Makelaar, vastgoedadviseur, makelaarskantoor, vastgoedmakelaardij

TOP DIENSTVERLENER 2024
4,95 van 5
253 Beoordelingen
Contactgegevens
VON POLL IMMOBILIEN is een van de grootste makelaars in Europa. Met een netwerk van meer dan 1.500 collega's en meer dan 350 winkels onderhouden we uitstekende contacten met potentiële kopers. Onze klanten zijn eigenaren van onroerend goed met een...

Contactgegevens

Klantenloyaliteit

36 Beoordelingen op ProvenExpert.com

4,96 van 5
Aanbeveling
Onze aanvraag werd op een zeer professionele, competente en vriendelijke manier afgehandeld.
24.04.2024eine Familie in Pflach
Aanbeveling
Bij de aankoop van onze woning waren we op zoek naar een competente makelaar en die hebben we gevonden in Team Reutte von Poll. Op basis van de uitgebreide, duidelijke portfolio vonden we snel de juiste, vooral dankzij de betrouwbare afhandeling. Het prettige, eerlijke advies van de heer Kleinloff gaf de doorslag voor het positieve resultaat.
Zelfs jaren later is de heer Kleinloff altijd beschikbaar en bereid om vragen over de toekomst objectief en strategisch te beantwoorden.
De makelaar die we zochten werd ook een partner. Hartelijk dank!
22.03.2024Anoniem
VON POLL IMMOBILIEN Reutte Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Reutte :
Vielen Dank für Ihre freundlichen Worte und Ihr Vertrauen! Wir freuen uns sehr, dass Sie mit unserer umfangreichen Beratung und vertrauensvollen Abwicklung zufrieden waren. Besonders schön zu hören ist, dass Herr Kleinloffs Beratung einen positiven Einfluss hatte und auch Jahre später weiterhin geschätzt wird. Wir sind stolz darauf, nicht nur als Makler, sondern als langfristiger Partner für Sie da zu sein. Vielen Dank für Ihr Vertrauen und Ihre positive Bewertung!
Aanbeveling
Alles verliep dus perfect. We hadden zeer, zeer grote problemen met mijn flat, maar von Poll bleef kalm en beheerde alles objectief en vakkundig zodat de verkoop toch doorging! Bedankt voor alles.
08.03.2024renne
VON POLL IMMOBILIEN Reutte Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Reutte :
Vielen Dank für Deine Bewertung! Ja, gerade bei "schwierigen" Fällen können wir unsere Stärken unter Beweis stellen. Danke auch für Euer Vertrauen und die sehr angenehme Zusammenarbeit. PS: Schaut gerne jederzeit auf einen Espresso & Toblerone vorbei ;-)
Aanbeveling
Zeer vriendelijke en competente ondersteuning, altijd beschikbaar en behulpzaam in elk opzicht zeer professioneel we zijn erg blij dat we jullie aan onze zijde hadden. Bedankt voor de goede ondersteuning, Von Poll immobilien Sebastian Kleinloff en zijn sterke team zijn zeker een aanrader. wij wensen u veel succes.
11.02.2024Yüksel Ulusoy
VON POLL IMMOBILIEN Reutte Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Reutte :
Liebe Yüksel Ulusoy, herzlichen Dank für Ihr Lob! Wir freuen uns über Ihre Zufriedenheit und Ihr Vertrauen. Ihr positives Feedback motiviert uns sehr. Wir sind weiterhin für Sie da! Herzliche Grüße, VON POLL Reutte
Aanbeveling
Wij zijn 100% tevreden over de ondersteuning door VON POLL in Reutte!
Onze adviseurs mevrouw Kleinloff & de heer Trenkwalder zijn betrouwbare, betrokken en competente adviseurs die de situatie realistisch hebben ingeschat en ons met veel rust en motivatie naar succes hebben geleid.
Graag opnieuw en opnieuw. Hartelijk dank en ga zo door!
30.06.2023Familie Seitz
VON POLL IMMOBILIEN Reutte Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Reutte :
Sehr gerne sind wir auch weiterhin für Sie da!
Aanbeveling
We leerden het bedrijf kennen via een direct mail - daardoor was het contact heel snel gelegd.
De gesprekken waren erg prettig, vragen werden direct en deskundig beantwoord.
We hadden het gevoel dat we altijd in goede handen waren.
De open, eerlijke manier creëert een vertrouwensbasis die absoluut essentieel is bij het omgaan met eigendomskwesties en biedt de nodige zekerheid.
19.06.2023Anoniem
👍👍👍
25.05.2023Anoniem
Aanbeveling
Zeer vriendelijk en competent advies! Ik ben meer dan tevreden over de service, altijd weer!
15.05.2023Matthias Fuchs
Aanbeveling
Poll Immobilien heeft ons door het hele aankoopproces van onze flat begeleid. We kregen altijd goed advies en Poll Immobilien ondersteunde ons proactief - zelfs nadat het contract getekend was. Wij kunnen Poll Immobilien met een gerust hart aanbevelen!
Nogmaals hartelijk dank aan Mirjam en Sebastian!
Simon & Flora
06.05.2023Simon
VON POLL IMMOBILIEN Reutte Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Reutte :
Wir hoffen, Eure neue Immobilie wird schnell zu Eurem neuen Zuhause! Danke für die jederzeit sympathische Zusammenarbeit.
Aanbeveling
Ik heb het bedrijf von Poll in Reutte aanbevolen aan een familie voor de verkoop van hun huis.
Ik kon de afzonderlijke stappen volgen en kan zeggen dat alles perfect verliep. De chemie tussen Sebastian, Elias en de familie was vanaf het begin goed en de transactie verliep daarom op een zeer goede vertrouwensbasis.
De professionaliteit van de processen tijdens het onderzoek en de voorbereiding voor de bezichtiging waren indrukwekkend, en er was geen sprake van een toeristische bezichtiging.
Sebastians voorselectie van geïnteresseerde partijen was zeer duidelijk en eigendomsgericht, wat zeer snel tot succes leidde.
Het was bijzonder voor mij om te ervaren hoe een makelaar zich niet alleen richt op het realiseren van een snelle verkoop, maar ook op het selecteren van een kandidaat-koper die het huis mooi vindt en ook de financiële middelen heeft om dat te doen, zodat de transactie uiteindelijk zonder problemen kan worden afgerond totdat het contract wordt ondertekend.
Voor mij betekent dit een uiterst professionele behandeling en ondersteuning van alle betrokken partijen op een gemeenschappelijk platform van vertrouwen.
Ik kan en zal Von Poll Immobilien Reutte altijd aanbevelen, omdat elke klant de deskundige ondersteuning krijgt die hij wenst.

Werner F.
22.04.2023werner ferstl
Aanbeveling
Zeer persoonlijk, professioneel en snel advies gecombineerd met veel ervaring. We kunnen ze zeker aanbevelen
14.04.2023Anoniem
4,50 van 5
Aanbeveling
Al met al een bekwame, toegewijde makelaar die een goede service biedt. De ongecompliceerde communicatie en hoge beschikbaarheid zijn bijzonder opmerkelijk.
11.04.2023Anoniem
Aanbeveling
Zeer deskundige en bekwame makelaars
06.04.2023Stefan Schneider
Aanbeveling
Een duidelijke 5-sterrenaanbeveling - te beginnen met gemakkelijk en snel contact, zeer goede telefonische bereikbaarheid, het regelen van een afspraak om de woning op korte termijn te bezichtigen - en tijdens de afspraak ter plaatse scoorde de heer Trenkwalder met hoffelijkheid en competentie.
Ik zal blijven rekenen op het team van VON-POLL-IMMOBILIEN.
06.12.2022Bernd Berger
Aanbeveling
was vanaf de eerste ontmoeting tot de laatste alleen maar mega cool, altijd aanwezig, altijd vriendelijk, altijd alle vragen giga snel beantwoord, beste foto's met film !!!! het was echt leuk :-))
28.11.2022dirk
Aanbeveling
Een uitstekend vastgoedbedrijf dat niets te wensen overlaat! Uiterst vriendelijk, gezellig! Opgevraagde documenten, bijv. exposés, prijzen enz. verschenen onmiddellijk op mobiele telefoon of pc, gegevensbescherming van de hoogste prioriteit! Actuele informatie in het kader van uiterst betrouwbare en nauwkeurige zakelijke transacties zijn van de hoogste kwaliteit en de service is ook hier bijzonder opmerkelijk. "All in all" - voor vastgoedtransacties op naar VON POLL IMMOBILIEN
18.11.2022Christina Paetzold
Aanbeveling
We hebben alleen een taxatie van het huis laten doen, het is uiteindelijk niet verkocht.
Maar als je je huis wilt verkopen, ben je bij Von Poll in Reutte in de beste handen.
Zeer hardwerkend, betrouwbaar en vriendelijk.
Een duidelijke aanrader!!!
15.06.2022Sascha Spielmann
Aanbeveling
Ik kan Sebastian en zijn team alleen maar van harte aanbevelen. Voor mij zijn ze een van de beste makelaars: betrouwbaar, vriendelijk en uiterst competent! Ga zo door.
02.05.2022Alex von Béry
Aanbeveling
De heer Elias Trenkwalder was in staat om heel snel en professioneel een flat voor me te vinden na een eerste telefonische navraag en regelde alle zaken heel goed.
Dit maakte mijn moeilijke zoektocht naar een appartement in Reutte veel gemakkelijker en ik kan hem alleen maar aanbevelen aan anderen.
31.03.2022P. Lange
Aanbeveling
Von Poll Immobilien Reutte heeft ook een open oor voor regionale organisaties!
Sebastian en Mirjam Kleinloff zetten zich altijd in voor de kleuterschool Ehenbichl en hebben ons onlangs een ruime bolderkar ter beschikking gesteld voor onze natuurdagen.
Hartelijk dank hiervoor - de kar is geweldig en maakt ons werk op de natuurdagen veel gemakkelijker!
07.12.2021Anoniem

26.04.2024
Een beoordeling indienen
Neem contact op

Uw bericht aan VON POLL IMMOBILIEN Reutte

Vul het rood gemarkeerde veld in.
Vul het rood gemarkeerde veld in.
Ongeldig e-mailadres
* verplichte velden
Ongeldige tekens. Alleen cijfers en spaties zijn mogelijk.

Ik accepteer het privacybeleid van .

Alle beoordelingen en ervaringen over VON POLL IMMOBILIEN Reutte zijn de subjectieve meningen van degenen die ze schrijven en indienen.  |  De eigenaar van het profiel is verantwoordelijk voor de inhoud van deze pagina  |   Profiel actief sinds 08.10.2021  |  Laatst bijgewerkt: 02.05.2024   |  Verslag profiel

Meer transparantie en veiligheid bij het zoeken naar competente professionals

Authentieke meningen van klanten
Effectieve feedback van klanten
Onafhankelijke beoordelingen

Een goede reputatie is 's werelds
beste vorm van reclame!