VON POLL IMMOBILIEN Hamburg - Alster-Ost

Makelaars, taxatie van onroerend goed, advies, verkoop van appartementen, verkoop van huizen

Contactgegevens
VON POLL IMMOBILIEN is een van de grootste makelaars in Europa. Met een netwerk van meer dan 1.500 collega's en meer dan 350 winkels onderhouden we uitstekende contacten met potentiële kopers. Onze vastgoedeigenaren in Hamburg profiteren van het...

Contactgegevens

Uitleg

30 Beoordelingen op ProvenExpert.com

4,96 van 5
Aanbeveling
Ik wil jullie bedanken voor het professionele advies en de realisatie van de verkoop van mijn woning. Vergezeld van altijd waakzame en vriendelijke ondersteuning bij vragen en problemen. Dat was een plezier!
17.04.2024Guido Dührkopp
Aanbeveling
Ik wil de heer Preuß heel erg bedanken voor de verkoop van ons huis. Ik had het gevoel dat ik in zeer goede handen was. De heer Preuß is een zeer aardige, beleefde, competente, betrouwbare en zeer betrokken makelaar. Ik had het niet voor mogelijk gehouden dat ons huis zo snel verkocht was. Ik kan de heer Preuß aan iedereen aanbevelen. Hartelijk dank!
12.12.2023Nicole Meier
VON POLL IMMOBILIEN Hamburg - Alster-Ost Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Hamburg - Alster-Ost :
Ich danke Ihnen vielmals für die lieben Zeilen! Es ist immer ein Miteinander und auch ich möchte mich bei Ihnen bedanken für das Vertrauen aber auch einfach für Ihre Art und Weise mir gegenüber. DANKE und auf bald! Holen Sie sich gern mal einen Kaffee ab. :)
Aanbeveling
We waren zeer tevreden. Hartelijk dank voor deze ongelooflijk snelle transactie. Dit is wat je wilt als je een huis koopt. Ik zou de heer Preuß onmiddellijk aanbevelen.
22.08.2023Annika Puhlmann
Lieben Dank Frau Puhlmann für die tollen Worte! Es ist sehr schön, dies auch von der Käuferseite zu hören. Bis in Kürze bei der Übergabe. Herzlichst, Matthias Preuß
Aanbeveling
Allround professioneel advies en ondersteuning. Hartelijk dank!
31.05.2023Anoniem
Liebe Frau A., ich danke Ihnen für das Vertrauen und die spannende Zeit. Zusammen haben wir das Bestmögliche erreicht! Wenn Sie mal wieder etwas zu verkaufen haben, wissen Sie ja, wo Sie mich finden. :) Alles Gute für Sie! Ihr Matthias Preuß
4,51 van 5
Aanbeveling
Leuk contact, graag tot ziens
31.05.2023Anoniem
Lieber Herr J. , ich danke recht herzlich für Ihr Feedback. Sollten Sie erneut unsere Unterstützung benötigen, sind wir sehr gerne für Sie da. Alles Gute und viel Freude mit der neuen Wohnung. Ihr Matthias Preuß
Aanbeveling
Zeer toegewijd, zeer goede service, zeer goede marktkennis
03.01.2023Anoniem
Vielen Dank für die Blumen- unser Team fühlt sich geschmeichelt und wie immer hoch motiviert. Ein gesundes neues Jahr für Sie!
Aanbeveling
Alles was zeer professioneel! Vanaf het eerste telefoongesprek, de kennismaking, het uiterst vriendelijke advies en de ondersteuning. Van begin tot eind stond de heer Preuss altijd aan mijn zijde.
Een absolute aanrader!
03.01.2023Anoniem
Ich danke vielmals für die herzlichen Worte! Ich wünsche alles Gute für Ihre Zukunft und ein schönes 2023.
Aanbeveling
Geweldige service, vriendelijk en bekwaam.
03.01.2023Anoniem
Lieben Dank für die tolle Bewertung. Alles Gute für das Jahr 2023! Beste Grüße, Matthias Preuß
Aanbeveling
Ik ben helemaal tevreden.
03.01.2023Mark Bruhn
Herzlichen Dank Herr Bruhn - wir tun unser Bestes, damit das auch so bleibt. Auf weiterhin gute Zusammenarbeit. Beste Grüße, Matthias Preuß
Uitstekend
De heer Preuß was zeer toegewijd om ons te adviseren en organiseerde de processen tussen de verkoper en de makelaar zeer goed.
11.10.2022Anoniem
Herzlichen Dank für die tolle Bewertung. Eine schöne Vorweihnachtszeit wünsche ich Ihnen.
Aanbeveling
Helemaal tevreden! Hartelijk dank.
09.04.2022Uwe Steffner
Aanbeveling
Ik kreeg uitstekend advies van de heer Preuss en zou hem en zijn team zeker aanbevelen. Absoluut de beste makelaar in Hamburg.
VON POLL IMMOBILIEN Hamburg – Alster-Ost
Herzlichen Dank für die Blumen und den Erwartungsdruck Herr Claassens! Ich gebe wie immer mein Bestes. :)
Aanbeveling
Onverslaanbaar leuk (nieuw) team in het centrum van Uhlenhorst! Bedankt voor het leuke en professionele advies!
12.03.2022Christian Bauer
Herzlichen Dank für das große Lob! Wir haben sehr gern geholfen. Auf bald, Matthias Preuß
Aanbeveling
Al 2 keer zeer tevreden over Mr Preuss.
08.03.2022Anoniem
Das freut mich sehr. Dann auf ein Drittes Projekt. Es würde mich sehr freuen. Beste Grüße!
Aanbeveling
Ik kan de heer Preuß alleen maar aanbevelen als makelaar. ervaren | professioneel | competent | vriendelijk
10.02.2022Dirk David
Besten Dank für den positiven Zuspruch, Herr David! Immer wieder gern. Bis zum nächsten Mal. Schönes WE, Matthias Preuß
4,85 van 5
27.01.2023Anoniem
Liebe Frau S., ich danke Ihnen vielmals im Namen des Teams für die Wertschätzung. Bis zur nächsten Besichtigung.
24.01.2023Anoniem
Herzlichen Dank für Ihr gutes Feedback. Ihr Shop VON POLL Shop HH -Alster - Ost.
04.01.2023Anoniem
Das ganze Team bedankt sich für Ihre Bewertung. Alles Gute für Sie!
04.01.2023Anoniem
Besten Dank und alles Gute für das Jahr 2023!
03.01.2023Andreas G.

14.01.2024
Een beoordeling indienen
Neem contact op

Uw bericht aan VON POLL IMMOBILIEN Hamburg - Alster-Ost

Vul het rood gemarkeerde veld in.
Vul het rood gemarkeerde veld in.
Ongeldig e-mailadres
* verplichte velden
Ongeldige tekens. Alleen cijfers en spaties zijn mogelijk.

Ik accepteer het privacybeleid van .

Alle beoordelingen en ervaringen over VON POLL IMMOBILIEN Hamburg - Alster-Ost zijn de subjectieve meningen van degenen die ze schrijven en indienen.  |  De eigenaar van het profiel is verantwoordelijk voor de inhoud van deze pagina  |   Profiel actief sinds 16.08.2021  |  Laatst bijgewerkt: 21.04.2024   |  Verslag profiel

Meer transparantie en veiligheid bij het zoeken naar competente professionals

Authentieke meningen van klanten
Effectieve feedback van klanten
Onafhankelijke beoordelingen

Een goede reputatie is 's werelds
beste vorm van reclame!