klanten
Onafhankelijke beoordelingen

Een goede reputatie is 's werelds
beste vorm van reclame!